Bye bye poging nummer drie! Wat is dat toch, waarom wil het niet lukken? Ik heb gisterenavond een dipje gehad. Mijn vriend zit in het buitenland en dan is het niet leuk als je IUI weer is mislukt. Gelukkig belde hij 's avonds en konden we er over praten. Ons gesprek deed me goed. Ik kijk al uit naar zaterdag, want dan komt hij weer thuis. Volgende week dinsdag hebben we een evaluatiegesprek bij de gyn. Ik heb een lijstje gemaakt met vragen. Elke keer als er iets in me opkwam heb ik het maar opgeschreven. Zo kan ik niets vergeten. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Meer onderzoeken? Ophogen van Puregon? Kijkoperatie? Ik laat het maar gewoon over me heen komen, want ik heb het toch niet in de hand. Ik moet vertrouwen hebben op hun kennis en ervaring.
Nu gewoon weer werken, happy face opzetten en vanavond naar een verjaardag. Nee, niet die van Sinterklaas.....
@Suus en Jo....Balen hè! Ik weet er alles van, nu ik ook weer van het wachtbankje af ben. We laten de moed niet zakken en we blijven hopen!
@Linda...vervelend hè, dat geregel op je werk. Dat zijn zorgen die je er eigenlijk niet bij wilt hebben. Welk merk is dat van die tarwekiemoliecapsules? Ik wil dat ook wel een sproberen; baat het niet schaadt het niet, toch?
Iedereen die aan sinterklaas doet, heel veel plezier en de rest een fijn weekend gewenst!
Nu gewoon weer werken, happy face opzetten en vanavond naar een verjaardag. Nee, niet die van Sinterklaas.....
@Suus en Jo....Balen hè! Ik weet er alles van, nu ik ook weer van het wachtbankje af ben. We laten de moed niet zakken en we blijven hopen!
@Linda...vervelend hè, dat geregel op je werk. Dat zijn zorgen die je er eigenlijk niet bij wilt hebben. Welk merk is dat van die tarwekiemoliecapsules? Ik wil dat ook wel een sproberen; baat het niet schaadt het niet, toch?
Iedereen die aan sinterklaas doet, heel veel plezier en de rest een fijn weekend gewenst!