Starten met IUI

Hoi DeeDee,

Fijn om te horen dat het goed me je gaat. Spannend he, die weken tot de 1e echo?
Ik ben na de IUI inderdaad even blijven liggen, gene 15 minuten, maar wel 10 of zo. Dat ging nou ook goed omdat er verder toch niemand op de poli was. De gyn had z'n administratie bijgewerkt en is toen gegaan, ik ben nog lekker even blijven liggen. Nou maar hopen dat dat heeft geholpen.....

Liefs Wijstje.

Hallo meiden!

Sorry, dat ik even afwezig was, maar ik was lekker een paar dagen in Frankrijk (eigenlijk voor mijn werk, maar mannetje was mee, dus meteen 2 dagen vakantie gehouden ) Zo zijn de wachtweken ook wat makkelijker vol te houden

Gelukkig zit bij mij de eerste wachtweek erop, nog één te gaan... pff, duurt wel lang hoor. Ze moeten toch eens iets uitvinden zodat je de volgende dag al kan zien of het gelukt is, dit is gewoon kwelling...

Maar goed (zitten jullie ook altijd met een briefje  bij te houden wat je straks in  je berichtje wilt gaan zeggen?)  

Wijstje: welkom op het wachtbankje, goed dat de 2e IUI goed gegaan is, spannend he? Ik had inderdaad ook zo'n last van die eisprong (of Pregnyl) vorige week. Vooral met lopen en zo. Gelukkig is dat nu helemaal over, maar ik heb er wel een dag of 3 last van gehad. Veel sterkte met je wachtweken, we moeten elkaar maar een beetje ondersteunen hier!

Wietske: welkom hier! Ik heb inderdaad ook zelf de Pregnyl gespoten, vond het eerst wel eng, maar achteraf is het me enorm mee gevallen en ben ik blij dat ik daarvoor niet helemaal naar het ziekenhuis ben gegaan.

Toitoi: balen zeg dat je 3e IUI mislukt is. Kom je de eerste ongi dagen een beetje door? Misschien heb jij ook meer geluk met hormonen! Ik ben eigenlijk wel blij dat ze dat bij ons meteen hebben gedaan. Ze zeggen bij ons eigenlijk gewoon, baat het niet, het schaadt ook niet. Hoogstens wat meer kans, dus mooi toch?!

Deedee: gezellig dat je nog met ons meeleeft! Ben erg benieuwd hoe je echo zal gaan, kun je het al een beetje beseffen?

Nog even een algemene vraag: slikken jullie nog foliumzuur? Ik deed dat het eerste half jaar wel, maar toen ben ik er maar mee opgehouden. Nu met die 1e IUI bedacht ik me ineens dat ik dat nu toch maar wel weer slikken moet..

groetjes en veel sterkte en succes allemaal!  
   Jo

Hoi allemaal,

Jo: Lekker zeg dat je een paar dagen weg bent geweest, dan gaat de tijd inderdaad wat sneller! Ik slik al twee jaar foliumzuur, ik zou er als ik jou was maar weer mee beginnen! In het ziekenhuis is een paar keer aan mij gevraagd of ik het wel slik, het is dus wel belangerijk! Vooral voor de ontwikkeling van je kindje (open ruggetje).
Heel veel succes met de laatste wachtweek! ik duim voor je!

Wijstje: Hoe is het met jou? Lukt het wachten een beetje? Ik ga het de volgende keer ook vragen of ik even mag blijven liggen na de IUI!

Wij slaan deze maand even over, we zijn precies een paar dagen weg tijdens de eisprong! Dus in oktober gaan we weer starten.

Succes allemaal!

Groetjes toitoi

Hallo allemaal,

Jo, lekker dat je even weg bent geweest, is altijd fijn.

Toitoi, wachtweken gaat wel, bijna 1 week gehad, nog 1 week te gaan. En hoe gaat ie bij jou. Vind je het niet erg om een maand over te slaan? Dan probeer je het gewoon zelf? Nou, hopelijk heeft dat succes.

Ik slik ook al vanaf november 2006 (dat ik weer zwanger wil worden) foliumzuur, ben daar gewoon mee doorgegaan want je weet immers nooit wanneer je zwanger bent. Ik hoop dat het geen kwaad kan.

Ik hoop dat wij ook gauw goed nieuws hebben na IUI want ik ken wel wat mensen die dat ook gedaan hebben,maar die zijn er niet door zwanger geworden.

We wachten weer wat af zullen we maar zeggen.

Liefs Wijstje.

hoi hoi,

Slecht nieuws hier, ineens vanmorgen (na een 'grote boodschap' ), nu al bloed. Hebben jullie dat trouwens ook, dat het dan ineens doorzet? Of is dat niet helemaal normaal en zal ik er bij de gyn. naar vragen?

Maar goed, bij mij zijn de  dus echt in aantocht helaas. Wel snel, want het is pas 9 dagen na de IUI. Hebben jullie daar al ervaring mee? Dat was zonder hormonen bij mij ook altijd al zo, maar vraag me toch af of dat niet te kort is.

Wijstje: veel succes met je laatste wachtweekje! Nog effe volhouden meid, en hopen op goeie berichten!

groetjes
Jo

quote: Jo1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2008 12:39:38'));

hoi hoi,

Slecht nieuws hier, ineens vanmorgen (na een 'grote boodschap' ), nu al bloed. Hebben jullie dat trouwens ook, dat het dan ineens doorzet? Of is dat niet helemaal normaal en zal ik er bij de gyn. naar vragen?

Maar goed, bij mij zijn de  dus echt in aantocht helaas. Wel snel, want het is pas 9 dagen na de IUI. Hebben jullie daar al ervaring mee? Dat was zonder hormonen bij mij ook altijd al zo, maar vraag me toch af of dat niet te kort is.

Wijstje: veel succes met je laatste wachtweekje! Nog effe volhouden meid, en hopen op goeie berichten!

groetjes
Jo

Hoi hoi

Volgens mij hebben ze dan de IUI te laat gedaan!Ik zou het toch maar even aan de arts vragen hoe dat nu precies kan!

Ik heb gister mijn 3e IUI gehad en als ik over 14 dagen nog niet ongi ben mag ik testen!Ik heb ook pregnyl zo veel uren voor de IUI moeten zetten.
JIj hoeft nog niet te spuiten begrijp ik uit je berichtje??

Als je het niet vertrouwd moet je gewoon even de arts bellen!

Groetjes en veel sterkte. het kan ook nog een innestelbloeding zijn maar das meestal niet zo heel veel.

Groetjes Trieske

Hoi Jo,

Wat balen zeg... Ik leef me je mee. Na 9 dagen al is wel erg snel. Op internet wordt je na IUI tussen dag 12 en 14 "normaal" ongesteld. Maar ja, elke vrouw is anders, dus ik weet het af en toe ook niet meer. Maar als je het niet vertrouwd gewoon gyn of arts bellen, dan weet je het ook. Wel balen he?

Innestelingsbloeding heb ik ook wel ooit van gehoord, ik weet niet wanneer dat dan is en of dat veel op weinig is. Hopelijk voor jou is het dat.....

Sterkte meisje en als je je hart wilt luchten dat kan hier altijd he.

Liefs Wijstje.

Hoi meiden,

Dank voor jullie lieve woorden
Ja, het is inderdaad wel balen! Ik reken inderdaad maar niet op innestelingsbloed, heb ook gehoord dat dat maar heel weinig is. Ik ga zeker de gyn vragen of dit wel goed is, zo kort na de IUI. Ik heb wel hormonen gehad, Puregon en Pregnyl, dus dacht dat mijn normale korte cyclus nu wel doorbroken zou zijn door al die hormonen.

Ik wacht het weekend even af, ze kunnen nu toch niks doen in het ziekenhuis en ga maandag maar eens bellen voor een afspraak. Dan kunnen we, evt., ook meteen met de nieuwe cyclus beginnen.

Nou genoeg gezeurd, hoe is het met jullie?

Geniet van het weekend alvast (mijn weekend is al begonnen!)

liefs Jo

Terug
Bovenaan