Hallo meiden!
Sorry, dat ik even afwezig was, maar ik was lekker een paar dagen in Frankrijk (eigenlijk voor mijn werk, maar mannetje was mee, dus meteen 2 dagen vakantie gehouden ) Zo zijn de wachtweken ook wat makkelijker vol te houden
Gelukkig zit bij mij de eerste wachtweek erop, nog één te gaan... pff, duurt wel lang hoor. Ze moeten toch eens iets uitvinden zodat je de volgende dag al kan zien of het gelukt is, dit is gewoon kwelling...
Maar goed (zitten jullie ook altijd met een briefje bij te houden wat je straks in je berichtje wilt gaan zeggen?)
Wijstje: welkom op het wachtbankje, goed dat de 2e IUI goed gegaan is, spannend he? Ik had inderdaad ook zo'n last van die eisprong (of Pregnyl) vorige week. Vooral met lopen en zo. Gelukkig is dat nu helemaal over, maar ik heb er wel een dag of 3 last van gehad. Veel sterkte met je wachtweken, we moeten elkaar maar een beetje ondersteunen hier!
Wietske: welkom hier! Ik heb inderdaad ook zelf de Pregnyl gespoten, vond het eerst wel eng, maar achteraf is het me enorm mee gevallen en ben ik blij dat ik daarvoor niet helemaal naar het ziekenhuis ben gegaan.
Toitoi: balen zeg dat je 3e IUI mislukt is. Kom je de eerste ongi dagen een beetje door? Misschien heb jij ook meer geluk met hormonen! Ik ben eigenlijk wel blij dat ze dat bij ons meteen hebben gedaan. Ze zeggen bij ons eigenlijk gewoon, baat het niet, het schaadt ook niet. Hoogstens wat meer kans, dus mooi toch?!
Deedee: gezellig dat je nog met ons meeleeft! Ben erg benieuwd hoe je echo zal gaan, kun je het al een beetje beseffen?
Nog even een algemene vraag: slikken jullie nog foliumzuur? Ik deed dat het eerste half jaar wel, maar toen ben ik er maar mee opgehouden. Nu met die 1e IUI bedacht ik me ineens dat ik dat nu toch maar wel weer slikken moet..
groetjes en veel sterkte en succes allemaal!
Jo