Amai, het is echt wel precies ronde 1 dan bij jullie 
Enfin, het is nog pril maar toch, proficiat!!!
Moge het een voorteken zijn voor als wij eraan beginnen haha.
Benieuwd welke symptomen je nog allemaal zal voelen binnenkort.
Hier is het echt superdruk. We verhuizen heel binnenkort (grote renovatie achter de rug) maar er moet nog veel in de tussentijd gebeuren. Combo met ons gewone job is een beetje hevig momenteel xp
Ik ben daardoor nu dus ook weer wat minder op mijn voeding aan het letten, omdat het gewoon eventjes niet te combineren valt. Ik verwacht dus ook wel dat mijn huidige cyclus weer een lange zal zijn, misschien zonder eisprong, dit heb ik nu nog niet ontdekt. Ik ga vooral op mijn acne en vruchtbaar slijm letten; zou het toch vreemd vinden als ik die zaken wel heb en geen eisprong. Als het ergens past tussen de verhuisdozen probeer ik terug met sensitest.
Maar dan als we gesettled zijn zullen we met de supplementen beginnen
En dan genieten van de zomer zonder al al te veel met onze kinderwens bezig te zijn, dat zal me wel lukken; genoeg mensen om terug te willen zien, eigen huisje inrichten 
Maar ik kijk dus ook wel erg uit naar het najaar hihi.
Enfin, het is nog pril maar toch, proficiat!!!
Moge het een voorteken zijn voor als wij eraan beginnen haha.
Benieuwd welke symptomen je nog allemaal zal voelen binnenkort.
Hier is het echt superdruk. We verhuizen heel binnenkort (grote renovatie achter de rug) maar er moet nog veel in de tussentijd gebeuren. Combo met ons gewone job is een beetje hevig momenteel xp
Ik ben daardoor nu dus ook weer wat minder op mijn voeding aan het letten, omdat het gewoon eventjes niet te combineren valt. Ik verwacht dus ook wel dat mijn huidige cyclus weer een lange zal zijn, misschien zonder eisprong, dit heb ik nu nog niet ontdekt. Ik ga vooral op mijn acne en vruchtbaar slijm letten; zou het toch vreemd vinden als ik die zaken wel heb en geen eisprong. Als het ergens past tussen de verhuisdozen probeer ik terug met sensitest.
Maar dan als we gesettled zijn zullen we met de supplementen beginnen
Maar ik kijk dus ook wel erg uit naar het najaar hihi.