Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

@Iris, wat naar :( heb je al een datum staan voor je afspraak bij de gynaecoloog?
Ik heb tot mijn eigen verbazing gisteren een positieve ovulatietest gehad! Dat was op dag 24, dus relatief snel (cycli sinds stoppen in oktober 100-34-32-43-106). Ik had al wel wat rekbaar slijm en een soort krampjes, maar aangezien ik sowieso het idee heb meer afscheiding te hebben nadat we het gezellig hebben gehad durfde ik niet op dat soort signalen te vertrouwen.. 
Nu natuurlijk figers crossed voor een positief resultaat over een week of 2, en anders heb ik sowieso kort daarna de afspraak bij gynaecologie staan.  Een vrouwenlichaam zit toch raar in elkaar.

Nee ik heb nog niks gehoord. Ik moest uitgaan van 60 dagen.. dat zou tweede week oktober zijn. Ondanks het gevoel dat ik er geen invloed op heb, tel ik toch de dagen af totdat de brief op de mat ligt en hoop ik binnenkort nog "even" ongesteld te worden.
Ik lees ondertussen ook dat acupunctuur wel zou kunnen helpen.. maar wachten eerst het gesprek bij de gyn maar even af. Daarna zien we wel weer hoe verder.

Hi meiden,
Ik heb deze keer een cyclus van 29 dagen gehad, voor het eerst sinds eind februari dat deze zo kort is!! ? heb net mn menstruatie achter de rug. Hoop zo dat het nu de goede kant op gaat. 
Had al wel een onderzoek lopen vanwege de onregelmatige cyclussen en pms klachten. Vorige week bloed laten prikken (hormonen) en over 2 weken de uitslag. 

Vanmorgen getest en kreeg een licht streepje! Maar om een of andere reden durf ik het een soort van niet te geloven! Ik ga morgen/overmorgen nogmaals testen maar vooralsnog ziet het er naar uit dat het gelukt is!
https://myalbum.com/photo/8ZsmVxQCXUCF/1k0.jpg

@jessica Een streep is een streep toch? :D gefeliciteerd! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
@iris, bij mij is er ook een lange wachttijd maar toen ik belde kon ik wel al een afspraak maken voor na die wachttijd. Gaf mij rust om in ieder geval een datum te hebben. Misschien kan dat jou ook helpen?

Vanmiddag nog 2 testen gedaan. 1 early van kruidvat en 1 normale van Kruidvat. Beide kneiter positief! Echt bizar. Nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn en ook nog in een cyclus van zo'n 69 dagen!
Nu inderdaad hopen dat het goed blijft gaan!

Terug
Bovenaan