Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Wat een mooi nieuws Jesssica! Gefeliciteerd!  hier inmiddels op cyclusdag 49 na de ontrekkingsbloeding van Provera.  Ben op dag 42 gestopt met ovulatietesten, had elke keer wel een heel licht tweede streepje maar geen piek. Ook met temperaturen geen pieken of daling.  Vorige week doorverwijzing gekregen maar er zijn hier enorme wachtlijsten. ik heb wel sinds 2 dagen dat ik oud bloed verlies. Ik hoop dat mijn menstruatie komt, maar het zet tot nu toe nog niet door. Herkenbaar voor iemand? 

Hoi meiden!

ik ben nieuw in dit forum! Ik ben sinds januari gestopt met de pil en sinds die tijd een cyclus van rond de 30-35 dagen. Mijn laatste cyclus in juni was 42 dagen en dat was ook mijn laatste menstruatie...
Ik ben teunisbloemolie gaan slikken en een week later op 10 september heb ik mijn eisprong gevonden! Of het er mee te maken had weet ik niet, maar heb weer wat vertrouwen nu. Hopelijk blijft de menstruatie niet weer zo lang weg (behalve dan als ik zwanger ben, dan mag het haha) want ik word er zo onzeker van!

Ik heb het rond de tijd van mijn eisprong behoorlijk gezellig gemaakt met manlief hihi dus zit nu weer op de wachtbank. En bij ieder dingetje die ik in mijn lijf voel, hoop ik dat er iets groeit! 

21 september heb ik een afspraak bij de gynaecoloog (ivm diabetes en om mijn cyclus te bespreken), dus hopelijk geeft een test dan al iets positiefs aan! 

Jaja! Dag 66 en m'n menstruatie is begonnen..

Welkom S!

Laat je ons weten wat er uit het gesprek met de gyn komt? Ik zit op het wachtbankje voor een oproep..

Hoi dames,

Ik zou graag met jullie mee willen praten. 
Ik heb al een dochter die word aankomende zaterdag 2 jaar. Wij willen heeel graag een 2e kindje. Momenteel cyclussen van 38-42 dagen waarbij ik al teunisbloemolie gebruik. Wij hebben afgelopen januari besloten voor een kindje te gaan, was gelijk raak helaas miskraam bij 5,5 week. Hierna gelijk een cyclus gehad, ronde daarna was het weer raak. Goede echo gehad bij 8 weken helaas bij de termijnecho bleek het hartje niet meer te kloppen en is de miskraam uiteindelijk met medicatie opgewekt.
Nu eindelijk weer een menstruatie gehad. Maar wat duren die cyclussen lang als je iets graag wilt?
Iedereen die hier al zwanger is gefeliciteerd! En de rest succes!

@irisB bij jou ook al een flinke wachtlijst?
ik lees bij de laatste 2 Posts over teunisbloemolie. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen.

Hoi dames,

sorry wat afwezig geweest ivm vakantie en voorbereidingen voor onze bruiloft as woensdag! 
Wat m'n cyclus betreft, het positieve nieuws: ik heb vorige cyclus wel degelijk mijn ovulatie gevonden met testen.. heb na een week lichtroze bloedverlies gehad en werd weer een week later ongesteld.. dus of een vroege miskraam of dat bloedverlies was niks.. had geen zwangerschapstest gedaan omdat ik echt wilde wachten tot na m'n NOD. Positieve is dat ik nu een cyclus had van 37 dagen.. dus heb of een cyclus overgeslagen of het aanpassen van voeding werkt wel degelijk. 
heb toen gelijk bloed kunnen prikken en heb nu in oktober een belafspraak bij de gyn voor de uitslag. Inmiddels op cd 16, dus ga weer met ovutests aan de slag.. als ik het slecht tref heb ik op m'n bruiloft m'n eisprong of de dag erna.. we zien elkaar de avond voor de bruiloft niet meer dus wordt spannend of het deze maand gaat lukken! Zou wel echt het grootste huwelijks cadeau voor ons zijn. 

@jessica gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed!

@skippy goed te horen dat alles goed was bij de gyn! 

@iris Jammer van de ongesteldheid, maar wel fijn dat je nu door kan naar de volgende ronde.. vanaf dag 35 gaat dat wachtbankje hier iig behoorlijk frustreren!
welkom aan de nieuwe meiden! 

Terug
Bovenaan