@Pukje, gefeliciteerd! Wat goed zeg, heel erg leuk! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben. Hoe voel je je?
@Jessssica, wauw, ook mega gefeliciteerd natuurlijk! Hoe gaat het met je??
@Loike, hoe is het nu met je? Heeft de bloeding doorgezet? En mag je samen naar de afspraak of toch alleen? Veel vragen, maar benieuwd hoe het met je is. Ik snap je gevoel rondom 'weer iets dat niet klopt' wel hoor, fijn dat het korter is, maar het allerliefst wil je natuurlijk gewoon 'normaal'.
@CJS, gefeliciteerd met je huwelijk! Heb je een fijne dag gehad en hoe is het verder met jou? Heb je je eisprong al kunnen vinden?
@IrisB, hoe gaat het met jou? Is er al zicht op die afspraak met de gynaecoloog?
@Lieke, al een LH piek kunnen vinden?
@Yen, wat goed van die korte menstruatie. Hoe gaat het nu??
@Skippy, hoe gaat het met jou? Goede termijnecho gehad en aan het genieten??
@Sssss, jij bent van het 'wachtbankje' af denk ik? Hopelijk positief nieuws. Hoe ging je afspraak met de gynaecoloog? En welkom hier natuurlijk.
@Mama van een meisje, wat heftig zeg. Dat lijkt me best ingrijpend allemaal. Welkom hier en leuk dat je mee wilt praten.
Ik wilde op iedereen wel even reageren en ik ben niet altijd de meest actieve forumgebruiker dus sorry voor de lange rits vragen.. ?
Hier gaat het goed. Ik ben deze ronde voor het eerst gestart met teunisbloemolie, dat deed nog niet mega veel t.o.v. vorige ronde, maar al met al mag ik niet klagen. Afgelopen donderdag heb ik mijn eisprong gehad en dat zou betekenen dat ik 8 oktober mijn NOD heb. Een cyclus van 37 dagen dan, opnieuw. T.o.v. wat het was in het verleden is dit al keurig, maar toch duurt iedere dag na de 28 dagen te lang ofzo. Voor nu is het weer wachten, ik heb wel veel afleiding komende week dus dat is fijn!