Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

@puk wauw! Gefeliciteerd!!!
@alittlebite dank je wel! We hebben een fantastische dag gehad. Stiekem ging er soms wel door me heen; nu hadden we bedacht te onthullen dat we zwanger zijn als het gelukt zou zijn.. aan de andere kant als het in 1 keer raak geweest was, was ik nu net bevallen en niet getrouwd, dus alles heeft zo z'n redenen. 
heb m'n ei niet gevonden deze maand.. moet zeggen dat ik het ook wel druk heb gehad de afgelopen week met alle voorbereidingen, dus geen test heb kunnen doen omdat ik niet thuis was. Wel heb ik 2 dagen na de bruiloft behoorlijk pijnlijke tepels gekregen en dat is bij mij wel een teken van de eisprong. We hebben ons huwelijk heel goed ingeluid dus hopelijk straks alsnog een verlaat cadeautje en anders ga ik volgende ronde weer verder met ovutesten.. 
zoals het eruit ziet, lopen we gelijk als mijn gevoel van tepels klopt! Dan zou ik ook 8/9 okt nod hebben met een cyclus van 35/36 dagen! Ben benieuwd.. spannend nu!

@alittlebit behoorlijk beroerd, hoofdpijn en geen eetlust. Heb weer de typische klachten. Moest eigenlijk morgen naar de gynaecoloog. Dacht met deze cyclussen gaat t t nooit worden, maar wel dus weer in een keer ?

@pukje, gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! 

@alittlebite, dankje! Vooralsnog mag ik niet klagen! Ben morgen 7 weken en eigenlijk alleen last van vermoeidheid en pijnlijke borsten. Af en toe eventjes misselijk maar nog geen maaltijd hoeven overslaan ?

Hee hoi,

Gefeliciteerd Pukje!
Ik laat weer even wat van mij horen, want... Over drie weken kan ik in het ziekenhuis terecht! Zo blij dat de afspraak gepland staat ivm de nieuwe maatregelen van corona.. en wat veel vragen moest ik al invullen;

Voelde nu al een beetje ongemakkelijk en met de billen bloot. Zal dat over 3 weken letterlijk zo zijn... ;)

Weer iets om naar uit te kijken in ieder geval. En deze ronde de teunisbloem olie capsules er ook weer eens bij gepakt. 

@pukje gefeliciteerd! 
@alittlebit, ik heb uiteindelijk niet meer gebeld. Gezien de huidige maatregelen leek het ons beide beter als ik alleen naar de afspraak zou gaan. Als ze mijn man ook direct zouden willen onderzoeken dan hadden ze dat wel expliciet gezegd lijkt me? 
Mijn menstruatie heeft zich doorgezet, wel een redelijk lichte menstruatie weer. Dat is sowieso wel sinds ik met de pil gestopt ben, tijdens de pil was het heviger en kan me herinneren dat het toen ik 14 was nog erger was.
@IrisB, eindelijk! Hopelijk dan goed nieuws :) heb jij een vragenlijst die je al moet invullen ofzo? Ik heb behalve de bevestiging eigenlijk niks ontvangen. Opmerkelijk eigenlijk, dat het bij iedereen zo anders verloopt. Misschien ook omdat ik bij de huisarts al veel verteld had en een echo had.
Anyway, ik hoop vrijdag eigenlijk gewoon eens goed gecheckt te worden van onder tot boven en dat er een conclusie uit gaat komen.
Ook ik ben weer begonnen met de teunisbloemolie. Denk eind van de week weer te gaan starten met ovulatietesten. Op de dag van de afspraak zit ik op cd13, denk dat ik dan start.
Leuk weer wat te horen van jullie :)

@ Pukje: gefeliciteerd! Hoe voel je je?
@ Alittlebite; gaat goed hier! Ben dikke 11 weken nu, termijn echo was goed! 17 april uitgerekend. Succes met afwachten, nog weekje ???

Leuk weer even van jullie te horen! :) Fijn dat ieder zo met z'n eigen proces hier toch leuk kan kletsen. 
@IrisB, fijn dat je een afspraak hebt kunnen krijgen! Kreeg je alvast veel vragen over je situatie bedoel je, of? Kan me voorstellen dat dat voelt als met de billen bloot. Voor het goede doel, zullen we maar zeggen. Lijkt me best spannend, dergelijke afspraken.. I feel you. :) 
@Loike, bijzonder hè.. mijn menstruatie is ook lichter zonder pil en ook minder dan ik me herinner dan 'vroeger' voordat ik met de pil begon (hoewel ik al vanaf mijn dertiende de pil zo ongeveer slikte). Snap wel dat je met de maatregelen van nu alleen gaat, en indd dat hadden ze waarschijnlijk wel gezegd. Ben benieuwd, veel succes vrijdag! 
@Skippy, wat fijn dat de echo goed was! Hopelijk kun je fijn genieten van de zwangerschap! :) 
@Jessssica, haha, valt alles mee dus. Al bijna de eerste echo? 
@Pukje, dit is niet jullie eerste kindje begrijp ik? Niet uit desintresse hoor, maar ik weet soms niet meer helemaal wie precies welk verhaal heeft. 
@CJS, wat goed dat jullie zo'n fijne dag hadden! Wie weet is het zonder het vinden van je eisprong deze maand nog steeds gelukt. Ik heb ook altijd die kwaal van pijnlijke tepels, heel helder dat ik dan mijn eisprong heb gehad haha. Leuk dat we gelijk lopen, nog een weekje wachten! :) 

Het ziekenhuis gaat ook direct de vruchtbaarheid onderzoeken. Niet alleen mijn cyclus in kaart brengen. Dus een vragenlijst voor mij en mijn vriend gekregen, nu ingevuld en tijdens het gesprek gaan we de antwoorden bespreken. 
Wel spannend maar laten het eerst maar op ons af komen. Deze stap gaan we zetten en mocht er wat uit het vruchtbaarheidsonderzoek komen, dan kunnen we t.z.t bepalen of we direct doorgaan met de volgende stap of niet... Hangt van de uitkomst af..

Terug
Bovenaan