Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

@alittlebite , ik vertrouw nu vooral op het gevoel van de gynaecoloog! Als die zich er geen zorgen kom maakt probeer ik dat ook niet te doen. Denk wel dat het een verklaring is voor m'n lange cyclussen! Misschien dan toch pcos? ??‍♀️

@ Loike; fijn dat ze het serieus nemen en hopelijk snel duidelijkheid. Waar twijfelen ze aan mbt PCOS? Bij mij stelde de gynaecoloog binnen minuut de diagnose toen ze al die ei blaasjes zag.
@alittlebite Wauw wat mooi nieuws gefeliciteerd!

@ Jessica hoe voel je je verder? Fijn dat de echo goed was. 

@ Laura; welkom! Hopelijk krijg je de komende maanden meer duidelijkheid.

@ CJS; mooi je positieve instelling te lezen. Snap je dubbelheid daarin, hopelijk ook snel positief nieuws vanuit jou :)

@Skippy, ik mag niet klagen! Op wat vermoeidheid na voel ik me goed! Niet misselijk of iets dergelijks! We hebben het nu onze naaste familie verteld! Die vonden het super leuk! :)

@jessica, wat fijn dat de echo goed was! Nu hopen dat die cyste idd verdwijnt!
@alittlebit, gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws hier toch telkens in de groep :)
@CJS, klinkt inderdaad wel dubbel. Is er iets concreets afgesproken, dat als het binnen een bepaalde tijd niet lukt ze een behandelplan opstellen ofzo? Want jij had wel de diagnose pcos gekregen toch?
@skippy, geen idee. Bij de huisarts waren er niet veel blaasjes te zien of een klassieke kralenketting, bij de gynaecoloog was het 'wel wat drukker met follikels' er is ook nog geen enkele keer bloed geprikt en verder heb ik geen enkel symptoom waar ik aan voldoe. Wellicht komt dat bij het volgende postje dan. 
Ondertussen hebben we bij fertiliteit een afspraak staan, een vragenlijst opgestuurd gekregen en die inmiddels ingevuld retour gedaan :) hopelijk vind ik deze cyclus weer een positieve ovulatietest, als het gelijk zou lopen met de vorige cyclus zou ik die binnen 4 dagen kunnen verwachten. 

@alittlebite ja al meerdere. Hou alles met een app bij en volgens die app zou ik pas 13 okt mijn ovulatie hebben. Maar zowel gister als vandaag had ik een postieve ovulatie test.. ik wist ook niet dat dit zo 2 dagen achter elkaar kon... 
dus ik ben benieuwd wachten weer af

Thnx meiden, lief!! 
@Loike, heb je nog een positieve ovulatietest gehad? Ik duim voor je! :) Het klinkt alsof je wel wat rust hebt gevonden, nu er onderzoeken lopen. 
@Lauramamatobe, inmiddels aan het afwachten na je positieve ovulatietest? Spannend altijd he.. Ik heb maar één ronde ovulatietesten gebruikt; ik meet mijn temperatuur. Ben dus niet zo thuis in of het vaker voorkomt dat je twee dagen een positieve test hebt; je hebt dan binnen 48 uur je eisprong toch? Dus in principe zou het moeten kunnen dat je twee keer positief test? Hopelijk is het jou ook snel gegund. 
@Jessssica, leuk dat je het je familie hebt verteld. Wij wachten denk ik ook onze echo nog af en vertellen het dan aan onze ouders. Speciaal moment. En wat heerlijk dat je zoveel vertrouwen hebt! Ik zit zo af en toe nog wel in die vibe van 'wat als het niet goed gaat'. Nouja, niets aan de te doen dan ook, dus we wachten maar af. Nog twee weken te gaan tot de eerste echo. 

@alittlebite, ik weet t niet goed :eek: ik zag wel een snelle oploop in testen maar op cd21 echt wel een donkere streep rond de middag, maar net niet even donker als de controlestreep. Ik heb toen in de avond weer getest en toen liep ie af. Misschien dat ik de avond ervoor een echte piek had, of misschien gewoon totaal niet. Echt verwarrend! Nog wat dagen doorgetest en dagelijks gehelen of ik hem zelf nu echt positief of negatief vond, maar blijft twijfelachtig.. ik heb toen ook niet echt iets overduidelijks aan mijn lichaam gemerkt.. brengt wel een dilemma mee, we gaan morgen een week met vrienden naar een vakantiehuisje en normaal nuttigen we wel wat alcohol. Maar ja, als t een week voor nod is :/ maar niet drinken geeft ook weer verwarring. Wij hebben in ieder geval al een afspraak staan in november om zowel bij mijn man als bij mij alles eens te checken :)

Hoe gaat het met jou? Wachten tot de echo lijkt me ook spannend! Heb je al veel kwaaltjes?

@Alittlebite Hier had ik vanaf 8 oktober een licht streepje daarna elke dag donkerder en op 10-11 okt echt overduidelijk een dikke streep op 13 okt weer ligt. 
maar de zwangerschaptest was helaas negatief.
iemand zei me misschien heb je wel Pcos dus ik ging me hier wat in verdiepen maar dat heb je toch altijd of zie ik dat verkeerd.. daar kon il geen antwoord op vinden.. aangezien ik een gezonde zoon heb.. 
Misschien moet ik toch in gaan op de doorverwijzing wat ik dood eng vind aan de ene kant

Terug
Bovenaan