Susanne, 25, kinderwens

ALs het goed is dan is mijn NOD rond 13 juni, dus dan zou mijn ei ongeveer eind mei zijn, samen met mijn verjaardag whoehoeee!! Pinksterweekend dus flink klussen!!

Hey Suus!

Leuk dat jer er weer bent! Heb nog steeds slapeloze nachten van mijn kies denk ik. Volgens mij had het allang over moeten zijn! Het wordt steeds spannender. Ik had gister een erge ongi-gevoel en steekjes onderin. Misschien dat het iets betekend? Ik hoop het wel!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne en Suus,

Ik geloof dat er flink gestrooid is met geluk.....
Had gister mn 1e NOD.. Nog steeds niet ongesteld. Zou het wel super vinden hoor. Zou t dan toch in de eerste ronde al raak zijn??
Aan de andere kant heb ik toch wel twijfels, mn cyclus is natuurlijk nog niet op gang gekomen dus daar kan het ook aan liggen, denk ik.. Ik hou jullie op de hoogte, ik durf namelijk nog geen test te doen..

GreetZ Joyce.

Hey Yvonne,

Ja ben ook blij dat ik er weer ben hoor!  Was wel even afzien die paar dagen zonder internet!! Wat verwend he?!
Nou er was weer vanalles bijgekomen hier op het forum!
Dus je kiespijn is nog niet helemaal over? Kan wel even duren he?!
Jou NOD is ergens volgend weekend of niet?? Hopen dat ie niet komt he?! Als ik weer uitga van de mn eerste 'zelfstandige' cyclus, (die was 35 dagen....) dan wordt ik ongeveer 13 juni pas ongesteld (of niet natuurlijk!!)
Weet jij dat misschien? Mijn eerste cyclus was dus 35 dagen, is de volgende dan weer zo lang of is het dan wel meestal 28 dagen?? Anders weet ik ook niet wanneer mn ei is....
Dan moeten we flink wat afklussen zeg.....

Liefs Suus

Hey Joyce!

Dus als je van je vorige cyclus uitgaat ben je nu 1 dag overtijd??
Tja ik weet ook niet precies hoe dat met de cyclus zit.... de eerste van mij nadat ik gestopt was met de pil kwam na 35 dagen ongeveer.... en dan zou de volgende 13 juni zijn voor mij.... Zit dus ook in ronde 1!
Hoop dat jij je ook bij al die andere meiden kunt voegen die al zwanger zijn, zijn er echt veel he deze maand?!
Hoop dat wij er ook snel bijkomen! Dan wordt het nog rustig op dit forum, dan verhuizen we allemaal naar zwanger zijN!

Liefs, Suus

Zou wel heel erg leuk zijn jah, maaaarrrr ik ga er nog steeds niet vanuit. Mijn vorige cyclus was netjes 28 dagen, zit nu dus op 30.. Mijn vriend zit al steeds tegen mn buik te praten, niet ongi worden niet ongi worden.. Zo schattig.. Weet dat hij het heel graag wil, maar zo graag wist ik eigenlijk niet, haha.. .
Vraag me eigenlijk ook wel af vanaf wanneer je iets zou kunnen merken, jullie ook?? Ben niet misselijk ofzo, wel moe en heb t idee dat mn borsten gevoeliger/steviger worden..  En als ik me staand uitrek dat ik dan een steek in mn onderbuik krijg. Had ik eerder nooit..
 AAARRRRGGGG, heb t idee dat ik het te graag wil. Nu dus ook dingen ga/wil voelen die er niet zijn..
Na ja.. we zullen wel zien. Ik blijf hopen en duimen, voor ons allemaal!!

GLITTERS GLITTERS GLITTERS voor ons!!

Goede morgen!

Nog ff snel hier kijken voordat ik aan het werk ga (zo verslavend is dit!!!!)....
Ik snap je helemaal hoor Joyce, ik wil het ook zoooo graag en wil dat het gelijk raak is natuurlijk, terwijl die kans heel klein is.... en omdat mn cyclus denk ik nog niet regelmatig is wil ik nu al om de dag klussen omdat ik niet weet wanneer mn ei is en omdat ik ook niet weet of ik die voel dus voor de zekerheid alvast maar klussen, voor het geval ik deze keer een kortere cylus heb!!

Arm vriendje van mij, hij is nu al moe!  Gister is hij vroeg naar bed gegaan dus hopelijk vanavond weer uitgerust!!! Vind t zonde om een dag te missen, stel dat dat nou net de dag is dat ik vruchtbaar ben....
Als ik het al eerder had gevraagd dan sorry, maar kan niet teruglezen... en het is nog vroeg he?!
Wanneer is jouw NOD ook alweer???

Fijne dag vandaag!
Suus

Terug
Bovenaan