Susanne, 25, kinderwens

Hey meiden,

Super bedankt voor jullie felicitaties.. Ik kan het nogsteeds niet geloven. Ik over 9 mnd mamma.
Zoals ik gister vertelde had ik een klein ieniemini boekje voor Roy, mijn vriend, gekocht met als titel Vader is de beste. Hij maakte het open keek ernaar en bedankte me, keek voor zich en bedacht zich ineens.... Ben je zwanger??!!! Ik ja knikken dus, kon geen woord uitbrengen. Roy helemaal door het dolle heen. Geweldig!.
Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is, ik blijf aan jullie denken in ieder geval, en ik blijf ook gewoon op dit forum om jullie te volgen..
Heel veel succes meiden!!!

hele dikke kuzz Joyce.

Hey Joyce,

Wat een leuke reactie van je vriend! Had ie het eerst niet door! Hij was dus mooi verrast!
Gelukkig blijf je hier ook nog ff rondhangen, gezellig hoor!
Wij zijn flink aan het klussen, als ik cyclus van 28 dagen heb is mn ei bijna denk ik, maar gaan nog ff wat langer door want kan ook zijn dat ie 35 dagen is..... lastig zo hoor, maar ja we hebben er nog wel plezier in, in het klussen!
Hoe voel je je? Heb je al kwaaltjes???

Nou iedereen een fijne dag vandaag, nog 1 dagje werken en om 6 uur heb ik al weer weekend!

Groetjes van Suus

hey joyche

van harte gefeliciteerd wat een geweldig nieuws.
ik ben nog maar net op het forum maar voel de blijdschap met je mee! ik hoop je ook snel te kunnen vergezellen op het zwanger zijn forum.

geniet lekker van je zwangerschap!

liefs angela

Hey Joyce,

Wat een lieve reactie van je vriend zeg !! Je komt af en toe nog wel even bij ons kijken en meekletsen toch? Wat super dat het bij jullie zo snel is gelukt!!

Hey Suus,

Ja we hebben een leuke verjaardag gehad woensdag, hij is idd 26 geworden. Heb je ook steekjes gevoelt of voelde je je alleen raar ? Ik heb met mijn eisprong krampjes en steekjes gevoelt, maar dat kan bij iedereen anders zijn. Je hebt in ieder geval geklust! Ik heb gister steekjes en raar opgezet gevoel onderin mijn buik gekregen. Mijn borsten zijn opgezet en pijnlijk, maar dit is elke ronde zo geweest. Ik heb het gevoel dat mijn temperatuur vrij hoog is, maar ik heb niet getempt, dus mijn gevoel kan mij ook in de steek laten. En het kan ook nog van die ontsteking komen, is nog niet helemaal over vandaar. Gisteren twee keer misselijk geweest, maar ja bij ons gaat buikgriep rond. Ik wordt er gek van overal zit een 'maar'  aan, dus weet ik nog niks en moet ik gewoon weer afwachten!! Ik zou wel een test willen uitvinden, die een week voor je NOD positief kan testen!!! Haha!!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Ja ga jij maar even zo'n test uitvinden! Is genoeg animo voor hier lijkt me!
Tja weet niet zo goed wat ik voelde, soort van kramp wat ik ook heb als ik ongi moet worden! Had nog even op de cyclus banner gekeken bij een cyclus van 28 dagen en dan zou ik wel ongeveer nu mn eisprong hebben....moeten vanavond maar weer klussen dan!

Heb ook bericht van Alber Heijn, niet aangenomen, omdat ze een BBL leerling konden aannemen en daar krijgen ze subsidie voor, maar hij zou mij wel in het archief bewaren voor een eventuele volgende vacature.... hij zou me in ieder geval onthouden want hij was verder wel positief over mij... heb ik nu niets aan he?!
Ik heb t ondertussen op mn huidige werk niet echt meer naar de zin maar ja, blijf toch nog maar ff!

Geweldig trouwens he dat Joyce al zwanger is, hoop dat dit een goede opsteker voor ons zal zijn!
Nou prettig weekend en tot snel maar weer!
X Suus

Hey Suus,

Wat jammer zeg dat je niet bent aangenomen, maar werkgevers zijn erg gevoelig voor subsidies. Daar kun je niet tegen op, maar misschien bevalt deze wel niet. Ja, daar heb je nu ook niks aan he?

Je hebt je ei wel gevoelt, want dat had ik ook krampen en steekjes en wittige afscheiding. Wij hebben toen ook flink geklust, rondom die datum ( en daar weer rondom)! We zullen blijven duimen!!!

Ja super van Joyce!!! Ik hoop dat wij haar glitters hebben gevangen en het bij ons ook raak is.  Dan verhuizen we samen naar het zwangerforum. Zou mooi zijn he? Haha!!!

Liefs Yvonne

Goede morgen!!

Tja vind het wel jammer, maar begrijp het ook wel hoor! Nu maar hopen dat ik wel een vast contract krijg bij mn huidige werk, heb nog steeds niets gehoord, contract loopt tot 1 juli......
Hoop ook dat ik mijn ei heb gevoeld, volgens de cyclus banner was dan gister mijn meest vruchtbare dag.... hebben wel ff geklust dus...
Jij nog geen nieuws??

Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

X suus

Terug
Bovenaan