Susanne, 25, kinderwens

Hey Suus,

Wat goed zeg! Nou hopen dat je een keus kunt maken tussen die twee banen !
Als je bevallen bent kun idd best 28 uur werken. Vooral omdat in een supermarkt de uren flexibel zijn kun je mooi combineren!
Nou ben benieuwd wat het gaat worden, hoor !

Ik ben niet zo te spreken want ik heb net mijn verstandskies laten trekken! Nadat ik bij de dokter was geweest omdat ik dacht dat ik een oorontsteking had. Stuurde  hij me door naar de tandarts, want het was mijn verstandskies! Ik hoop echt dat ibuprofen en paracetamol niks uitmaken als ik zwanger blijk te zijn ? Heb net een potje gejankt, want ik dacht dat het niet zo zeer deed.  De kies was niet helemaal goed verdoofd toen hij werd getrokken. Ik heb een potje liggen te spartelen op die tandartsstoel! Nou ik ga proberen soep te eten, misschien trekt de verdoving er dan een beetje uit. Ik wist niet dat je tong ook verdoofd moest worden !
Sorry voor mijn gezeur, maar nu ben ik het even weer kwijt. Mijn vriend is vandaag weg dus die kan het ook niet aanhoren! haha nou dat lucht wel even op hoor.

Veel liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Vind niet dat je zeurt hoor!
kan heeeeeeeel erg pijn doen, heb t gezien van vriendlief, normaal een stoere vent die veel kan hebben maar toen zooooooooooo zielig!!
maar eh, volgens mij mag je geen ibuprofen tijdens zwangerschap, ik slik dat ook altijd, maar heb juist daarom nu al vast paracetamol opgehaald.....
hoop dat de pijn wel snel minder wordt!
nog steeds niet ongesteld dus? (wanneer moest je ook alweer?? sorry hoor, mn geheugen is niet al te best.....)

X Suus

Hey Suus,

Ja, vervelend maar ik kon niet zonder ibuprofen. Nu probeer ik het wel hoor.
Mijn NOD is tussen 21 en 24 mei pas, dus moet nog bijna 2 weken
Mijn ei is net geweest als het goed is dan.

Liefs Yvonne

Hey Suus,

Ja wij hebben flink geklust !! Hihi, donderdagavond, vrijdagavond, zaterdagmorgen, zondagavond en maandagavond. Wanneer de zaadjes nou hen weg niet vinden kunnen, weet ik het niet meer!! haha, tenminste als mijn ei er ook was dan.Ik denk hem zondag of maandag gevoeld te hebben. Dus mijn NOD is met jouw ei!  Dan hoop ik met glitters te strooien over twee weken zodat  jij deze  kan vangen, en weer  verder kunt strooien! Lijkt me een goed idee! Jou ook ?

Veel liefs Yvonne

Hey Suus

Ben je vandaag aan het werk ? Ik ben half aan het werk ! Ik ben nog aan het ontkiezen !!
Haha, ik dacht gister dat het zo over zou zijn, maar ik heb het mis. Ik kan nog niet zonder paracetamol ! Ze denken dat ze allemaal lollig zijn, want ze vragen me of mijn verstand minder is geworden !?! Nou ja groetjes

Yvonne

pffff wat een lange dagen waren dat zeg de afgelopen dagen! onze internetverbinding deed het niet meer.... kwam wel op internet, maar dan liep het steeds weer vast en kwam niet verder, vriendlief heeft het even weer gefixt vandaag dus ben er weer hoor!!!!
sorry sorry sorry

zie dat ik heel wat bij te lezen heb, veel nieuws bijgekomen!!!!
nou spreek je hopelijk snel weer hier!
(al nieuws????)

Liefs Suus

Terug
Bovenaan