Susanne, 25, kinderwens

Haha ja dat wordt nog een strijd!! Het liefst wil ik er twee, maar ja dat kan ook wel veranderen. Maar zoals ik er nu over denk worden het er twee, (mijn vriend ook hoor)
Het is voor je zus al een vooruitgang dat ze nu kinderen wil, dus laat ze eens net als wij beginnen met één. Oh, ik zou zo blij zijn als het binnen een jaar lukt zeg!

Liefs Yvonne

ik hoop voor ons nog sneller!! ik ben zo'n ongeduldig typje denk niet dat ik het volhoud om een jaar te wachten, maar ja als t niet anders is..... zou ik wel chagerijnig van worden hoor!

Ja, dat heb ik ook maar als je leest dat het gemiddelde ongeveer 1,5 jaar is. Dan zou ik echt blij zijn als het binnen een jaar raak zou zijn. Er zijn meiden die al veel langer bezig zijn en daar neem ik echt mijn petje voor af. Wat een geduld ze hebben en vol goede moed blijven proberen. Ik ben zelf ook het ongeduldige typetje hoor. Ik heb altijd van jongs af aan gezegd als ik 28 ben wil ik graag kinderen. Haha ik word eind dit jaar 28, dus wie weet.

Liefs Yvonne

Ik heb altijd gezegd, rond mn 25e en ik word over 3 weekjes 25 dus hoop ook binnen een jaar wel hoor!!
Vind ik ook knap hoor, als je al zo lang bezig bent....
De oudste zus van mijn vriend was ook al heel lang bezig en daar wou het dus ook niet, ze hadden toen besloten om te stoppen en toen werd ze opeens wel zwanger, die waren er dus ook teveel mee bezig geweest, dit kan dus ook invloed hebben..... dus proberen er niet zoveel mee bezig te zijn, maar ondertussen hou ik wel goed in de gaten wanneer mn ei is.... dus ben er nu al zoveel mee bezig en moeten officieel nog beginnen.....

Nou nog 20 minuten en dan ga ik die kant op, ben zenuwachtig joh.....

Groetjes Suus

zit hier een beetje afleiding te zoeken, ben helemaal klaar........
heb eigenlijk geen ervaring met solliciteren, ben altijd zo binnengerold... mijn vader heeft nogal wat connecties, maar wil nu voor mezelf bewijzen dat ik het ook zonder kan, alleen die man van de ah kent mn vader dus ook, maar ikwil niet dat ze afgaan op mn naam! heb al heel mooi verhaal bedacht over mezelf bewijzen zonder hulp van mn naam blablalbla
nou nog ff naar het toilet en dan loop ik die kant maar eens langzaam op!
zal hier straks ff verslag uitbrengen!

heel erg bedankt voor je support!!!

X Suus

Ja, als je gewoon jezelf blijft en kalm over komt en rustig je verhaal verteld moet het goed komen hoor.   Ik ben benieuwd, laat het straks maar horen oke ?

Doeidoei

Nou ben er weer hoor,

hebben ruim een uur gepraat joh! hij wou echt veel weten!
volgens mij ging het wel goed, hij was onder de indruk van mn instelling en ervaring... hij zoekt voor 3 functies iemand en voor 2 vond hij mij wel geschikt, vroeg welke ik zelf het interessantste vond....
hoor het volgende weekals het goed is, want hij had nog een paar gesprekken....
heb ook gevraagd hoe het daar met contracten werkt, in principe ook eerst 3x een jaarcontract, maar als ik het werd, wou hij ook wel op papier zetten dat het na een half jaar of jaar, gelijk vast wordt.... is wel lastig nu met kinderwens....... maar daar heeft hij gelukkig niet naar gevraagd.... maar er gaat nu dus ook een minder werken omdat ze zwanger is....
maar als ik een kindje krijg wil ik ook wel zo rond de 30 uur blijven werken, en daar zit fulltime tussen de 28 en 36 uur dus....
ben heel benieuwd hoor!
weeet nog niet wat ik zou doen als ik ook bij mn huidige baas vast contract krijg en daar aan genomen zou worden, moet nog ff goed nadenken...

X suus

Terug
Bovenaan