Susanne, 25, kinderwens

Hallo meiden!

Hoe gaat ie vandaag?

Hey Suus je kunt beter om de dag klussen dan elke dag, want dan rijpen de zaadjes  beter bij je vriendje! Heb ik ergens gelezen hoor! Ikdenk dat je de laatste cyclus van 35 dagen moet aanhouden en dan bij dag 21 je ei ? Waarschijnlijk is je cyclus wel iets anders hoor, maar het hoeft niet . Had gister en vandaag ongi-krampen en steekjes en ook in mijn borsten ! Ik hoop echt dat het deze keer raak is, maar het kan ook betekenen dat de RD er aan komen. Wel een beetje vroeg zou ik zeggen ! Volgende week maandag NOD, dus wie weet. Heb ook veel puistjes en een zere onderrug.
Haha de laatste week is zo spannend!!!

Hey Joyce, weet je al iets meer? Wat vreselijk spannend is het als je overtijd bent he? Ik duim voor je dat het raak is, want dan kun jij met glitters strooien en dan vangen Suus en ik die!

Liefs Yvonne

Hallo dames,

Ik ben bijna van plan morgen een test te doen.. Nog niet ongi. Zondag was mn eerste NOD. Denk dat ik te erg hoop dat het nu al zo ver is, en dat de test tegenvalt. Die teleurstelling durf ik nog niet aan geloof ik. Wat zouden jullie doen?? Nog even deze week afwachten of gewoon morgen testen. Ik denk zelfs al te voelen dat mn buik opzet/steviger/ronder wordt. Moet niet gekker worden toch.. Kan natuurlijk ook een voorteken zijn van de RD, maar zo voelt het absoluut niet. Heb ook geen donkere afscheiding of iets wat wijst op de RD..
Ik zou zo graag willen weten wat vrouwen voelen in de eerste weken dat ze zwanger zijn, dan zouden we kunnen vergelijken..

Kuzzie

Goedemorgen!

Nog maar even weer voor het werk hier kijken, heb toch geen zin vandaag!!! Moet een hele lange dag pffff, maar ja morgen lekker vrij he!!

Ja inderdaad om de dag klussen is beter voor de zaadjes, heb ik ook gehoord! Houden we ons netjes aan hoor!!! Hihihi....
Spannend voor jullie meiden, allebei wachten op   NOD!

Tja Joyce, zou ik ook willen weten wat je in de eerste weken voelt, maar volgens mij lijkt het erg op het gevoel dat je ongi wordt!

Ben nog steeds druk aan het duimen voor jullie hoor!

Fijne dag vandaag en tot snel   maar weer,
Suus

Hallo Meiden,

Hey Suus, ik heb vandaag toch ook geen zin!! Bah, en mijn mannetje is vandaag ook nog jarig!!! Krijgen we vanavond visite, maar morgen hebben we een lekker dagje vrij!!
En hebben jullie nog flink geklust ? Je zit nu toch rond je eisprong ? Ik voel vandaag niks bijzonders, ik moet toch gewoon afwachten grr! Wachten duurt zo lang de laatste week voor je NOD!!

Hey Joyce, Als je NOD al is geweest zou ik er gewoon een test tegenaan gooien. Nee heb je al en  ja kun je krijgen, als het negatief is kun je altijd nog te vroeg getest hebben. Ik zelf kan nooit zo lang wachten met testen, ben er veel te ongeduldig voor!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Dank voor jullie reactie.. Heb vanmorgen getest en wat denk je..
POSITIEF!!!!!!!!!
Ik heb een gat in de lucht gesprongen. Kan er met mn hoofd niet bij dat het allemaal zo snel is gegaan.. Vervelende nu is alleen dat ik het eigenlijk aan iedereen wil vertellen, dat gaat natuurlijk niet.
Nu maar wachten tot mn mannetje thuis komt.. Wat kan een dag lang duren zeg.. Pffff.
Heb net een klein boekje voor hem gekocht om door te laten schemeren dat ik zwanger ben, ben benieud of ie dat ook zo opvat....
Morgenvroeg nog even de dokter bellen voor de zekerheid en natuurlijk de vervolgstappen..
Ik kan het echt nog niet geloven..
Ik strooi voor jullie met GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS..
Wel jammer dat ik nu dit forum moet gaan verlaten, het was voor mij kort, maar heel gezellig.. Ik hoop dat ik jullie snel tegenkom op het Zwanger zijn forum!!
TOI TOI TOI en klusse!!!

Hele dikke kuzz van deze aanstaande mama.

Hoi Tijgertje

Ik las net dat je zwanger bent. Gaaf meid gefeliciteerd. Geniet fijn van je zwangerschap. Ja dan duurt het wachten lang he om het je man te vertellen. Wat zou hij een gat in de lucht springen met dit mooie nieuws. Ik heb volgende week mijn nod vind het erg spannend worden.
Heel veel geluk met je zwangerschap.

Groetjes Sharine

Hallo Joyce,

Wat Super zeg!!!!! Gefeliciteerd hoor!!!!!  
Wat goed en ik hoop dat ik genoeg glitters heb ontvangen en dat mijn NOD volgende week ook weg blijft. Leuk hoor om je mannetje zo te verassen, wat zal hij blij zijn!!!
Geniet van je zwangerschap! En hopelijk kunnen wij allemaal binnenkort ook verhuizen naat het zwangerforum.

Liefs Yvonne

Wow Joyce, wat super duper geweldig meid!! En zo snel ook, laat dat een opsteker zijn voor ons!! GEFELICITEERD!!! Kom je zo af en toe nog een keertje mee kletsen hier???
Geniet van je zwangerschap en hopelijk melden wij ons binnenkort ook op het zwangerzijn forum!!

Yvonne, hoe is t bij jou? Al iets??
Ik voelde me gister wel een beetje raar en bij een cyclus van 28 dagen zou ik gister mn ei gehad kunnen hebben, maar geen idee of ik dat voelde...... voor de zekerheid wel geklust hoor hiih..... morgen maar weer!!
Nog gefeliciteerd met je vriendje!! Hij is nu 26 toch?? Leuke verjaardag gehad?? IK ben volgende week zondag jarig! word ik 25 jaartjes jong!
Nou ik ga ff schoonmaken, krijgen zo visite!!
SPreek je snel weer!

Liefs suus

Terug
Bovenaan