Susanne, 25, kinderwens

Hallo Suus,

Nee, we doen niks leuk dit weekend ben ik bang. We zijn nu op het moment weer aan het werk. Vorige week ook en waarschijnlijk volgende week zaterdag ook! Bah dan werken we 6 dagen in de week en dan ook nog meer dan 8 uur per dag!!! Maar we hebben een aantal bedrijven en dan weet je dat van tevoren!! Zondags doen we dan ook helemaal niks, lekker luieren. Dat is wel lekker hoor! Er komen straks wel betere tijden!!
Maar we zijn wel lekker gelukkig met zijn tweetjes en dan lukt het wel hoor. We hebben zelfs nog tijd en zin om elke dag te klussen.
En ga jij nog iets leuks doen dit weekend?

Liefs Yvonne

Hoi hoi, 6 dagen in de week werken? Ben even kwijt wat je doet (of had je dat nog niet verteld???).....
Ik ben vandaag lekker vrij gelukkig, vandaag een dagje relaxen, zit nog in de pyama joh! Vriend ook lekker op de bank aan het hangen voor de tv!!
Vanavond ook lekker thuis!
Morgen een etentje van mn opa en oma, die zijn 55 jaar getrouwd, gaan naar Emmen!
verder ook weinig plannen dit weekend, moet nog wel het een en ander in huis geklust worden (echt geklust bedoel ik dan hoor!!), maar weet niet of we daar vandaag zin in hebben!

Hebben donderdag een hele smak geld uitgegeven joh, hebben alles gekocht voor de tuin, die moeten we nog aanleggen, maar we moeten nog helemaal afgraven en de buurman ook en dat zouden we samen doen, alleen moet hij wachten op zn vakantiegeld en dat komt ik juni....
We maken bij de achterdeur zeg maar een houten vlonder van zo'n 6 meter bij 4 meter en daar komt dan een hele mooie teak houten tuinset op met een mega grote uitschuiftafel en 6 stoelen, die hebben we ook gekocht!
de rest van de tuin wordt dan bestraat met hele mooie tegels (ook gekocht) en dan achterin de tuin een heel mooi tuinhuisje (ook gekocht!)
we moeten dan straks alleen nog planten kopen en ik wil nog 2 houten ligstoelen hebben....
dus volgende maand krijgen we het erg druk met de tuin... pfff hoop dat het klaar is als we op vakantie gaan (21 augustus pas!!))

Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie??

Hey Suus,

Wat leuk zeg! We zijn laatst in de tuin bezig geweest om het een beetje toonbaar te maken. We gaan er niet teveel in doen omdat we er maar tijdelijk wonen. We gaan nieuw bouwen dus daarom gaan we waarschijnlijk niet op vakantie dit jaar. Dit kan ook snel veranderen hoor, als we weg gaan gaan we toch naar Italie met de auto. Dat hebben we wel besloten.

En ik heb niet verteld wat we voor werk deden. Jij mag het wel weten, maar ik ben bang dat een  bekende dit leest. Dan weten ze meteen wie we zijn. Ik vind het lekker om ongestoord te kletsen. Ik heb een eigen kantoor zeg maar en mijn vriend een aantal bv's zeg maar. Waarvan wij samen de administratie doen.

Dus ben je morgen in Emmen! Leuk zeg! Wat is het lekker om in je pyama te luieren he? Doen wij zondags ook.

Ik vind een teak hout tuinset erg mooi. Dan hebben julli nog aardig wat plannen. Maar het wordt vast wel leuk!

Liefs Yvonn

Hey hoi,

Snap ik hoor dat je niet wilt dat een bekende het leest dat jij hier bent..... Ik heb eigenlijk ook al veel te veel blootgegeven hier... waar ik woon waar ik werk... hoop maar niet dat iemand me herkent haha!
Wij zijn 2 jaar geleden met de auto naar Italie geweest, naar Peschiera, bij het Garda meer, was erg mooie vakantie, alleen niet zo geweldig weer gehad, maar de omgeving is erg mooi, wijwillen zeker nog een keer naar italie!

Wij gaan dit jaar naar Zuid Frankrijk, ook met de auto, heb er erg veel zin in!!
Moet me zo maar eens even gaan douchen eigenlijk... tis al 12 uur joh! moet nog ff beetje schoonmaken....

Geen zin, maar ja gaat niet vanzelf helaas....
Nou ik gluur hier nog wel een keertje vandaag... (ik ben helemaal niet verslaafd hoor! hihi)

X Suus

Hallo Suus,

Ja, als ik iets aan jou vertel dan denk ik later shit iemand anders leest het natuurlijk ook. Mijn zus heeft me namelijk al ontdekt hier. Maar ja, het is niet zo dat ik het jou niet vertellen wil hoor!

Ja, mijn vriend is al heel vaak in Italie geweest en ik nog nooit. Vorig jaar zijn we naar Cran Canaria geweest, ook heel mooi hoor! We hadden pas oktober vakantie, dus dan heb je daar meer kans op mooi weer dan in Italie.

Zuid Frankrijk moet ook heel mooi zijn he? Mijn zus is er een keer geweest in Saint Tropez. Nou wel lekker hoor als je een vakantie in het vooruitzicht hebt.

We hebben net een andere auto gekocht, ook een mooi ding hoor! Hey ben jij volgende week niet jarig?

Liefs Yvonne

Hallo Suus,

Ja, als ik iets aan jou vertel dan denk ik later shit iemand anders leest het natuurlijk ook. Mijn zus heeft me namelijk al ontdekt hier. Maar ja, het is niet zo dat ik het jou niet vertellen wil hoor!

Ja, mijn vriend is al heel vaak in Italie geweest en ik nog nooit. Vorig jaar zijn we naar Cran Canaria geweest, ook heel mooi hoor! We hadden pas oktober vakantie, dus dan heb je daar meer kans op mooi weer dan in Italie.

Zuid Frankrijk moet ook heel mooi zijn he? Mijn zus is er een keer geweest in Saint Tropez. Nou wel lekker hoor als je een vakantie in het vooruitzicht hebt.

We hebben net een andere auto gekocht, ook een mooi ding hoor! Hey ben jij volgende week niet jarig?

Liefs Yvonne

Yep, 1e pinksterdag ben ik jarig joehoeeeeee!

Wij zijn ook een keer naar Gran Canaria geweest, naar Playa del Ingles!
Jaar of 5 geleden alweer denk ik.....
Wij zitten dit jaar vlakbij St. Tropez! toevallig allemaal he!!
Wat hebben jullie voor auto gekocht?? ook alvast gedacht aan eventuele gezinsuitbreiding??
Wij vorig jaar ook andere auto gekocht is alleen een 3 deurs, dus niet echt handig met kindje, maar we hebben er net behoorlijk wat onkosten aan gehad dus kunnen beter nog geen andere kopen, moeten we ons maar zien te behelpen als het zover is.....

Oh volgende week zondag ?

Ja we hadden allebei een eigen auto, maar hadden dat niet echt meer nodig. We gaan samen naar werk dus vandaar. Ja haha, we hebben er aan gedacht. Het is een audi A4 station 2.5 tdi   automaat van 2004 geworden en vriendlief is super trots joh! Die zit lachend achter stuur, want dat ding is supersnel.

Ja, dat is toevallig zeg dichtbij Saint Tropez en jullie vorig jaar in Italie! Wel leuk he!

Hey ik dacht dat jij moest klussen in huis ? Haha verslavend is dit forum he ? Ik zit ook de hele tijd tussen het werk door te kijken (ahum, zolang er geen klanten zijn in de winkel blijf ik kijken)

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan