Susanne, 25, kinderwens

quote: Tijgertje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 17:04:01'));

Ik ben idd nog in afwachting van mijn eerste ongi.. Vind er nix aan.. Waarom zijn wij vrouwen er toch zo verschrikkelijk veel mee bezig, eerder dacht ik er niet eens aan.
Toen we begin april besloten te  gaan klussen ging de knop bij mij ook ineens om.. Het moet nu, en ook zo snel mogelijk.. Heel frustrerend..
Ik ben iig blij dat ik een leuke site heb gevonden waar ik met vrouwen hierover kan "zeuren" haha..  
Hebben jullie trouwens aan familie of vrienden verteld dat er nu serieus geklust wordt??
Ik zit heel sterk te  twijfelen of ik  het mijn beste vriendin zal vertellen namelijk, maar zit aan de andere kant ook niet te wachten op reacties als nou, is t al zover... Iedere week weer..  

Haha, dat is heel herkenbaar hoor ! Zo snel mogelijk en het liefst gisteren nog! Maar ja, zo werkt het jammer genoeg niet! Zit nu in ronde 7.
Het is erg leuk zo met dit forum om met anderen te kletsen, zeuren en noemmaarop!
Ik heb alleen mijn zus verteld dat we serieus bezig waren, maar ik snap wel dat je niet zit te wachten op die reacties of het al raak is etc.etc. Maar jij kent je vriendin zelf het beste dus weet je ook hoe ze reageert en is.

Liefs Yvonne

Hoi hoi, ik ook errug ongeduldig.... als ik iets wil moet het ook direct! geld niet alleen hier voor, maar voor alles.....

ik heb het alleen mn zusje verteld omdat ik het niet voor me kon houden, maar verder niemand omdat ik ook niet steeds die vragen wil van en, is er al wat? niemand vermoed ook nog dat wij bezig zijn denk ik.... dus wordt hopelijk snel een grote verrassing!

Hallo!

Nee bij ons weet ook niemand het verder en ik denk ook dat ze het niet verwachten.
Dat is het leukste he?
Mijn moeder  vroeg laatst in de winkel of ik foliumzuur slikte, want dat was goed !
Haha, ze zei laatst ook van we willen nog wel een keer opa en oma worden hoor !
Mijn zus heeft een jongetje en hij is nu twee jaar.
Maar ze weet van niks hoor ! Als ik zwanger ben ga ik ze eens flink verassen.

Liefs Yvonne

Bij ons verwacht ook niemand het nog denk ik, alleen mss mn schoonzus, ze hebben hier laatst gegeten en toen hielp zij me mee opruimen, ze heeft toen de onderzetters in de la gelegd waar ook het foliumzuur ligt! Oeps! weet niet of ze het gezien heeft, ze heeft er niets over gezegd!!!

Het zal voor mijn ouders het eerste kleinkind zijn, ze verwachten het totaal nog niet denk ik, hoop maar dat ze het leuk vinden haha!!
Mn schoonmoeder heeft al 4 kleinkinderen, en is ook al wat ouder, dus daar zullen we ook niet veel aan hebben met oppas!
Mijn zusje vond het gelukkig helemaal geweldig, hoop dat die ook niet al te lang meer wachten, lijkt me wel leuk als ons kindje een neefje of nichtje heeft waar ie mee kan spelen! het jongste kind in mn schoonfamilie is ondertussen al 6 en de oudste 19 dus daar zal ie niet veel aan hebben, dit vind ik wel heel jammer, maar ja mijn vriend is een nakomertje.....

X Suus

Haha, die van mij is ook een nakomertje!
Zijn jongste neefje is 11 en de oudste ook 19, terwijl  mijn vriend 25 is.
Grappig he ? Misschien dat zijn moeder het foliumzuur heeft gezien, maar ze heeft ook niks gezegd.

Hey succes met je sollicitatie!!! ik duimerdeduim voor je!!!

Liefs Yvonne  

Wat een toeval!
Mijn vriend is 26 en heeft 2 oudere zussen, 1 is bijna 37, die heeft een zoon van 19 (was op haar 17e per ongeluk zwanger!!!), een dochter van 16 en een dochter van 10.
Zijn andere zus is 40 en heeft een dochter van 6!
Vind het wel heel jammer dat zij zoveel ouder zijn, heb een beetje het gevoel dat wij overal achteraan komen en dat het niet zo speciaal meer is.... en ook een beetje generatie verschil he.....
Mijn zusje is 23 en haar vriend 24 en ze hebben ook een huis gekocht en zijn bijna klaar met verbouwen, hoop dat zij ook snel besluiten er voor te gaan.... zal het haar eens vragen heb geen idee eigenlijk....

tja die sollicitatie, ben erg zenuwachtig joh!
12 uur moet ik er zijn.......
dank je wel voor het duimen!

X suus

Hey Suus,

Ja dat is leuk he ? Mij zus is 33 en haar vriend 39 en hebben een kindje van 2.
Mijn vriend is 25 en heeft een broer en twee zussen en alledrie al boven de 40.
Ja, dat klopt wel een beetje. Je hebt er gewoon een paar ouders bij! Haha sssssttt.
Mijn zus niet hoor, die is 6 jaar ouder dan mij dus valt wel mee.
Hopen voor je dat je zusje ook zwanger wil worden dat is leuk. Mijn zus gaat ook voor de 2e dus dat zou ook gezellig zijn.

Liefs Yvonne

hoop t ook, is wel grappig zij heeft altijd gezegd dat ze geen kinderen wil, totdat ze deze vriend kreeg haha! alleen hij wil er 3 of 4 maar mn zusje niet zoveel! ach komen ze wel uit denk ik.... mijn vriend wil er ook wel 3, maar ik tot nu toe liever maar 1, ach wie weet als het er eenmaal van komt dat ik wel anders denk maar nu ben ik echt stellig van 1!

Susanne

Terug
Bovenaan