SYGE meiden 2

Evie wannneer moet je testen???? ik heb ook vlagen dan weer misselijk.... dan weer mega veel honger werdt vanochtend om half 6 wakker door honger gewoon... ben vreselijk moe en heb knal rode tepels alleen nix aan me borsten is gevoellig :(
ik moet maandag testen ben zooooowwwww benieuwd ik heb al eerder getest maar dat was negatief uiteindelijk neit gek ok natuurlijk door dat de dokter 42 dagen rekende....
wel een leuk cadowtje voor me broer al zou het zo zijn!!! =)

Hey Yvonne!!
Ik vroeg me al af waar je bleef joh!!

Hoe gaat het vandaag? Lekker aan het werk ook weer?
Jij zit zeker ook hele dagen alleen op kantoor?

Spannend voor je Mariette, ik hoop voor je dat het raak is.Hoeveelste ronde is het eigenlijk voor jou?

Ja vervelend is dat he? Ik begrijp het helemaal, je wilt je een beetje indekken dat je lichaam je voor de gek zou kunnen hebben. Ik hoop het voor je dat het raak is.
Je moet zo lang wachten voor je het weet he? Erg spannend hoor!

Hallo Gerrie,ja ik ben weer aan het werk vandaag tot 17.00 uur. Was een beetje laat vanmorgen, want we hebben zo lekker geslapen vannacht. Haha, ik had nog wat in te halen van de laatste dagen. Ik ben nooit lang alleen hoor, want mijn mannetje loopt vaak genoeg binnen hier. Is erg gezellig zo.

Hey Marriette, voor jou ook al zo spannend! De laatste dagen valt niet mee om geduldig te zijn he?

dit is me 5e ronde!! ben in Jan gestopt met me pil.... en in jan dus echte laatste geregelde ongi door de pil daarna voor t eggie begonnen slik vanaf jan ook al foliumzuur dat blijkt ook goed te zijn voor je baarmoeder hals!!! en van wat ik heb gehad dus kwam mooi uit!!
heel ongeregeld gehad hoor maar voelde wel iedere x me ei~!!!~

Wanneer moet jij testen dan???? vind het wel erg leuk als het deze maand raak is dan ben ik uitgerekend op me verjaardag :D dus ik blijf duimen hahaha

Ik ben in november gestopt met de pil en ga nu de 9e ronde in. Eergister zijn de RD gekomen, gggrrr!! Mijn volgende NOD is 16 juli en volgend weekend heb ik weer mijn ei. Laten we hopen dat het dan beter gaat!

Ik zou eigenlijk 5 juli gaan testen maar nu zag ik op zo'n site dat ik al de 29ste kan testen dus ik denk dat ik dat maar doe. dat is de dag dat we een date hebben dus zou wel leuk zijn dan kan ik ook trakteren! haha!

Terug
Bovenaan