SYGE meiden 2

Wat leuk dat jouw mannetje binnen kan lopen bij jou Yvonne, hier is dat helaas niet zo.
Misschein komt dat later nog wel .

Ja de laatste dagen wachten zijn enorm vervelend!! Je neemt jezelf voor geduldig te zijn.........., maar ja........je wil het zóó graag weten.

Evie, ga je nog eerder testen? En waar haal je die testen dan? Of ga je naar de ha?

Ja, daar houden we je aan! Dan eet ik me vol goede moed! Haha, klinkt grappig he? Als jullie zwanger zijn dan moet mij dat ook wel geluk brengen!

Oh ja Evie, de dag van de date!! Dat zou wel super gaaf zijn!!
Kwam even helemaal niet in me op.
Maar waar koop je die dan? En zijn ze wel betrouwbaar genoeg??
Ik hoop het zo voor je meis!!

Voor jullie alledrie trouwens meiden!! En NIEMAND BLIJFT HIER ALLEEN ACHTER!!
Wat is dat nou?? We blijven allevier gewoon net zo lang hier tot we allemáál zwanger zijn en dán gaan we pas verhuizen naar het "zwanger zijn" topic!!

Ik heb de 15de mijn eisprong gehad dus in principe klopt het dan toch wel dat ik de 29ste kan testen? Ik heb nog 8 testen in huis van sensitest..

Wat doe jij eigenlijk voor werk, Gerrie?

Ja mijn mannetje komt vaak even langs, maar we moeten ook veel samen regelen voor onze bedrijven. Ik doe daar allemaal de boekhouding ook van samen met hem. Hij doet de planning van het transport, facturatie en dergelijk van het verhuurbedrijf, transportbedrijf en de kachelzaak. Hij heeft zijn kantoor achter de kachelzaak zodat hij de mensen kan helpen die langs komen. Het bespaart dan weer een werknemer.
Wel leuk allemaal zo samen.

Gelukkig maar! Ik had ook een beetje een dipje toen de RD kwamen en dan voel je je een beetje zielig. Maar nu gaan we weer vol goede moed verder hoor naar de volgende ronde. Ik  was ook  bang dat er iets mis zou kunnen zijn met mij, misschien kan ik niet zwanger worden enzo. Daar heb ik even over gepiekert! Maar ik probeer het gewoon nog een poosje en wil het dan toch nog niet dan ga ik naar de ha toe.

Sensi test zijn die betrouw baar???

Ik heb meestal die van de kruidvat hahaha...
ik de 24ste nou das heeeeel spannend dan die week .......

ik hoop t zooooo.... we gaaan maandag ook naar een huisje kijken waar we op geschreven hebben dus als het posi is dan kunnen we gelijk naar een babykamer kijken of dat past in het huiske :D

Xxx Mariette

Terug
Bovenaan