SYGE meiden 3

Hallo meiden tijd geleden dat ik hier geweest ben werdt helemaal gek van mezelf dus heb t allemaal ff n btje van me af gezet

maar ik heb gistere avond getest en ik ben Zwanger na 24 dage eindelijk een positieve!!!

Hoe is het hier allemaal???? al andere meiden die zwanger zijn???

Hoe was jullie ontmoeting??

xxies Mariette

quote: Mariette21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 13:01:38'));

Hallo meiden tijd geleden dat ik hier geweest ben werdt helemaal gek van mezelf dus heb t allemaal ff n btje van me af gezet

maar ik heb gistere avond getest en ik ben Zwanger na 24 dage eindelijk een positieve!!!

Hoe is het hier allemaal???? al andere meiden die zwanger zijn???

Hoe was jullie ontmoeting??

xxies Mariette

Hey Mariette,

Van harte gefeliciteerd meid! Super! Maar hoezo pas na 24 dagen een positieven test? Gaf ie steeds negatief aan dan?
Gerrie is ondertussen ook zwanger, had je dat nog meegekregen? In haar eerste ronde al!
Evelien en ik hebben net onze ongis gehad en kunnen straks weer aant klussen en Yvonne heeft maandag haar NOD dus voor haar een spannende week!

24 dagen overtijd!! met een cyclus van 32 dagen   dus allemaal ff anders gegaan al die dagen negatief getest 1x in de week
en gistere avond posi getest!!

Okey en hoeveelste ronde wordt dit van jullie dan? dit was mijn 5e

Gerrie had ik nog meegekregen ja!!

dus voor de rest is het nog ff in spanning afwachten!!
Jeetje Evie   wat heb je vroeg getest

xxies

quote: Mariette21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 13:24:32'));

24 dagen overtijd!! met een cyclus van 32 dagen   dus allemaal ff anders gegaan al die dagen negatief getest 1x in de week
en gistere avond posi getest!!

Okey en hoeveelste ronde wordt dit van jullie dan? dit was mijn 5e

Gerrie had ik nog meegekregen ja!!

dus voor de rest is het nog ff in spanning afwachten!!
Jeetje Evie   wat heb je vroeg getest

xxies

Nou Evie had eigenlijk nauwelijks ongi gehad, vandaar dat ze dacht dat het misschien niet zo was, maar een innestelling ofzo... vandaar dat ze nog heeft getest maar weer niets, geloof dat ze vandaag de HA wou bellen...
Wij gaan nu onze 3e ronde in, Gerrie was 1e ronde raak, Evelien geloof ik ronde 5 of 6 en Yvonne de 9e!
Dit word toch ook jullie 1e kindje? Wij gaan op Gerrie na allemaal voor de 1e, Gerrie heeft al een zoontje van 3 en half!

okey ja ik ben weer helemaal bij THNX
okey naja valt nog allemaal mee hoor met de rondes toch ja dit wordt mijn 1ste
veel kwaaltjes maar gelukkig geen misselijkheid dat scheelt

me borsten staan op springen en me tepels ook...
ook veel last van Krampen en met die krampen dacht ik eht ik ga ongi worden maar niet dus!!!

Nja ik blij f gzellie hier mee kletsen meiden

Xxies

quote: Mariette21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 13:34:37'));

okey ja ik ben weer helemaal bij THNX
okey naja valt nog allemaal mee hoor met de rondes toch ja dit wordt mijn 1ste
veel kwaaltjes maar gelukkig geen misselijkheid dat scheelt

me borsten staan op springen en me tepels ook...
ook veel last van Krampen en met die krampen dacht ik eht ik ga ongi worden maar niet dus!!!

Nja ik blij f gzellie hier mee kletsen meiden

Xxies

heb je al een afspraak gemaakt bij een verloskundige?
wil je straks ook weten wat het word? ik zou dat wel heel graag willen weten!
ga nu ff boodschapjes halen, het is nu net even droog, het is hier rotweer!

Neej doordat ik met me Baarmoederhals zat in Febr is er nog niet bekend waar ik heen moet ik moet donderdag terug bellen dan gaat de dokter ff kijken of de GYN die me toen heeft behandeld verder gaat helpen of dat ik toch gewoon naar de VK toe kan !! das ff wafwachten allemaal!!!

Ja ik wil het dolgraag weten en me vriend ook gelukkig!! dus als ze het kunnen zien mogen ze het gelijk zeggen   :D

nou het wat een #$@# weer is het zeg gatsie hier onweerde het net echt bizar hard en gewoon ff 2uu lang!!!

XXies

Gefeliciteerd Mariette, wat fijn voor je!!!

ik ga naar huis. Fijne avond en eet smakelijk voor straks!

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan