SYGE meiden 3

Sorry meiden, heel druk gehad weer vandaag. Ben nu nog op kantoor, dus probeer iets in te halen van toen ik ziek geweest ben.

Hey Mariette, gefeliciteerd!!! Ben echt blij voor je! Jeetje je hebt wel lang onzeker rondf gelopen zeg! Ik heb nog gedacht omdat je al een poosje weg bent geweest!
Echt super zeg, omdat je al met je PCO(zeg ik het goed?) zit!

Hey Suus, sorry dat ik je een beetje in de steek laat hier, maar ik sms je wel hoor. Vervelend om te horen van je oma zeg! Ik heb er nog aan gedacht hoor! Wat hebben jullie een lieve opa en oma zeg! Ik hoop ook dat het wat wordt met dat werk, dan ben je van alle ellende af!

Hey Evelien, dat is echt balen hoor! Heb je al een afspraak gemaakt bij de ha? Het is raar maar ik denk dat het toch toen je ongi geweest is. Je zou ook kunnen wachten nog tot je volgende NOD?

Liefs Yvonne

Goedemorgen meiden,

Nou ik ben bij de ha geweest en ze zei dat ik waarschijnlijk gewoon ongi ben geweest maar gewoon maar heel kort. Ze zei dat het misschien wel slim was om wat af te gaan vallen voordat ik zwanger word omdat ik nu overgewicht heeft. Ze heeft wel gelijk..Ik ga vanaf vandaag dus maar proberen niks meer tussendoor te eten, zou wel moeilijk worden maar ik ga  mijn best doen, het is voor een goed doel he? haha! Vandaag weer weken tot 17.00 uur. Daarna lekker sporten. Van de week ga ik met een vriendin naar Amsterdam en zaterdag ga ik uit eten met mijn mannetje(is ook niet goed voor de lijn..)omdat we vorige week 6 jaar samen waren.

Het is heel raar maar ik maak me nu af en toe wel een beetje druk omdat ik nog niet zwanger ben..Ik weet wel dat er heel veel meiden veel langer bezig zijn maar ik moet er toch af en toe even aan denken, gek he? Hopelijk komt het gewoon goed en zijn we allemaal snel in verwachting.

Nou een fijne dag allemaal!

Liefs Evelien

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 18:09:03'));

Hey Suus, sorry dat ik je een beetje in de steek laat hier, maar ik sms je wel hoor. Vervelend om te horen van je oma zeg! Ik heb er nog aan gedacht hoor! Wat hebben jullie een lieve opa en oma zeg! Ik hoop ook dat het wat wordt met dat werk, dan ben je van alle ellende af!

Hey hoi!

Geeft niets hoor, voel me niet in de steek gelaten hoor hihi! Mijn opa en oma zijn echt schatten hoor! Kreeg gister weer een gevulde envelop mee!! Vond dat mn oma gister eigenlijk wel goed bij was, viel me eerlijk gezegd wel een beetje mee gelukkig!
Jij moet nu nog 5 nachtjes slapen he?!   spannend spannend!
Ik zou vandaag eigenlijk bij mn zusje aant werk, maar ga vanmiddag, was vanmorgen zoooo moe dus ben wat langer blijven liggen en dan kan ik hier in huis ook nog even wat doen! Het is elke keer een zandbak hier binnen, kan bezig blijven! maar als het goed is word het dit weekend weer mooi weer, dus kunnen de vlonders gelegd worden!
Ik zal nu eens even wat gaan doen dan!
Doeidoei!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 09:46:49'));

Goedemorgen meiden,

Nou ik ben bij de ha geweest en ze zei dat ik waarschijnlijk gewoon ongi ben geweest maar gewoon maar heel kort. Ze zei dat het misschien wel slim was om wat af te gaan vallen voordat ik zwanger word omdat ik nu overgewicht heeft. Ze heeft wel gelijk..Ik ga vanaf vandaag dus maar proberen niks meer tussendoor te eten, zou wel moeilijk worden maar ik ga  mijn best doen, het is voor een goed doel he? haha! Vandaag weer weken tot 17.00 uur. Daarna lekker sporten. Van de week ga ik met een vriendin naar Amsterdam en zaterdag ga ik uit eten met mijn mannetje(is ook niet goed voor de lijn..)omdat we vorige week 6 jaar samen waren.

Het is heel raar maar ik maak me nu af en toe wel een beetje druk omdat ik nog niet zwanger ben..Ik weet wel dat er heel veel meiden veel langer bezig zijn maar ik moet er toch af en toe even aan denken, gek he? Hopelijk komt het gewoon goed en zijn we allemaal snel in verwachting.

Nou een fijne dag allemaal!

Liefs Evelien

Hey Evelien, nou dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent toch! Dan kun je snel weer aant klussen toch? volgens mij lopen wij dan aardig gelijk op of niet? Ik heb ergens tussen 18 en 23 juli mijn eisprong....
Zo heel veel overgewicht heb jij toch helemaal niet? Leek mij wel mee te vallen eigenlijk...
Maar in welke ronde zitten jullie nu ook alweer? de 6e ofzo toch? Nu nog niet te veel over in zitten hoor, das ook niet goed!
Ik ga er vandoor, ff beetje schoonmaken hier!
doeidoei!

Hoi Suus,

Nou ik ben het laatste halfjaar wel 15 kilo aangekomen door medicijngebruik. Ik ben nu gestopt met de medicijnen en ik had verwacht dat ik wel wat kwijt zou raken maar helaas...Ik ben ook nog extra gaan sporten maar het wil maar niet baten..Ik ga gewoon wat gezonder eten en ik blijf gewoon lekker sporten en dan zie ik wel wat er gebeurt..Ik dacht dat ik a.s. vrijdag mijn eisprong zou hebben...maar ik kan het verkeerd hebebn hoor, jij bent natuurlijk ook iets later ongi geworden..Veel succes vandaag met schoonmaken.

Ik begrijp het wel hoor wat betreft je oma. Mijn oma heeft die ziekte ook. Af en toe weet ze helemaal niet of het nou dag of nacht is, zo zielig. Helaas woon ik ruim 100 km bij haar vandaan dus we kunnen er ook niet zo vaak naartoe, dat ik helemaal jammer. Nou ik ga weer aan het werk

Liefs Evelien

Hallo meiden,

Hey Evelien, nu weet je idd. wel waar je aan toe bent! Nu moet je toch weer actief klussen dit weekend! Ja, ik ken dat wel een beetje dat gevoel wat je hebt, maar toch is het normaal dat het wat langer duurt voordat je zwanger raakt. Het gemiddelde is ongeveer 1,5 jaar! Lang he?

Hey Suus, spannend voor je zusje dat ze nu gaat samenwonen! Dat wordt flink schoonmaken vandaag! Ja ik kon vanmorgen ook niet goed wakker worden! pppfff moest eruit!

We hebben net stroomstoring gehad hier, maar ben een beetje ongelukkig verder gaan werken op mijn notebook. Was hier wel erg donker! Nou ja ik kijk af en toe nog even vandaag, maar moet nog weer bergen verzetten. Ik krijg waarschijnlijk iemand in dienst die een leerbaan nodig heeft. Dus dan kan ik even soom afblazen en me met andere dingen gaan bezig houden, die tot nu toe zijn blijven liggen.

Liefs Yvonne

Hallo meiden ik heb me voor het pendelen opgegeven. Ben nieuwsgierig wat er uit komt, maar ja nog even afwachten. Ik heb mijn naam niet in deze topic vol uit geschreven. Heb hem even in mijn profiel gezet en daarna er direct weer uit gehaald. Vind het toch vervelend als er bekenden zouden zijn hier! Haha!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Ik ben er nog, ik ga nog even fijn door vanavond!

liefs yvonne

Terug
Bovenaan