SYGE meiden 3

Hallo meiden

Nou zit er nog maar stop er zo mee voor vandaag! Thuis ff lekker onder de douche en dan op de bank! Tot morgen!

Doei doei, liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 19:45:48'));

Hallo meiden

Nou zit er nog maar stop er zo mee voor vandaag! Thuis ff lekker onder de douche en dan op de bank! Tot morgen!

Doei doei, liefs Yvonne

Hey heb je weer overgewerkt vanavond?! Pas je wel een beetje goed op jezelf??! hihi....
Wel lekker als je even iemand in dienst hebt die je een beetje kan helpen inderdaad, want zo te horen heb jij het eigenlijk veels te druk hoor! Kan die t een beetje verlichten voor jou!
Nou ik ga nu naar bedje want wil morgen vroeg naar mn zusje toe want ze krijgen de meubels al tussen 7 en 8 morgenvroeg! Mooi op tijd dus! Kan ik haar mooi helpen alles op plek te zetten en in de kasten te zetten!

Hey heb je weer overgewerkt vanavond?! Pas je wel een beetje goed op jezelf??! hihi....
Wel lekker als je even iemand in dienst hebt die je een beetje kan helpen inderdaad, want zo te horen heb jij het eigenlijk veels te druk hoor! Kan die t een beetje verlichten voor jou!
Nou ik ga nu naar bedje want wil morgen vroeg naar mn zusje toe want ze krijgen de meubels al tussen 7 en 8 morgenvroeg! Mooi op tijd dus! Kan ik haar mooi helpen alles op plek te zetten en in de kasten te zetten!

Hallo, ja ik kan niet wachten hoor! Ppff nou ja nog even alleen en dan is er redding! Haha, zal wel verlichten inderdaad! Oh wat spannend voor je zusje zla dat zijn! Lekker samenwonen! Is in het begin net alsof je op vakantie bent, tenminste dat vond ik in het begin.

Liefs Yvonne

Hallo meiden, nou nog een paar dagen voor mijn NOD! Erg spannend is dat hoor!

Liefs Yvonne

Nou meiden, Sharine heeft voor me gependeld dat ik in juli 2007 zwanger zou zijn van een jongen! Nou ik hoop het echt en ik ben ook nieuwsgierig of het uit komt hoor! Wat denken jullie?

Liefs Yvonne

Goedemorgen Yvonne,

Wat leuk! Dat zou betekenen dat je volgende week een positieve test in handen zou hebben, ik ben erg benieuwd. Ik vind dat pendelen wel heel erg leuk maar of ik er nou echt in geloof...Ik hoop voor jou dat het uitkomt! Hier is het ook erg druk, ik kan ook wel wat hulp gebruiken maar mijn collega gaat volgende week op vakantie dus dan krijg ik het nog drukker...Gister zou ik gaan sporten maar had helemaal geen zin meer dus ben maar niet gegaan. Nou ga ik vanavond maar even ern daarna lekker zwemmen en in de sauna. Werkse vandaag!

Liefs Evelien

Ik heb ook gevraagd aan Sharine of ze voor me wil pendelen, ben erg benieuwd!

Goedemorgen Yvonne,

Wat leuk! Dat zou betekenen dat je volgende week een positieve test in handen zou hebben, ik ben erg benieuwd. Ik vind dat pendelen wel heel erg leuk maar of ik er nou echt in geloof...Ik hoop voor jou dat het uitkomt! Hier is het ook erg druk, ik kan ook wel wat hulp gebruiken maar mijn collega gaat volgende week op vakantie dus dan krijg ik het nog drukker...Gister zou ik gaan sporten maar had helemaal geen zin meer dus ben maar niet gegaan. Nou ga ik vanavond maar even ern daarna lekker zwemmen en in de sauna. Werkse vandaag!

Liefs Evelien

Hallo Evelien, ja ik ben ook errug benieuwd of het uit komt hoor! Ik kan haast niet meer wachten tot maandag! Maar ja je weet het nooit! Het zal natuurlijk nooit bij iedereen zo uitkomen als voorspeld. Maar toch leuk! Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt! Ja vervelend is dat als je maar niet door je werk heen komt en de het zich ook nog opstapeld! Nee soms heb je ook gewoon zin in lekker niks he? Kan het me best voorstellen, zelf sport ik op dit moment ook niet. Ik wil straks als ons huis klaar is ook wel weer wat doen hoor. De bedoeling is dat we in de kelder dan een kamer inrichten voor sporten! We hebben al een boksbal voor Ray, haha heeft ie van mij gekregen op zijn verjaardag! Is ie wel nodig om af en toe stoom af te blazen van zijn werk!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan