SYGE meiden 3

He meiden, ik haal hem even weer op, want we waren zo snel gedaald! is rustig hier!

Liefs yvonne

Hoi meiden,

het is zeker rustig vandaag. Ik heb weer een hoop werk kunnen doen. Fijne avond allemaal!

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2007 16:37:27'));

Hoi meiden,

het is zeker rustig vandaag. Ik heb weer een hoop werk kunnen doen. Fijne avond allemaal!

Liefs Evelien

Jij ook Evelien tot morgen!

Liefs Yvonne

Goedemorgen meiden!

Het is bijna weekend, joehoe!!! Vandaag nog even tot 5 uur werken en daarna even boodschappen halen want we krijgen vanavond onverwachts bezoek. Richard's zusje en haar man komen, we gaan Katan spelen, kennen jullie dat? Morgen ga ik shoppen in Amsterdam en daarna gaan we lekker uit eten en daarna naar mijn zwager want die is jarig. Zondag ga ik maar weer eens hardlopen en daarna lekker dagje rust. Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Liefs evelien

Goedemorgen meiden!

Het is bijna weekend, joehoe!!! Vandaag nog even tot 5 uur werken en daarna even boodschappen halen want we krijgen vanavond onverwachts bezoek. Richard's zusje en haar man komen, we gaan Katan spelen, kennen jullie dat? Morgen ga ik shoppen in Amsterdam en daarna gaan we lekker uit eten en daarna naar mijn zwager want die is jarig. Zondag ga ik maar weer eens hardlopen en daarna lekker dagje rust. Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Liefs evelien

Goeiemorgen Evelien,

Ik heb nog geen weekend! Moet morgen ook nog werken. Mijn moeder is ook jarig morgen, dus hebben we verjaardag morgenavond. En zondag moeten we Ray zijn moeder en man wegbrengen. Ze gaan op vakantie naar Marokko voor 5  weken! Mijn weekend stelt dus niks voor! Nou ja, dan volgende week maar weer!

Het is wel spannend, want mijn NOD is maandag al! Ga maandagmorgen testen, als mijn ongi er nog niet is dan. Het is maar goed dat ik geen tijd heb om rustig na te denken! haha dan is het weekend sneller voorbij!

Liefs Yvonne

Balen Yvonne dat je morgen ook nog moet werken..Spannend hoor maandag. Ik hoop voor je dat je een positieve test in handen krijgt. Laat je het wel weten per sms? Ik ga echt voor je duimen hoor! Wel lekker dat je een druk weekend hebt dan hoef je niet de hele tijd aan maandag te denken en gaat de tijd ook wat sneller. Fijne verjaardag morgen en alvast gefeliciteerd!

Liefs evelien

Ja ik sms zeker hoor! Haha ik hoop dat het positief nieuws wordt! Maar ja, dat is afwachten. Ja en het is zeker fijn dat het een druk weekend wordt, want dan pieker je niet zo he? Bedankt, ja  het zal wel een fijne verjaardag worden morgen. Jij ook een fijne verjaardag en veel plezier met shoppen morgen! En lekker eten!

Liefs Yvonne

He weet jij of Gerrie er al weer is? Ze ging toch een week op vakantie? Dan was ze er zaterdag toch weer?

Terug
Bovenaan