SYGE meiden 3

Hey meiden,

daar ben ik ook een keer weer! heb t druk joh! mn zusje de hele week geholpen met schoonmaken en verhuizen! ze heeft er vanacht voor het eerst geslapen en ik ook hahah!
haar vriend is namelijk banketbakker en die is vanacht al om 12uur begonnen en ze wilde liever de eerste nacht niet alleen slapen dus ben ik gebleven!
En vanmiddag moet ik op sollicitatiegesprek spannend spannend!!

Yvonne nog 3 nachtjes he?! Is wel een voordeel dat je een druk weekend hebt, sta je er misschien ook niet de hele tijd bij stil!
Volgens mij komt Gerrie vandaag of morgen terug toch? Ze is toch vorige week weggegaan??
Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2007 13:45:47'));

Hey meiden,

daar ben ik ook een keer weer! heb t druk joh! mn zusje de hele week geholpen met schoonmaken en verhuizen! ze heeft er vanacht voor het eerst geslapen en ik ook hahah!
haar vriend is namelijk banketbakker en die is vanacht al om 12uur begonnen en ze wilde liever de eerste nacht niet alleen slapen dus ben ik gebleven!
En vanmiddag moet ik op sollicitatiegesprek spannend spannend!!

Yvonne nog 3 nachtjes he?! Is wel een voordeel dat je een druk weekend hebt, sta je er misschien ook niet de hele tijd bij stil!
Volgens mij komt Gerrie vandaag of morgen terug toch? Ze is toch vorige week weggegaan??
Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad!

Hey Suus!!!!

Haha ook al zo'n schijterd, je zusje! Nee hoor grapje, wat lief van je om bij haar te blijven! Ja, de eerste nacht en dan ook nog alleen, dat zou idd. niet fijn zijn!

Oh wat spannend zeg op sollicitatie vanmiddag! Ik ga voor je duimen hoor! Hopen dat je wordt aangenomen.

Ja idd. nog 3 nachtjes!! Spannend hoor! Ja zo'n druk weekend kan ik nu wel gebruiken! haha anders pieker ik toch alleen maar...

Oh ik dacht dat Gerrie een week ging en dat ze op zaterdag weg gingen. Ja ben ook benieuwd of ze het mooi gehad heeft. Vast wel, lekker weer en ontspannen!

Liefs Yvonne

Hey Suus,

leuk dat je er weer bent! Gezellig zeg bij je zus slapen! Heel veel succes vanmiddag bij je sollicitatie, ik ga voor je duimen, zet hem op he!
Als ik je niet meer spreek, een heel fijn weekend en succes he!!
Liefs evelien

Volgens mij komt Gerrie morgen weer terug. Ben erg benieuwd of ze het leuk gehad heeft. Ze zal wel lekker weer gehad hebben.

Ja dat denk ik ook ! Hhhmm dat is wat anders dan dit kouwe kikkerlandje! Haha, ze zal wel lekker ontspannen terug komen!

Nou meiden,

Ik ben weer weg! Prettig weekend allemaal en ik ben er morgen misschien wel even weer. En Suus ben erg nieuwsgierig hoe je sollicitatie is gegaan!

Liefs Yvonne

Nou meiden, we stonden al op bladzijde 2!! Nog nooit gebeurt!
Hey Suus ben je lekker aan het verven in de tuin? Is wel lekker weer voor nu! Ben aan het werk maar is lekker rustig! We hebben rustig een beetje schoongemaakt hier in de winkel.
Nou mijn NOD nadert..............nog maar twee nachtjes en dan gaan we testen! Ik hoop dat het een keer raak is, maar wordt nu toch erg onzeker er van. Denk dat ik gewoon weer ongi wordt, of dat ik me zelf een grotere teleurstelling wil besparen door me dat zelf voor te houden. Pppfff ik weet het niet zo goed, heb wel een erg zere staartbotje(stuitje) dat is wat me nu erg opvalt. Nou doei doei meiden!

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

nou ben toch nog niet begonnen met het tuinhuisje... de vlonders waren nog niet af en ik moet straks op de vlonders staan te lakken want dan kan marco beginnen met de stenen leggen.... blij van want het is me toch warm hier in de tuin, marco had zn tshirt uitgedaan en is lekker rood.... pffff

nou mijn sollicitatie was een hele rare! zal proberen beetje uit te leggen... zoals jullie misschien wel weten  heb ik jaren bij super de boer gewerkt en die man die toen bedrijfsleider was is nu bedrijfsleider bij mn zusje, daar heb ik dus in 1e instantie gesolliciteerd, maar hij wilde liever geen 2 zusjes op 1 afdeling, maar hij wilde mij wel bij super de boer hebben, dus is hij een paar andere filialen gaan bellen of er daar niet iemand naar ommen wou en kon ik in dat filiaal aan het werk... nou hij heeft dus onder andere gebeld naar dat filiaal waar ik al gewerkt heb en de man die daar bedrijfsleider is, kent mij ook, hij heeft ook met mn vader gewerkt... hij had helaas geen plek, maar hij heeft toen dus voor mij naar emmen gebeld waar ze dus iemand nodig zijn...nou die man daar wilde mij dus wel op gesprek hebben ..... dat zou dus gister middag zijn.... toen ik daar kwam moest ik even op hem wachten want hij was nog even aan de telefoon... nou toen hij er dus aan kwam zij hij ik heb net even gebeld met meneer Bults, (dat is dus die bedrijfsleider waar ik al mee heb gewerkt) om te vragen wat ik voor iemand was... toen vroeg Bults aan hem, hoezo is zij   bij jou voor een gesprek? nou ik had dat dus weer via die andere man gehoord.... Maar Bults wacht dus nog op antwoord uit filiaal Hardenberg of daar nog iemand naar Ommen wil en dan kan ik in Hardenberg werken, maar dat had hij dus nog aan niemand verteld! die man in Hardenberg is nog op vakantie, dus daar heeft hij nog geen antwoord van, maar hij wil mij anders dus wel in Ommen hebben als hardenberg niets word.... Dus ik zat daar in Emmen bij die man, en hij zegt van je bent hier eigenlijk voor niets want meneer Bults verteld mij net dat je al een baan hebt, t is dus alleen nog niet zeker of het Hardenberg of Ommen word.... hij zou mij ook nog bellen... maar ja dat wist ik dus allemaal niet....
Nou op de terugweg in de auto ging de telefoon van mn zusje (zij was met me meegegaan want ik wist niet precies waa rhet was, heeft zij ondertussen ff boodschappen gedaan!) was haar bazin! om te zeggen dat ik niet in Emmen moest gaan werken want ik kwam dus of daar of in Hardenberg, maar ik was zeker van een baan! ik was helemaal verbaasd want ik had begrepen dat ik zowiezo niet in Ommen kwam omdat hij perse geen 2 zusjes op 1 afdeling wil... maar ja hij heeft dat liever niet, maar als hij niet ergens anders iemand vandaan kan halen, ben ik daar dus wel welkom! Dus waarschijnlijk belt hij mij maandag, spannend, maakt mij eigenlijk niet uit welke van die 2 het wordt, want zijn allebei supermooie winkels met goede omzetten! ommen is leuk, want daar ken ik een paar mensen, maar hardenberg is ook leuk, die winkel is net nieuw en is dichterbij!

Nou wat een verhaal, hoop dat jullie het nog een beetje volgen kunnen! Heb blijkbaar toch een goede naam opgebouwd daar (met behulp van mn pa, want die is een bekend persoon binnen de Super de Boer) want ik ben nog niet eens op gesprek geweest en heb al zo goed als zeker een baan..... !! ik wacht wel ff met het echt vertellen aan iedereen totdat ik mijn handtekening heb gezet, want je weet maar nooit.... maar tot nu toe gaat alles heeeeeel goed!!

Terug
Bovenaan