SYGE meiden!

Hoi Evelien,

Als je me eerdere Topic leest(even voorstellen) weet je het gelijk allemaal
Maar ik ben vanaf jan 2007 bezig dus in me 5e periode, ik ben bezig voor me 1ste
kindje.... het is iedere maand weer spannend en ik duim voor mezelf en alle andere :D

Groetjes Mariette

Ja het is zeker iedere maand weer spannend. Ik ben nu ruim 4 maanden bezig en het  zou voor mij ook mijn eerste kindje worden. De laatste keer werd ik pas na 2 maanden ongesteld dus toen was het helemaal erg spannend.Hoe oud ben je eigenlijk?

We waren zover naar ondeer gazakt dat ik dahc tik schrijf maar weer eens wat. Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het wel goed nog ruim een uur en ik mag weer naar huis. ben vandaag op de fiets naar me werk want mijn auto moest naar de garage. Straks nog even boodschappen doen en daarna lekker sporten.

Groetjes Evelien

Hallo meiden!

Hier ben ik weer even! Jeetje ik zat net in een andere topic en daar was toch wel even kritiek over geveoelns van iemand die het niet meer zo zitten! Dat is niet zo fijn, want iedereen heeft zijn eigen gevoelens en moet die toch kunnen uiten. En daar moet niet zo hard over geoordeeld worden als iemand zich niet in kan inleven in de gevoelens van een ander. Dat vind ik tenminste!   Ik vind het juist fijn om zo met iedereen te schrijven.

Nou ja ik moest jullie allemaal even de groeten doen van Suus, want die is nu aan het werk en kan niet komen kletsen.

Hey Evelien ben je er nog? Als ik het goed heb zit je op je werk tot 17.00.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

ja ik had die topic ook gelezen, erg raar allemaal. Ik moet inderdaad tot 17.00 uur werken dus nog een uurtje. Ik zit weer alleen want mijn collega moest naar de tandarts. Wanneer is jou NOD eigenlijk??

Ik ben 21 jaar geworden in Maart, en ik wil niet te oud zijn met kinderen heb al heel me leven iets met kinderen

me schoonzus is ook bevallen 19 mei van haar 3e en het zijn gewoon een soort broertjes en zusjes van me lekker kroelen met
tantje jet erg leuk dus me vriend en ik hebben de pil stop gezet en gaan eens kijken hoelang het bij ons gaat duren

en daarom vind ik het erg prettig om daar lkkr met jullie over te praten
Mariette

Ja rare topic he? Nou ja, mijn nod is 20 juni een dag na die van Gerrie. Ik heb dit weekend mijn ei al gehad, dus dat was wel een beetje vroeg. Mijn cyclus duurt maar 27 dagen en ik zit nu in de 8e ronde voor ons 1e kindje. Jouw NOD is 4 juli toch? En voor je 1e kindje he?

Liefs Yvonne

oh jij bent nog lekker jong zeg, Mariette. Op die leeftijd was ik nog niet met kinderen bezig hoor. Ik vind het ook erg leuk om hier mijn verhaal kwijt te kunnen aangezien je er in het dagelijks leven met niemand over kan praten, naat je man dan.

Terug
Bovenaan