SYGE meiden!

ja het is voor mijn eerste kindje. 20 juni schiet al aardig op, spannend hoor. Ben erg benieuwd of het raak is, hoop het wel voor je. Je weet dus met onze date al of het zo is. Echt leuk joh!

Ja dat is nog lekker jong toen dacht ik er ook nog niet aan. Maar het is ook gewoon dat je er aan toe moet zijn hoor! Ik ben al weer 27!! Hah nee hoor grapje, maakt mij niks uit! Mijn mannetje is 26 en steekt me steeds de gek aan dat hij een 'oud wijf' aan touw heeft. Dus dan moet ik weer eens bewijzen dat ik ouder dan hem ben!!

Leuk he mischien kan dan wel al iets meenemen! babyshoppen! Ik hoop het echt dat het raak is, omdat ik zo'n korte cyclus heb zit ik sneller in de ronde's. nu alweer de 8e!!
Maar iedere ronde weer nieuwe kansen! Het is elke keer weer megaspannend of het raak is of niet

Liefs Yvonne

ik had al een eerder topic neergezet van even voorstellen daar had ik al ingezet

toen ik net 3 maanden wat met me vriend had begon hij al over kinderen en hij is 2jr jonger als
ik hij is nu 19 erg jong maarja hij is er ook echt aantoe gaan nooit meer stappen en hij heeft volgens
hem al genoeg genoten van zn jeugd en wil van mij genieten en een gezinnetje beginnen als je topic leest
kan je ook zien wat ook een btje die reden is hoor!! dat is het niet alleen ik wil het zelf ook heel graag!!!

XX Mariette

jEETJE MARIETTE, DAN IS JE VRIEND HELEmaal jong maar ja als jullie er aan toe zijn dan moeten jullie het gewoon doen hoor. Mijn man is 29 en hij is er nu pas aan toe. Hij wilde eerst het hele huis klaar hebebn en nu is het zo goed als af en toen ik over kinderen begon voelde hij er ook wel iets voor. Hij hoopt nu dat het echt snel raak ik en ik ook natuurlijk.

Ja, dan is jouw mannetje ook jonger dan jij! Die van mij ook!! En het maakt idd. niet uit hoe oud je bent hoor. Iedereen heeft andere ideeen over hoe ze hen leven willen indelen. Anders zou het ook maar saai worden als iedereen gelijk zou zijn.

Liefs Yvonne

Heb je je toruwens nog aangemeld bij Hyves, Yvonne? Ik ben namelijk wel benieuwd naar je..

Nee, dat heb ik niet gedaan omdat ik bang beng voor virussen op mijn computer. Ik heb namelijk een administratiekantoor. De bestanden kan ik echt niet kwijtraken. En we wonen tijdelijk in Dtsl. en daar hebben we geen internet, heel lastig allemaal!!
Haha ik ben bang dat ik een verrassing blijf tot aan de date!!

Terug
Bovenaan