Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

[quote quote=10498589]
Hoi wat leuk dat je een berichtje terug stuurt. Ja lastig he die wachtweken…. is 2e terug plaatsing van de 4e ivf. Heb eerdere 3 x maar 1 verse embryo gehad die ook niet top waren toen. Heb jjj ook met hormoonpillen? En ustrogan? Wat een vermoeidheid komt erbij kijken zeg…..
Ja ik ga denk ik ook eerder testen hoor vind t anders zo lang duren. Heb jjj al kinderen?
Wat een vragen allemaal he ben nieuwsgierig aangelegd.

Groetjes Ramona
[/quote]
Hey welkom Ramona. Lang traject al! Spannend de wachtweken he. Ik ga zodra ik ongesteld word ok met hormoon pillen beginnen voor mijn eerste cryo tp! Progynova. Heb jij dat protocol ook met Progynova? Hoe bevalt het? Ik ben weer erg zenuwachtig voor alles! Ook gewoon om weer aan de hormonen te gaan.. tis best heftig! Maar ik ben er weer klaar voor na een rustmaand(mijn verse tp helaas mislukt) heel veel succes met de wachtweken!!! Hoop voor n positieve test. Leuk dat je t hier wil delen :) 

[quote quote=10498565]Ramona wauw al 10 jaar in de mmm, bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Heel toevallig heb ik ook gisteren mn verse 3 daagse tp gehad. Officieel mag ik 8 november testen, maar doe het waarschijnlijk het weekend ervoor al.[/quote]
Heel veel succes in de wachtweken :) ! Spannend tijd he? 

Jaaaa is super spannend weer het liefste test ik elke dag.... ? iig nog 1 weekje geduld en dan kan het gek worden beginnen... zit jjj ook in een terug plaatsing?

Groetjes Ramona 

[quote quote=10498661]Jaaaa is super spannend weer het liefste test ik elke dag…. ? iig nog 1 weekje geduld en dan kan het gek worden beginnen… zit jjj ook in een terug plaatsing? Groetjes Ramona[/quote]I
k ben nu aant wachten tot ik ongesteld word (3 dagen nog begin t al te voelen haha) en dan kan ik beginnen met Progynova voor mijn eerste cryo tp! :) Jij hebt ook een tp in een medicatie cyclus toch? Hoe bevalt dat? Nog veel bijwerkingen? Ik heb zelf niet zoveel last van testdrang. Ik ben meer van ik vind die hoop hebben wel lekker. Dat je misschien zwanger voelen. :) Met een test kan dat natuurlijk zo voorbij zijn.. hoeveel dpo ben jij van plan te testen?

Hoi Ramona!

Spannend weer hè!
Ik zal even snel een samenvatting geven:
Maart 2019 vroege miskraam. Toen al snel in de mmm. Endometriose graad 4 en verdenking op PCOS (bloedwaardes die daarbij aansluiten en een onregelmatige cyclus alleen geen policystische eierstokken) vastgesteld

Vorig jaar rond deze tijd onze eerste ivf/icsi behandeling gehad. Hierbij half ivf en half icsi gedaan. 14 follikels, 11 eitjes, mqar 2 bevruchtingen vanuit de icsi kant. Zwanger geworden alleen bleek onze dochter het edwardssyndroom te hebben en was dus niet levensvatbaar. Daardoor de moeilijkste keuze moeten maken om de zwangerschap met 18 weken te beëindigen. Dus heb een sterrenkindje.

Juni zouden we onze cryo tp hebben alleen ging die niet door omdat de cryo het ontdooien niet overleefde. Toen we ons mochten melden voor onze nieuwe icsi poging kregen we corona en moesten we 3 maanden wachten omdat mn man flinke koorts had gehad. Nu was het dan eindelijk zover! 6 eitjes 5 bevruchtingen. Gisteren dus een hele mooie teruggeplaatst. Andere 4 doen allemaal nog mee om ingevroren te worden. Waarvan 2 sowieso ook van top kwaliteit zijn.

Ik heb momenteel nog last van de pregnyl (triggershot) en moet ook utrogestan gebruiken. Ik was vergeten hoeveel rotzooi die utro maakt haha. Verder heb ik het momenteel of steenkoud of met vlagen warm, borsten die nog steeds af en aan gevoellig zijn en af en toe last van een zeurderige onderbuik. Maarja dat kan dus allemaal goed komen door alle kunstmatige hormonen.

Ik zit er verder nu nog redelijk relaxed in. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en tot nu toe lukt dat me nog aardig.

Hoi hoi ,

Wat spannend weer dan he, ja klopt heb ook proynova 3 per dag en 3 per dag de vieze balletjes.... mijn eisprong was 3 mnd geleden erg in de war toen ik de terug plaatsing had ben 10 x naar het umc geweest omdat ze niet wilde groeien me eicellen?
Nu dus met medicijnen maar pfff wat een last van lijkt net of ik er niet ben heel vreemd en moe.... maar we hebben t ervoor over....

Ja ik ga t delen hier als het positief of negatief is.... moet tot volgende week zondag wachten
...

Groetjes ramona 

Hoi zwindo,  Wat een heftig verhaal zeg wat jullie hebben mee gemaakt al.... en een sterrenkindje lijkt me het heftigst wat je mee kan maken in je leven....   Gelukkig dat je het weer kon opbrengen om te beginnen aan t traject. Balen is die pcos he heb het ook..... laatste poging 4 had ik 44 eicellen en 1 verse tp toen zwanger nu een zoon van 2,5 nu dus de tp gehad van blastocyste. Ja die balletjes zijn erg ranzig en vies.... maar we hebben t ervoor over.... hopelijk hebben we een super mooi resultaat binnenkort spannend ...  Groetjes ramona 

Oeeee spannend hoor..... ja klopt ik heb het met medicatie omdat ik laatst een rare cyclus had 10 x terug voor echo en bloedprikken voordat ze wisten wanneer me eisprong was dus niet echt een succes. Maar of die pillen nu een succes zijn weet ik niet haha wat kan een mens moe zijn ervan zeg.... maar is voor het goede doel.
Groetjes ramona 

Terug
Bovenaan