Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

[quote quote=10497860]Whaa net gebeld door het ziekenhuis 5 vannde 6 eitjes zijn bevrucht. Ik vond het zo spannend toen de telefoon ging het laatste jaar zoveel slechte telefoontjes gehad en dan nu dit te horen krijgen is echt geweldig! Maandag mogen we ons melden voor de tp.[/quote]
Wat goed en fijn!!! ❤️ Ik had er ook 5 bevrucht :)

Hoi allemaal! Sorry dat het even heeft geduurd, maar we hebben helaas geen goed nieuws gehad. Er hebben zich geen embryootjes ontwikkeld en ook is al het TESE zaad op. Al het harde werk van afgelopen jaar dus voor niets geweest. We worden nu door het team besproken en uiteindelijk uitgenodigd voor een gesprek. Echt even gebroken :'(. 

Oh nee,  meen je niet! Ik snap dat je even gebroken bent, wat shit zeg☹. En het zag er in eerste instantie nog zo goed uit. Zou het dan toch aan de kwaliteit van de zaadcellen hebben gelegen? Ik heb ook wel eens gelezen dat er een 'verse tese gedaan werd. Dus de tese en punctie op dezelfde dag zodat het zaad niet ingevroren hoeft te worden en dus meer kans heeft. Wellicht is dat nog een optie? Heel veel sterkte iig!

NoorSW jeetje wat een verschrikkelijk nieuws! Snap dat je gebroken bent na alles wat jullie hebben moeten doorlopen. Heel veel sterkte!

[quote quote=10497989]Hoi allemaal! Sorry dat het even heeft geduurd, maar we hebben helaas geen goed nieuws gehad. Er hebben zich geen embryootjes ontwikkeld en ook is al het TESE zaad op. Al het harde werk van afgelopen jaar dus voor niets geweest. We worden nu door het team besproken en uiteindelijk uitgenodigd voor een gesprek. Echt even gebroken :'(.[/quote]
Meen je niet meis :( ❤️ ik heb hier geen woorden voor. Ik hoop dat er toch nog iets goeds uit het gesprek komt en dat er nog een behandeling mogelijk is met het resultaat van een biologisch kindje van jullie beiden. Tegen die tijd vind ik ook moeilijk om er iets over te zeggen want ik ben geen dokter.. hoop dat je iig meer duidelijkheid krijgt bij het gesprek. Heel veel sterkte!? Denk aan je meis x

Hoi allemaal,

Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen.
Ik heb gister me terug plaatsing gehad van een blastocyste spannend.
Heb in 2019 een zoon mogen krijgen super fijn. 
Wij zijn al 10 jaar in mmm. Ik heb in maart 2021 een bbz gehad ik was spontaan zwanger eileider is verwijderd. 
Zijn er nog meer mensen die een terug plaatsing hebben gehad 1 deze dagen? 

Groetjes Ramona

Ramona wauw al 10 jaar in de mmm, bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Heel toevallig heb ik ook gisteren mn verse 3 daagse tp gehad. Officieel mag ik 8 november testen, maar doe het waarschijnlijk het weekend ervoor al.

Hoi wat leuk dat je een berichtje terug stuurt. Ja lastig he die wachtweken.... is 2e terug plaatsing van de 4e ivf. Heb eerdere 3 x maar 1 verse embryo gehad die ook niet top waren toen. Heb jjj ook met hormoonpillen? En ustrogan? Wat een vermoeidheid komt erbij kijken zeg..... 
Ja ik ga denk ik ook eerder testen hoor vind t anders zo lang duren. Heb jjj al kinderen? 
Wat een vragen allemaal he ben nieuwsgierig aangelegd.

Groetjes Ramona 

Terug
Bovenaan