Hee meiden! De punctie is achter de rug! Ik moet zeggen dat ik het toch wel heftiger vond dan verwacht. Vooral mn linkereierstok was wel echt heel pijnlijk, maargoed overleefd! Er zijn 18 follikels aangeprikt, waarvan 11 eicellen. Hoeveel rijpe eicellen er zijn krijgen we nog te horen. Als er geen bevruchtingen plaats hebben gevonden, horen we dat vandaag. Wanneer er 1 bevruchting is, hebben we zaterdag de terugplaatsing. En wanneer er meerdere bevruchtingen zijn, hebben we maandag de terugplaatsing. Ze had er goede hoop in, dus heeft de afspraken op maandag gezet.
Moet komende 4 dagen veel water drinken en zoveel mogelijk rust houden in verband met mogelijke overstimulatie. Dus heb m'n werk ook afgezegd. Moet zeggen dat ik het lichamelijk en mentaal wel echt pittig vond, dus sowieso wel fijn om het even allemaal te laten bezinken. Echter is nu de pijn alweer duizend malen minder dan gisteren, dus komt goed. Even bijkomen van alles.
Veel succes vrijdag @Zwindo!! Denk aan jou !
Moet komende 4 dagen veel water drinken en zoveel mogelijk rust houden in verband met mogelijke overstimulatie. Dus heb m'n werk ook afgezegd. Moet zeggen dat ik het lichamelijk en mentaal wel echt pittig vond, dus sowieso wel fijn om het even allemaal te laten bezinken. Echter is nu de pijn alweer duizend malen minder dan gisteren, dus komt goed. Even bijkomen van alles.
Veel succes vrijdag @Zwindo!! Denk aan jou !