Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hee meiden! De punctie is achter de rug! Ik moet zeggen dat ik het toch wel heftiger vond dan verwacht. Vooral mn linkereierstok was wel echt heel pijnlijk, maargoed overleefd! Er zijn 18 follikels aangeprikt, waarvan 11 eicellen. Hoeveel rijpe eicellen er zijn krijgen we nog te horen. Als er geen bevruchtingen plaats hebben gevonden, horen we dat vandaag. Wanneer er 1 bevruchting is, hebben we zaterdag de terugplaatsing. En wanneer er meerdere bevruchtingen zijn, hebben we maandag de terugplaatsing. Ze had er goede hoop in, dus heeft de afspraken op maandag gezet. 

Moet komende 4 dagen veel water drinken en zoveel mogelijk rust houden in verband met mogelijke overstimulatie. Dus heb m'n werk ook afgezegd. Moet zeggen dat ik het lichamelijk en mentaal wel echt pittig vond, dus sowieso wel fijn om het even allemaal te laten bezinken. Echter is nu de pijn alweer duizend malen minder dan gisteren, dus komt goed. Even bijkomen van alles. 

Veel succes vrijdag @Zwindo!! Denk aan jou ❤️

Wat een goed nieuws! En 11 is een super mooi aantal. Ook een goed teken dat ze meteen al hebben gezegd dat het er goed uitziet, en wss maandag de tp hebt. 
Fingers crossed op een paar mooie emmys!
@Zwindo succes vrijdag! Hopelijk ook zo'n mooi resultaat!
Zelf hebben wij morgen de eerste echo om te kijken hoe groot mn ei is voor onze 1e tp. Hopelijk kan die ook snel worden gepland. 

Helaas is onze 2e terugplaatsing niet gelukt. Afgelopen maandag de eerste tekenen van een naderende menstruatie en dinsdag zette het door.
Ik ga later even op jullie berichtjes reageren! ?

[quote quote=10497539]Helaas is onze 2e terugplaatsing niet gelukt. Afgelopen maandag de eerste tekenen van een naderende menstruatie en dinsdag zette het door. Ik ga later even op jullie berichtjes reageren! ?[/quote]
Wat vervelend :( sterkte.? Ik hoop dat 1 van de anderen cryos een plakkertje is. Mag je gelijk doorgaan? Weet je al wanneer je de volgende TP ongeveer krijgt?

NoorSW vervelend dat het allemaal toch iets tegenviel met de punctie, maar wel hele mooie aantallen! Als het goed is heb je meer gehoord ondertussen over de bevruchtingen en de tp voor morgen. Hopelijk goed nieuws!

Famke hoe is jou eerste controle echo gegaan? Is alles al mooi aan het groeien?

Lief-leven wat naar dat de tp niet is gelukt. Moeten jullie lang wachten om verder te kunnen?

Hier vandaag de punctie ook weer overleefd. Prikken van het infuus heeft 3 pogingen nodig gehad ipv de 5 die er vorige keer nodig waren. Werd alleen even niet lekker na de 2e poging. Gelukkig daarna alles wel goed gegaan. Punctie verliep deze keer vlotter als de vorige keer, maar had ook minder follikels en eitjes. Uiteindelijk hebben ze 6 eitjes gevonden. Nu in spanning afwachten tot de resultaten.

@Zwindo 6 is ook een hele mooie uitslag! Hoor je morgen het aantal bevruchtingen?
Bij mijn echo vandaag was alles nog vrij rustig, nog geen duidelijk ei die groter was dan de rest. Moet maandag dus weer terugkomen, hopelijk zit er dan een groot ei bij ?

Whaa net gebeld door het ziekenhuis 5 vannde 6 eitjes zijn bevrucht. Ik vond het zo spannend toen de telefoon ging het laatste jaar zoveel slechte telefoontjes gehad en dan nu dit te horen krijgen is echt geweldig! Maandag mogen we ons melden voor de tp.

Terug
Bovenaan