Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Fijn dat jjj t minder heftig hebt en het omzet in iets positiefs ? nee ik ga niet heel veel van te voren testen hoor dan maak ik mezelf gek met mijn zoon toen heb ik 1.dag eerder getest dus ik denk volgende week zaterdag ga doen ik kan niets beloven ? jjj wachten echt tot de test dag?

Groetjes ramona 

Ramona: Jeetje 44 eitjes!! Wat een mega aantal, was er niet sprake van een onwijze overstimulatie met zo'n aantal eitjes? Wist niet eens dat het mogelijk was om zoveel eitjes tegelijk te krijgen met een stimulatie. Wow mind blown! Hier begint de rust waarmee ik het wachten inging langzaam plaats te maken voor iets meer spanning.Ik probeer ook niet te veel te letten op kwaaltjes op dit moment, maar merk toch dat mn gedachten er naartoe afdwalen wanneer ik toch iets voel in mn lichaam. Ik zit nog heel erg te twijfelen wanneer ik ga testen vorige keer heb ik expres eerder getest om te kijken of de pregnyl al uit mijn lichaam was en ergens zit ik te twijfelen om dat weer te doen. Aan de andere kant hoop ik gewoon tot volgende week zondag te kunnen wachten, maar denk heel misschien dat ik die vrijdag al ga testen hahaha. Dat is het precies 2 weken na mijn punctie en zou het in een normale cyclus een testdag zijn en dat had ik de vorige keer ook gedaan. Vanuit het ziekenhuis zou de officiele testdag maandag zijn, dus heb voor die dag een CB digitale met weken indicator klaarliggen. 
MelisserT: Is het al langzaam aan het doorzetten? Hopelijk zet het nu allemaal snel door en mag je je melden voor jullie tp!

Hey @zwindo ik snap dat als het dichterbij je toch meer spanning krijgt. Ik hoop dat het allemaal een beetje goed met je gaat. Oke hoeveel dpo wil je testen? Ik werd vorige keer 14 dpo ongesteld dus hou dat als test datum aan. Nou was dat vers dus anders... Als ik test bij een cryo tp zit ik nog voor me ongesteldheid. Ik ben nog niet ongesteld. Vandaag zit ik 13 dagen na me eisprong.. vorige keer werd ik eind 13e dag ongesteld. Ik voel t al een beetje dus verwacht het wel snel. Sowieso binnen 2 dagen. Heb er zin in maar ook weer niet. Ben bang voor nog een teleurstelling.. en statistisch gezien is de kans op een teleurstelling groter natuurlijk. Uiteindelijk moet er wel 1 plakken(als alles goed is!) Maar welke dat word weet je niet natuurlijk. Ik wens jou heel veel succes. Probeer rustig te blijven :) You got this!

Hoi melisserT spannend weer nu je menstruatie echt voor de deur staat. Snap heel goed het dubbele gevoel ergens hoop je stiekem toch nog op een klein wonder. Qua gevoel gaat het vandaag een beetje op en af ene moment heel positief andere moment meer angst. Ik heb nog steeds af en aan krampjes onderin mn buik, borsten zijn ook nog steeds af en aan gevoelig, maar komt allemaal echt voor mn gevoel door de pregnyl. Wat zie jij als ovulatie punt de punctie of de tp. Vanuit het ziekenhuis moest ik namelijk 2 weken na de tp testen. Zelf heb ik meer de neiging om 2 weken na de punctie te rekenen haha. Als ik van de punctie uitga is morgen dag 7 en zou ik dus nog een weekje moeten wachten. Anders zou ik nog 10 dagen moeten wachten. Dat klinkt gelijk weer zo lang haha.

Hey @zwindo ja je hoopt er op maar tegelijkertijd moet je ook voorzichtig zijn. Voor mij is het wel moeilijk om die balans tussen echt heel negatief en realistisch te vinden. Positief blijven is ook heel belangrijk anders is het niet vol te houden dit traject. Dus probeer dat gevoel vast houden! Al is het ook normaal om wat angst te hebben.. opkroppen hoeft niet altijd. Het is oke om bang te zijn. Het kan van pregnyl zijn maar het kan ook van wat een eventuele zwangerschap zijn. Pregnyl zou wel al uit het lichaam kunnen zijn.. of iig bijna :) het is moeilijk te zeggen want opzich zou je rond de tijd wij mogen testen in dit traject ook helemaal geen zwangerschap kwaaltjes kunnen hebben terwijl je zwanger bent. Het is nog best pril allemaal natuurlijk. Ovulatie is de dag van de punctie. Je moet kijken hoe oud de embryo is en dat bij de dag van de tp optellen. Dat is uit wat ik doe en wat ik er van begrepen heb haha. Het ziekenhuis laat mensen sowieso wel heel erg laat testen vind ik altijd. Echt 18 dpo ofzo. Voor mijn gevoel is dat een beetje overdreven! Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Maar naar mijn mening is het helemaal prima om 2 weken na de punctie te rekenen. :) 

MelisserT: Die balans tussen, hoop, realistische en negatief is inderdaad erg lastig te vinden. En merk ook bij mezelf dat ik daarin soms alle kanten opschiet. Ik denk ergens ook wel dat het erbij hoort. Zo ook hier vanmorgen toen ik mij ineens realiseerde dat mijn temperatuur sinds 2 dagen 0,5 graden hoger ligt als anders (die moest ik samen met mn gewicht natuurlijk nog bijhouden ivm de kans op complicaties na de punctie). Nou weet ik dat als je aan het temperaturen bent, bij een zwangerschap je temperatuur ook hoog blijft/iets meer stijgt. Dus ergens zie ik het als een goed teken (hoop), maar spreek ik mezelf ook gelijk weer tegen dat het waarschijnlijk allemaal komt door de pregnyl die in mn lichaam zit (realisme). Het is vandaag in ieder geval een week geleden na mijn punctie en daarmee dus 9 dagen na mijn pregnyl intjectie. Dus volgens het boekje zou over 5 dagen de pregnyl echt uit mijn lichaam moeten zijn. Zo spannend! Is bij jou alles al doorgezet of heeft zich toch een mega mooi wonder aangeboden??

Ramona: Hoe gaat het wachten bij jou? Hier ging ik er vol goede moed in dat ik het gewoon allemaal rustig zou afwachten... nou vergeet het maar de laatste paar dagen wordt het steeds lastiger. Bij elk dingetje wat ik voel schiet mijn gedachten, naar oeh zou het? hahaha echt hopeloos. 

Hoi allemaal,

Ik wil ook graag mee kletsen ook al heb ik wat later in november mijn terugplaatsing van een cryo. Ik heb dit jaar al 3 tp’s gehad waarvan 2 zwangerschappen wat beide is geëindigd in een vroege miskraam. Nu een rust maandje en mijn volgende menstruatie verwacht ik rond 8 november. Nu ga ik voor het eerst in natuurlijke cyclus met hulp van pregnyl proberen, normaal deed ik altijd met progynova en utrogestan.

Wij hebben 3 jaar geleden al een zoontje mogen krijgen uit icsi 1, verse tp. Mijn man heeft ook erg weinig actieve zaadcellen waarvoor het op de normale manier moeilijk gaat.

Groetjes

[quote quote=10499712]Hoi allemaal, Ik wil ook graag mee kletsen ook al heb ik wat later in november mijn terugplaatsing van een cryo. Ik heb dit jaar al 3 tp’s gehad waarvan 2 zwangerschappen wat beide is geëindigd in een vroege miskraam. Nu een rust maandje en mijn volgende menstruatie verwacht ik rond 8 november. Nu ga ik voor het eerst in natuurlijke cyclus met hulp van pregnyl proberen, normaal deed ik altijd met progynova en utrogestan. Wij hebben 3 jaar geleden al een zoontje mogen krijgen uit icsi 1, verse tp. Mijn man heeft ook erg weinig actieve zaadcellen waarvoor het op de normale manier moeilijk gaat. Groetjes[/quote]
Hey welkom!
Leuk dat je mee wil schrijven. Spannend allemaal.. sorry van de 2 miskramen :( ?hoeveel cryos had je in totaal als ik vragen mag? Ik krijg in november mijn eerste cryo tp met Progynova en utro. Erg spannend weer. Moet wachten tot ik ongesteld word en dan kan ik beginnen. Had het vandaag moeten worden maar het gebeurt niet echt. Ben nooit laat. Helaas kan het niet zijn omdat ik zwanger ben want m'n vriend zit in Amerika en heeft ok een vasectomy gedaan dusja. Geen kans haha. Dusja dat is een beetje mijn ding op t moment.

Terug
Bovenaan