MelisserT: Die balans tussen, hoop, realistische en negatief is inderdaad erg lastig te vinden. En merk ook bij mezelf dat ik daarin soms alle kanten opschiet. Ik denk ergens ook wel dat het erbij hoort. Zo ook hier vanmorgen toen ik mij ineens realiseerde dat mijn temperatuur sinds 2 dagen 0,5 graden hoger ligt als anders (die moest ik samen met mn gewicht natuurlijk nog bijhouden ivm de kans op complicaties na de punctie). Nou weet ik dat als je aan het temperaturen bent, bij een zwangerschap je temperatuur ook hoog blijft/iets meer stijgt. Dus ergens zie ik het als een goed teken (hoop), maar spreek ik mezelf ook gelijk weer tegen dat het waarschijnlijk allemaal komt door de pregnyl die in mn lichaam zit (realisme). Het is vandaag in ieder geval een week geleden na mijn punctie en daarmee dus 9 dagen na mijn pregnyl intjectie. Dus volgens het boekje zou over 5 dagen de pregnyl echt uit mijn lichaam moeten zijn. Zo spannend! Is bij jou alles al doorgezet of heeft zich toch een mega mooi wonder aangeboden??
Ramona: Hoe gaat het wachten bij jou? Hier ging ik er vol goede moed in dat ik het gewoon allemaal rustig zou afwachten... nou vergeet het maar de laatste paar dagen wordt het steeds lastiger. Bij elk dingetje wat ik voel schiet mijn gedachten, naar oeh zou het? hahaha echt hopeloos.