Eilandmeisje: Welkom! Hopelijk kan je weer goede moed vinden en geloven dat het ook met een cryo gaat lukken. Probeer daarnaast extra te genieten van jullie kleine man die er al is en te beseffen hoe bijzonder het is dat het bij hem zo is gelopen zoals het is gelopen. Oja en de tip die ik iedereen geeft rond je tp starten met het eten van avocado's (1/4 a 1/2 is voldoende per dag). Er zijn namelijk verschillende studies gedaan waaronder 1 van Harvard waarbij de kans op een innestelling 3x groter wordt door het eten van avocado's. Bij mij was dit een dingetje van baat het niet dan schaad het niet. ik houdt sowieso wel van avocado's.
MelisserT: Hoe gaat alles ondertussen bij jou? Heb je, je al kunnen aanmelden?
Ramona: Het duurt zo lang allemaal haha. Ik was echt met zoveel goede hoop deze startweken in gegaan en die eerste dagen gingen me nog echt goed af, maar net voor het weekend begon alle onzekerheid. Ik heb gisteren voor de zekerheid een test gedaan om te zien of de pregnyl uit mn systeem is. Op de een of andere manier voel ik dat aan ofzo, want test was gisteren negatief. Dus alles wat er nu op de test zou verschijnen zouden mijn eigen hormonen zijn. Maar moeheid klinkt wel als een goed teken! Hopelijk beide eind deze week goed nieuws.