Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hi sorry voor de late reactie ik ben nog steeds aan het wachten het is nog vol te houden... slaap veel ben echt zo moe van die hormonen ? jullie dit ook gehad? 

Hoe is het wachten bij jou? Laat het snel volgende week zijn dat weten we meer zo spannend he....

Groetjes 

[quote quote=10499751]
Hey welkom!
Leuk dat je mee wil schrijven. Spannend allemaal.. sorry van de 2 miskramen :( ?hoeveel cryos had je in totaal als ik vragen mag? Ik krijg in november mijn eerste cryo tp met Progynova en utro. Erg spannend weer. Moet wachten tot ik ongesteld word en dan kan ik beginnen. Had het vandaag moeten worden maar het gebeurt niet echt. Ben nooit laat. Helaas kan het niet zijn omdat ik zwanger ben want m'n vriend zit in Amerika en heeft ok een vasectomy gedaan dusja. Geen kans haha. Dusja dat is een beetje mijn ding op t moment.[/quote]Ik had 6 cryo’s waarvan nu nog 3 over. Mijn zoontje is eerste tp van icsi 1 en was een mooi vers embryo’s. Die is in 1 x goed gegaan en nu met die cryos gaat alles mis. Heb er weinig vertrouwen meer in dat het met die cryos nog gaat lukken.

[quote quote=10499986] Ik had 6 cryo’s waarvan nu nog 3 over. Mijn zoontje is eerste tp van icsi 1 en was een mooi vers embryo’s. Die is in 1 x goed gegaan en nu met die cryos gaat alles mis. Heb er weinig vertrouwen meer in dat het met die cryos nog gaat lukken.[/quote]
Vorige keer had je gewoon heel veel geluk. Je hebt best wel geluk als het bij de eerste verse raak is! De embryos kunnen gewoon niet allemaal goed zijn. Er is best wel een goede kans dat 1 van die 6 goed is. Probeer vertrouwen te hebben. Hoeveel dagen oud zijn je cryos als ik vragen mag?

Eilandmeisje: Welkom! Hopelijk kan je weer goede moed vinden en geloven dat het ook met een cryo gaat lukken. Probeer daarnaast extra te genieten van jullie kleine man die er al is en te beseffen hoe bijzonder het is dat het bij hem zo is gelopen zoals het is gelopen. Oja en de tip die ik iedereen geeft rond je tp starten met het eten van avocado's (1/4 a 1/2 is voldoende per dag). Er zijn namelijk verschillende studies gedaan waaronder 1 van Harvard waarbij de kans op een innestelling 3x groter wordt door het eten van avocado's. Bij mij was dit een dingetje van baat het niet dan schaad het niet. ik houdt sowieso wel van avocado's.

MelisserT: Hoe gaat alles ondertussen bij jou? Heb je, je al kunnen aanmelden? 

Ramona: Het duurt zo lang allemaal haha. Ik was echt met zoveel goede hoop deze startweken in gegaan en die eerste dagen gingen me nog echt goed af, maar net voor het weekend begon alle onzekerheid. Ik heb gisteren voor de zekerheid een test gedaan om te zien of de pregnyl uit mn systeem is. Op de een of andere manier voel ik dat aan ofzo, want test was gisteren negatief. Dus alles wat er nu op de test zou verschijnen zouden mijn eigen hormonen zijn.  Maar moeheid klinkt wel als een goed teken! Hopelijk beide eind deze week goed nieuws. 

@zwindo bedankt voor de tips over de advocado! Ik ga dat zeker proberen ik sta altijd open voor dingen zoals dat. Helaas ben ik er niet echt super gek op maar ik verzin daar wel wat op haha.
Hoe gaat het verder met jou?
Ik heb me afgelopen zaterdag aangemeld (eindelijk ongesteld) en ben met de medicatie begonnen. Kreeg vandaag een e-mail van het ziekenhuis dat ik 10 november een echo heb en dat als alles er goed uitziet ze me inplannen voor een tp! :) Ben zenuwachtig en een beetje bang maar heb er ook zin in en ben er klaar voor. Dit is me 3e dag progynova. Geen ernstige bijwerkingen nog misschien een beetje last van me buik maar wie weet is dat gewoon wat anders.... Hoop iig dat het hier bij blijft :) 

[quote quote=10500048]
Vorige keer had je gewoon heel veel geluk. Je hebt best wel geluk als het bij de eerste verse raak is! De embryos kunnen gewoon niet allemaal goed zijn. Er is best wel een goede kans dat 1 van die 6 goed is. Probeer vertrouwen te hebben. Hoeveel dagen oud zijn je cryos als ik vragen mag?[/quote]Ik heb zeker heel veel geluk gehad de eerste x en geniet ook enorm van hem ❤️ mijn cryos zijn 4 daags en verschillende kwaliteiten. Vorige tp was het een topper zeiden ze bij de terugplaatsing. Maar ach wie weet volgende maand is het raak.

Hoe is het bij jou in het traject?

[quote quote=10500321] Ik heb zeker heel veel geluk gehad de eerste x en geniet ook enorm van hem ❤️ mijn cryos zijn 4 daags en verschillende kwaliteiten. Vorige tp was het een topper zeiden ze bij de terugplaatsing. Maar ach wie weet volgende maand is het raak. Hoe is het bij jou in het traject?[/quote]
Gaat oke. Ik had 8 eicellen. 5 bevruchtingen. 1 mislukte tp(noemde ze ook een top embryo dusja zegt niet alles blijkbaar) en 3 hebben ze voor me ingevroren op dag 5. 2 blastocysten van goede kwaliteit en 1 blastocysten van top kwaliteit. Ik ben nu met Progynova begonnen en 10 november heb ik een afspraak voor een echo om te kijken of me baarmoederslijmvlies al dik genoeg is voor een tp. En ja misschien is t volgende keer raak. Hou hoop!!❤️ Het is helaas een feit ze niet allemaal tot een zwangerschap kunnen leiden.. maar als je er nog 3 hebt heb je nog een goede kans. Veel succes meid!

Spannend allemaal weer hè, ik heb vorige keren ook progynova en utrogestan gebruikt maar dat doen ze niet meer in het amc. Welk ziekenhuis zit jij?

Ik ben nu aan het wachten tot dat ik weer ongesteld ben geworden, die verwacht ik begin volgende week

Terug
Bovenaan