Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

[quote quote=10500362]Spannend allemaal weer hè, ik heb vorige keren ook progynova en utrogestan gebruikt maar dat doen ze niet meer in het amc. Welk ziekenhuis zit jij? Ik ben nu aan het wachten tot dat ik weer ongesteld ben geworden, die verwacht ik begin volgende week[/quote]
Het is allemaal wel heel spannend ja .. ik ben in behandeling bij Radboud in Nijmegen. Ja dit is me eerste keer met Progynova ze zei ook als dit je niet bevalt en je bent niet zwanger kan je je volgende zonder medicatie doen. Weet je ook waarom ze dat niet meer doen? Oke ik hoop dat je snel ongesteld word en weer verder mag ?

Hi zwindo, 

Ja echt bizar he .... hoeveelste dag zou het hcg in je lichaam moeten zitten? Ik durf niet te testen nog ? vermoeidheid blijft aanwezig echt zo lastig verder niet echt kwaaltjes.... wanneer ga je weer testen? Ik hoop dat t beide positief is..... duimen maar 
Groetjes Ramona 

MelisserT Wat fijn dat je ondertussen bent begonnen met de medicatie. Hopelijk vliegen de dagen tot 10 november voorbij en heb je een mooie echo voor een tp. Qua avocado eten probeer ik zelf ook verschillende dingen mee te doen qua afwisseling. Hier wat tips:
- Avocado toast: met paprikapoeder, zout, peper (of als je van een kleine bite houdt chilivlokken) en een klein beetje knooflookpoeder.
- Guacamole als groente dip of lekker met chippies
- Door een smoothie heen
- voor de lekkere trek kan je ook allerlei recepten online vinden voor bijvoorbeeld brownies met avocado.

Ramona Die moeheid is toch wel een goed teken de eerste keer had ik dat ook. De pregnyl zou vandaag echt uit mijn lichaam moeten zijn, want het kan 10 tot 14 dagen duren en vandaag is dag 14. Hier gaat het qua kwaaltjes echt alle kanten op. Ik heb af en toe een wat trekkerig gevoel onderin mn buik, ben met vlagen misselijk, heb het echt veel koud en zweet me snachts in bed te pletter, maar heb het idee dat deze kwaaltjes ook nog wel aan de utro zijn te koppelen. Daarnaast heb ik ook af en toe kwaaltjes die ik vaak ook weer link aan mijn menstruatie. ik zweet namelijk heel snel voor ik moet menstrueren, mijn darmen gaan iets harder werken en voel mn onderrug lichtjes. Het gaat bij mij echt continue alle kanten op in mijn hoofd haha. Ene moment heel positief andere moment weer heel angstig. Ik wil vrijdag gaan testen dan is het 2 weken na de punctie die ook gezien wordt als eisprong uiteindelijk. Dus dat zou dan ook normaal gesproken de testdag zijn dat je een test doet. Ik heb een digitale CB test die ik bewaar tot maandag de officiele testdatum, maar als de andere negatief zijn ga ik die niet gebruiken. 

Aiiii dat zou ook een goed teken moeten zijn toch? Ik heb gisteravond een halve minuut ofzo beetje buikpijn gehad al hoewel ik het ook niet als heftig wil noemen..... verder ben ik ook beetje grieperig sinds zondag al hoop dat ik de kleine er niet uit heb gehoest ? ok miss dat ik er vrijdag ochtend ook wel een testje tegen aan ga doen om gewoon te kijken de spanning is nu ook wel erger aan het worden ? ik heb ze van het kruidvat die zullen vast wel goed zijn toch? Cb ga.ik ook nog 1 van halen bjj me zoontje heb ik.er 6 gehaald erna geloofde het gewoon niet ?

Nou deze ongeduld kon zich vanmorgen niet inhouden en kreeg een omo witte test terug. Dit plus de kwaaltjes op dit moment die ik meer aan een naderende menstruatie kan hangen, zakt de moed mij aardig in de schoenen dat deze tp gelukt is. Morgen is dag 14 na de punctie dus had nu dan wel een mini licht knijpstreepje op zn minst verwacht als het gelukt zou zijn. Ik heb in ieder geval nog een vakantie om naar uit te kijken. Op het moment voel ik me een beetje verdoofd.

Hoi Famke morgen is 14 dagen na de punctie nog niet na de TP zelf dat zou as maandag pas zijn. Vandaag is 10 dagen na TP. Dus er zou nog wel wat hoop kunnen zijn. Vorige keer testte ik op dag 11 (en dus 14 dagen na punctie) licht positief, maar had daarom vandaag dan wel een licht lijntje verwacht. Verwacht nu niet dat hij ineens morgen wel positief is. Ik bloed verder nog niet, maar ik gebruik ook nog utro en dit kan dit natuurlijk tegenhouden. Ik moet de laatste zaterdagochtend gebruiken, dus wacht het nog even af.
Enige waar ik wel nog hoop van krijg is dat ik sinds gisteren wel weer heel erg moe ben. Hierdoor had ik vanmorgen ook wel echt de hoop al iets te zien in de test vanmorgen, maar helaas. Vandaag overigens ook erg veel moeite om wakker te blijven. We gaan het zien. Zolang er nog geen bloed is, is er in principe nog hoop.

Aiiii zwindo wat balen he,
Ik heb vandaag ook negatieve test gedaan, me arts gesproken maar die gaf aan dat het nog steeds positief kan worden .... vandaar dat ze zeggen beter niet testen. Maar ze snapte het wel.... we houden gewoon nog even moed ok? ? wie weet hebben we beide geluk en een iets latere innesteling gehad wie zou het zeggen.
Heb je hierna nog embryo's? Ik mag gelukkig gelijk door met de laatste embryo die ik nog over heb. Spannend....

Groetjes ramona 

Terug
Bovenaan