Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Ramona Hahaha gelukkig ben ik niet de enige die ongeduldig is. Vervelend dat hij bij jou ook negatief was gisteren. Ik heb vandaag echt een zeurderige onderbuik, maar nog geen bloed. Morgenochtend de laatste utro, dus het kan natuurlijk ook nog daardoor tegen worden gehouden. Ik heb me vanmorgen wel heel goed kunnen inhouden en heb nog niet getest. Ik heb gezegd als er vadaag geen bloed doorkomt, mag ik morgen weer een testje wagen. Ik heb nog 2 embryo's in de vriezer deze keer. Ik heb volgens mij wel een rustmaand die ik moet nemen omdat ik ook net de punctie heb gehad. En mijn fertiliteitscentrum gaat net in december verhuizen naar een nieuwe locatie, dus als dit niet lukt kan ik waarschijnlijk pas weer ergens in het nieuwe jaar terecht voor een nieuwe terugplaatsing. 

Dankje famke dat is lief van je ....

Zwindo wat spannend he ik heb me eigen vanmorgen ook kunnen inhouden ga er morgen ook nog 1 doen..... hopelijk word je niet ongesteld ? ga duimen voor je 

Liefs ramona 

Hier nog geen bloed maar ook geen positieve test. Heb vanmorgen de laatste utro ingebracht dus kan natuurlijk zijn dat het een en ander nog wordt tegen gehouden. Verder wel een zeurderige onderbuik alsof er wel een menstruatie aan zit te komen, dus niet heel positief nieuws uit deze hoek. Toch nog maar de komende dagen afwachten. Maandag is in principe mn officiële testdag, zolang er geen bloed is is er ergens nog een klein beetje hoop. Al moet ik zeggen dat die hoop hier echt nog minimaal is aangezien ik vorige keer al 2 weken na de punctie een positieve test had.
@ramona jij wel positief nieuws?

Ik zit alleen net even terug te denken en te kijken in mn bestellingen. Vorige keer had ik wel extra gevoelige testen waarmee ik eerder positief testte en dit zijn juist niet gevoelige testen. Misschien straks toch even naar de kruidvat om toch ook nog een andere te proberen.

Hey @zwindo nog bedankt voor de tips met advocado. Klinkt goed en het proberen waard. Wat vervelend van de negatieve test. Misschien idd ff met een gevoelige test proberen. Het is als je zwanger bent natuurlijk nog super pril. Iig heel veel succes ik hoop dat het alsnog positief word.. maarja ik had vorige keer ook ik voelde t gewoon dat t m niet was. Probeer naar je lichaam te luisteren. Je hebt nog cryos toch? 

Ik ben nu een paar dagen met de medicatie bezig. Bijwerkingen waren ff heel erg voor een moment maar nu heb ik nergens last meer van. Hoop dat t allemaal goed gaat in m'n lichaam en ik de 10e klaar ben voor een tp.

Spannend melissert nog een paar dagen en dan hoor je meer. Hopelijk goed nieuws volgende week dat het allemaal door kan gaan.

Hier weer een enorme mindfuck. Ik had sowieso niet gewacht tot de 5 minuten en toen de test weggelegd. Maar vanmiddag zei iets in me om hem er toch nog eens bij te pakken. En toen zag ik er een toch ineens een lichte 2e streep op. Dus ik toen gelijk nog een dipstick test gedaan en ja toch ook daar zag ik een licht lijntje verschijnen binnen de tijd. Dus ergens weer hoop maar vind het wel hele lichte lijntjes.?? hoe kon ik ookalweer een foto toevoegen?

[quote quote=10501652]Spannend melissert nog een paar dagen en dan hoor je meer. Hopelijk goed nieuws volgende week dat het allemaal door kan gaan. Hier weer een enorme mindfuck. Ik had sowieso niet gewacht tot de 5 minuten en toen de test weggelegd. Maar vanmiddag zei iets in me om hem er toch nog eens bij te pakken. En toen zag ik er een toch ineens een lichte 2e streep op. Dus ik toen gelijk nog een dipstick test gedaan en ja toch ook daar zag ik een licht lijntje verschijnen binnen de tijd. Dus ergens weer hoop maar vind het wel hele lichte lijntjes.?? hoe kon ik ookalweer een foto toevoegen?[/quote]
Ik weet dus niet echt hoe je hier een foto moet toevoegen haha nog nooit gedaan. Ik zou t wel graag zien :) er zit wel een foto tekentje als je een bericht stuurt. hoeveel dpo ben je nu dan precies? Wel spannend hoor!!!  

Terug
Bovenaan