Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

https://myalbum.com/album/bB3XuuyfTsX3bz

Even kijken of dit lukt bovenste is van vanmorgen die onderste is van vanmiddag 4 min nadat ik de test deed

Hi zwindo, 

Wat een goed nieuws ik heb altijd geleerd een streepje is een streepje toch? Hopelijk wordt ie steeds iets donkerder en dat t toch is goed gegaan.... wij wachten echt tot morgen dan heb ik.zekrrheid anders ga ik ze zo morgen weer halen..... ga je morgen weer testen? Ik denk dat je nu zowiezo door moet gaan met de utro toch? 
Spannend hoor ?

Ik zie ze ook! Wat spannend! Misschien morgen niet proberen te testen en dan maandag weer? Dat zie je als het goed is wel verschil tussen de lijntjes.  Spannend!! ?

[quote quote=10501671]Ik zie ze ook! Wat spannend! Misschien morgen niet proberen te testen en dan maandag weer? Dat zie je als het goed is wel verschil tussen de lijntjes. Spannend!! ?[/quote]
Ik zie zeker wel een lijntje ja. Het is wel heel licht. Maar hangt er ook vanaf hoeveel dpo je bent denk ik. Maar spannend ik zou idd over een paar dagen nog een keer proberen. Kijken of t oploopt.

Ramona moest sowieso gisterenochtend de laatste utro gebruiken en mijn officiële testdag is morgen, dus wil tot dan wachten met testen. Heb jij vandaag al getest??

Famke ik wil inderdaad wachten tot morgen dat lichte streepje zit me nog niet helemaal lekker en heb toch ook steeds het gevoel dat mn menstruatie door gaat komen. Dus hopen dat er vandaag niets doorbreekt en dan maandag een duidelijkere uitslag.

Melissert ik zit nu dus op wd 13 na de tp en dus dag 16 na de punctie. Zelf ook nog niet helemaal gerust op het vage lijntje wat er verschijnt vorige keer was het 14 dagen na de punctie al een iets duidelijker lijntje, maar dat waren wel andere testen die in de omschrijving hebben staan dat ze extra gevoelig zijn. Dus dat geeft aan een kant toch weer iets meer hoop. Maar het is wel echt een rollarcoaster de laatste dagen hier. Had net tegen mn man gezegd dat hij er goed rekening mee moest houden dat het niet gelukt was en toen gebeurde dit haha. Ik moet zeggen dat de lijntjes in het echt wel iets duidelijker zijn als op de foto. Zelfs mn man ziet ze duidelijk zonder ernaar te hoeven staren of ze helemaal in het licht te houden. Dacht eerst dat ik het me ook verbeelde dat ik überhaupt ineens toch een 2e lijntje zag. Heb natuurlijk het internet af gezocht naar positieve verhalen en zie wel dat er sommige 2 dagen voor de testdag negatief testte maar op de testdag toch positief dus probeer nu nog een klein beetje vast te houden aan dat kleine stukje hoop dat er toch nog een kans is. Mn buik voelt overigens nog wel zeurderig alsof mn menstruatie ieder moment kan doorbreken. Dus balanceer echt tussen hoop en realiteit dat de kans toch aardig groot is dat het niet is gelukt.

@zwindo klinkt wel als een lastige situatie want als je niet zeker er over bent dan weet je voor je gevoel nog niks. Misschien over een paar dagen een extra gevoelige test doen? Snap dat het een rollercoaster is.. ik zou er zelf ook aardig onrustig van worden. Probeer idd in je hoofd te houden dat het misschien toch mislukt is dat de test zo toch niet 100% betrouwbaar is. Het is moeilijk om te advies te geven want ik ben zelf echt een overdenker haha ik zou mezelf gek maken. Ook gewoon omdat ik het echt niet weet.. kan maar kan ook niet. Dus ik ga hier niet al zitten van gefeliciteerd en je te veel hoop aanpraten terwijl ik niet zeker ben. Maakt de teleurstelling alleen maar harder denk ik. Maar ja ik ga ook niet zeggen nee het is niks want het kan net zo goed gewoon goed zijn. Het is een streepje dusja er is iets in je lichaam aan het gebeuren. Heel veel succes en ik hoop natuurlijk gewoon dat dit hem gewoon is voor je meid! ❤️

Hi dames,

Ik heb vanmorgen negatief getest helaas op naar deze maand hopelijk is dat de maand dat het gaat lukken....
Hoop dat het bij jou goed zit zwindo ? hopelijk morgen nog betere test maar streepje is in ieder geval al iets?

Terug
Bovenaan