Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Ramona balen zeg! Hopelijk is het de volgende tp wel een mooie plakker!

Melissert haha ja precies wat je zegt gevoel niet helemaal goed, maar ergens wel nog een sprankel hoop.

Vandaag smiddags alleen ineens een hele sliert slijm verloren met ook een bruine draad erin. Daarna de hele dag met name na het plassen wat lichte bruin/roze met afvegen. Het zet alleen nog niet echt door naar donkerbruin of rood verlies. Echt mega vaag allemaal heb dit nog niet eerder gehad. Normaal voor mn menstruatie wel bruinverlies maar dan is het vaak donkerbruin. Achja nog ff wachten tot morgen en dan het ziekenhuis maar een mailtje sturen. Dan maar even afwachten hoe het er voor ons uit gaat zien de komende periode. Ben bang dat we pas weer in het nieuwe jaar ergens voor een tp ons kunnen melden ivm de verhuizing van ons fertiliteitscentrum naar een nieuw gebouw.

[quote quote=10501821]Hi dames, Ik heb vanmorgen negatief getest helaas op naar deze maand hopelijk is dat de maand dat het gaat lukken…. Hoop dat het bij jou goed zit zwindo ? hopelijk morgen nog betere test maar streepje is in ieder geval al iets?[/quote]
Ahh wat jammer.. :( hoop ook volgende maand meer geluk :) voor deze hele groep! kom op ff blijven plakken kleintjes! ❤️ We zijn er klaar voor.

Nou helaas test morgen minder duidelijk als de dagen ervoor. Wel echt een mini schaduwstreepje zichtbaar maar je ziet als ik de testen naast elkaar leg van woensdag tm vandaag het streepje eerst wat donkerder worden en daarna weer afnemen. Dus helaas pindakaas. Daarnaast net ook bloed verloren en ook buikkrampen en rugpijn zijn begonnen naast de menstruatieklachten die ik al ervaarde dus helaas pindakaas deze ronde niet gelukt op naar de volgende. Alleen de vraag hoe die eruit gaat zien en vooral ook wanneer die mag gaan plaatsvinden.

Ja helaas hopelijk volgende keer meer geluk. En denk dat er inderdaad wel iets is gebeurd want verloor net toch wel een aardige stolsel ter grootte van een kleine druif.

Aiii zwindo ,   Wat jammer nu had het je echt gegund ? dacht is er iig 1 zwanger van ons .....  ik hoop dat je ook snel weer mag...  Ik heb het in juli en augustus ook zo gehad zelfs zonder terug plaatsing zelfs 1 x een kwartier na de test allemaal bloed ...ik denk dat ik ook ongesteld ga worden vandaag is al iets licht roze ik twijfel of ik het in me eigen cyclus ga proberen of toch weer met medicatie... heb nog heel even de tijd om na te denken erover...   Ik hoop voor jou ook famke aankomende maand dat het een goeie positieve zwangerschap mag worden ... Voor ons allemaal?  
Wat lief van je melisser  het is wat het is maar is wel weer een domper dit ?

Ah balen romana. Hopelijk blijft de volgende wel mooi plakken. Ik heb al bericht terug uit het ziekenhuis. Ik heb sowieso een wachtmaand, maar mag me wel nog volgende maand aanmelden wanneer ik weer ongesteld wordt. De vraag bij mij is alleen wordt ik wel weer optijd ongesteld want mijn cyclus is niet helemaal betrouwbaar. Met een beetje geluk hebben we perfecte timing want wordt ik rond de laatste dag van de vakantie ongesteld. En zouden we dus bijna vanuit het vliegtuig zo naar het ziekenhuis door kunnen om ons weer aan te melden haha. Meer dan het nu in zn beloop laten gaan en afwachten kunnen we niet doen. En ben vooral heel blij dat we even lekker weggaan en ik daar lekker naaruit kan kijken.

Sterkte en succes met het maken van je keuze of je het met of zonder medicatie gaat doen

Terug
Bovenaan