Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Wat jammer @zwindo .. had echt nog wel gehoopt het m toch zou zijn. Hoop echt volgende keer! Maar ja we gaan gewoon gewoon met deze hele groep zwanger worden! . Ja @Ramona het is en blijft een domper ik weet hoe t voelt. Maar we hebben geen andere keus dan doorgaan. Ik ben ok erg zenuwachtig van deze keer omdat die teleurstelling er de vorige keer ok wel heeft ingehakt. Ben bang dat dat weer gaat gebeuren maarja.. moet ook vertrouwen blijven houden. Iig ik heb de 10e me echo dat is bijna om te kijken of me baarmoederslijm goed is. Heb ff een vraag aan jou @ramona omdat jij ervaring ermee hebt. Hoelang na dat je met Progynova bent begonnen had jij je TP? Ik ben 10 november 10 dagen bezig met Progynova. 
Knuffel voor iedereen 

Aaaah zwindo dat is wel een fijn vooruitzicht effe lekker op vakantie ? probeer er toch van te genieten dan kun je straks weer vol goede moed verder ?

@melissert ik heb 10 e dag een echo gehad toen was het al goed genoeg voor de terug plaatsing dat was op dinsdag mijn embryo was 5 dagen oud daarna de terug plaatsing gehad op maandag erna dus kleine week.... mijn baarmoeder slijm was goed en moest doe dinsdag na de echo beginnen met de Utro.
Heb je klachten van de progynova?

Liefs ramona 

hey Ramona dankjewel. Dus het kan wel zo een 16 dagen duren? Oke mijn arts zei geloof ik al tussen de 12 en 16 dagen ofzo ja. Maar ja wou even iemands ervaring weten. :) Tnx.
In het begin had ik wel klachten... Buikpijn, misselijk.. depressief gevoel. Kreeg zelfs een paniek aanval. Maar nu gaat t wel weer. Alles is wel weg nu. Voel me prima. Alleen soms word ik nog wel een beetje misselijk wakker. Dus al met al is het niet heel erg! Oh heb trouwens ook een kurk droge huid.. weet alleen niet zeker of dat daar van komt of door t weer.. het staat wel als bijwerking haha. Hoe is t met jou? Gaat t allemaal een beetje? Al met de dokter gesproken? 

Niks te danken hoor ? ja bij mij wel.ligt eraan hoe oud je embryo is.... ja rare bijwerkingen he iedereen reageert er anders op
Toevallig zojuist alweer ongesteld geworden dat was wel erg snel nu dus ga ze morgen bellen wanneer ik de echo ga krijgen wel gek idee weer maar we gaan ons best weer doen .... dit is wel.me laatste cryo.... mag volgende maand wel weer een nieuwe ivf doen maar daar twijfel ik nog over dat wordt dan nr 5 ? 
Welk zh ben jjj? Wij zitten in het umc Utrecht 

Groetjes ramona 

ik heb 3 cryos en ze zijn allemaal 5 daagjes oud :) ik zit bij Radboud Nijmegen.
jammer dat het niet gelukt is. Ik hoop dat t alsnog lukt. Hoeveel cryos had jij in totaal? IVF 5.. ja denk er goed over na idd. Het is een pittig traject ik ben nu pas met me eerste ronden bezig als dit niet lukt ga ik wel sowieso een 2e ronden doen. Wsl ook wel een 3e als het nodig is. Daarna zie ik wel.. ik ga iig super hard voor je duimen. 

Hi Melissert,
Denk dat jij dan ook met een dag of 6 erna een terug plaatsing hebt.... oh spannend hoor je eerste ivf denk dat het altijd spannend blijft haha .... 
Wij hebben er 1 in België gedaan bij het uz Gent maar dat was bijna het zelfde als hier alleen 1 dag eerder terug plaatsen ze waren wel.heel aardig daar.
Als je besluit nog voor 4e poging dan kun je umc zorgverzekering nemen dan vergoeden ze nog 1 poging hebben wij toen ook gedaan maar ben bevallen in 2019 van onze zoon dan begint het weer opnieuw.... ik ga erover na denken heb iig de 18 e weer een echo dus we hopen dat t niet nodig is.
Wordt vervolgd.  
@Zwindo gaat ie een beetje? 

Liefs ramona 

He ramona ja hoor het gaat hier. Paar drukke dagen gehad. Maandag einde werkdag kwamen toch even de traantjes alsof het toen pas mocht ofzo. Uiteindelijk blijft het natuurlijk een teleurstelling, maar hebben nog goede hoop voor onze ice baby's zoals we ze hier noemen haha. Ben aan een kant blij dat het toch zo gaat en het niet eerst toch pakt en later foutgaat en al helemaal niet wat we onze eerste keer hebben meegemaakt. Dat zou ik echt niet nog een keer trekken. Hoe gaat het verder met jou?

Melissert hoe is jullie echo gegaan??

@ramona. Je hebt gelijk heb de 17e me tp. Alles zag er prima uit. Bedankt voor de tip zal me er in verdiepen. Hoop dat je echo 18e goed is en dat je snel weer door kan pakken.
@zwindo. ja precies. Misschien is het maar beter dat je natuur snel ingrijpt ipv later en je denkt dat je zwanger bent en dan dat t toch fout gaat. En verdrietig zijn is prima niet opkroppen dat is niet goed voor je. Laat het er allemaal uit. Hoop voor je dat 1 van je ice babies blijft plakken.(wij noemen t onze frozen babies haha) Mijn echo ging goed alles zag er prima uit. 17e me tp. Spannend allemaal weer! 

Terug
Bovenaan