Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hee MelisserT Hoe gaat het? Morgen is je terugplaatsing toch? Succes in ieder geval.
Ramona jij hebt ook weer bijna je controle echo toch? Hopelijk ziet alles er goed uit en kunnen jullie door. 

[quote quote=10504139]Hee MelisserT Hoe gaat het? Morgen is je terugplaatsing toch? Succes in ieder geval. Ramona jij hebt ook weer bijna je controle echo toch? Hopelijk ziet alles er goed uit en kunnen jullie door.[/quote]
Hey zwindo. Gaat goed. Heb om 2 uur vanmiddag mijn tp. Begin best zenuwachtig te worden. Hoop echt dat ze er maar 1 ontdooien en dat die nog mooi is. !! Hoe isset met jou?

Oeh spannend melissert! Hopelijk een plakker. Is alles verder helemaal goed gegaan? Heb je nu nog een in de vriezer of is dit de laatste? Hopelijk vallen de wachtweken mee.

[quote quote=10504964]Oeh spannend melissert! Hopelijk een plakker. Is alles verder helemaal goed gegaan? Heb je nu nog een in de vriezer of is dit de laatste? Hopelijk vallen de wachtweken mee.[/quote]
Ik heb er nu nog 2 in de vriezer. Had er 3.  Dus t ontdooien is goed gegaan! Alles is goed gegaan. Tot nu toe gaat t wel goed maar t begin gaat altijd goed haha hoe dichter bij de test datum hoe zenuwachtiger. Ik had wel gehoopt op een betere kwaliteit alleen.. b is wel goed maar liever een perfect atje natuurlijk.. maarja me vorige was ook a en dat mislukte. Ik wist al dat ik een grote kans op een b had. Want er is me verteld dat ze 1 a en 2 b hebben ingevroren. Moet ook zeggen dat na t ontdooien kwaliteit ook nog kan veranderen ofzo dus we gaan t zien. Hoe is alles met jou? Wat is de volgende stap? En thanks hoop ook dat t een plakker is. En jou volgende ook natuurlijk!! ❤️

Fijn dat het ontdooien goed is gegaan en je nog 2 cryo's hebt. Ja die 2e week is altijd verschrikkelijk. Hopelijk valt het je allemaal mee en gaan de dagen snel voorbij. 
Hier is verder alles goed. Ben goed het nieuws in de gaten aan het houden ivm onze vakantie die voor de deur staat. dus hoop dat die door mag gaan. Als het goed is wordt ik aan het einde van onze vakantie ongesteld en mag mij dan gaan aanmelden voor onde cryo tp. Mits mn lichaam een beetje meewerkt hebben we nog voor het eind van een jaar een tp. Als ik het zo een beetje bereken zouden we ergens tussen kerst en oud en nieuw de tp hebben. We halen aan het eind van het jaar ons kindje op om het nieuwe jaar mooi te kunnen starten. 
We hebben nu zelf nog 2 cryo's. Mijn man heeft aangegeven graag beide terug te plaatsen. De reden hiervoor is dat hij merkt dat hij er toch best wel veel moeite mee heeft om steeds weer naar de plek terug te moeten die gelinkt is aan het verlies van onze dochter. Wat ik heel goed begrijp, want zelf vind ik het soms ook lastig. Helemaal de punctie was emotioneel. Bij mij heeft het wel een dubbel gevoel. Aan een kant confronterend aan de andere kant voelt het soms alsof ze dan weer een beetje extra bij ons is. In theorie is het onze 3e tp dus volgens mij zouden we ze allebei mogen terugplaatsen, maar zelf zit ik nog een beetje in het dubio wat nou wijsheid is. Mijn man zou graag als een volgende tp niet lukt een nieuwe ronde in een kliniek willen doen bij die in het dorp zit waar we gaan wonen. (zitten te wachten op onze nieuwe woning)

@zwindo Het gaat wel oke nu. Ben 10 dpo vandaag.. 8 dpo had ik een lichte bloeding. Echt licht roze en een heel klein beetje. Daarna niks meer gehad. Het is spannend. Het kan nu goed lijken maar ik weet van vorige keer hoe snel het voorbij kan zijn. Dusja deze aanstaande dagen is het een beetje erop of er onder. Verder heb ik wat bijwerkingen van utrogestan dus het is moeilijk om te zien wat van een misschien zwangerschap kan zijn.... We gaan t zien. Vorige keer wist ik op een 1 of anderen manier dat t m niet was al heel snel na de tp. Deze keer weet k t gewoon echt niet. Ik hoop dat je op vakantie (jammer dat corona weer erger word) kan dan en dat je nog voor t eind van t jaar je TP hebt en dat dat natuurlijk raak is. Ohja meis Ik snap heel erg goed dat dat lastig kan zijn als je je dochter daar verloren bent :( maar dat het tegelijkertijd ook wel kan voelen als een verbintenis. Jullie moeten gewoon jullie hart volgen als een anderen kliniek beter voelt opties bekijken... 2 tegelijkertijd terugplaatsen doen ze dat daar zomaar dan? Mijn ziekenhuis doet dat echt alleen maar als je 38+ bent of als je in je 3e ronden zit. Je hoort wel is dat t meer kans geeft op zwangerschap ook.. maar je hoort ook wel is van niet. Lastig. En ja je hebt natuurlijk meer kans op een tweeling. Maar dat is wel heel leuk natuurlijk. Heel veel succes meid met het maken van deze beslissingen ❤️

MelisserT Spannend allemaal. Het klinkt wel veel belovend dat kleine beetje bloedverlies als zijnde een innestelingsbloeding. Hopelijk kom je binnenkort met goed nieuws. Ik dacht dat het vanaf een 3e tp was dat je kon kiezen voor 1 of 2 tp, maar het is inderdaad vanaf een 3e IVF/ICSI. Dus dan wordt het er sowieso 1. Ik hoop gewoon dat overstappen niet nodig is. Op de een of andere manier heb ik echt een heel erg goed voorgevoel voor de volgende tp. Ik heb overigens nu net al een positieve ovulatietest gehad wat betekend dat mn menstruatie eerder komt dan verwacht. Mijn cylussen zijn heel lang niet consequent geweest en heb er een paar van 40 of 60 dagen tussen gehad. Maar sinds de zwangerschap en dus na het verlies van onze dochter ben ik het ineens iets regelmatiger nu dus op dag 16 een positieve ovulatietest. terwijl ik hem eigenlijk pas dit weekend ergens had verwacht. Dus helemaal happy! Heel veel succes met de komende wachtdagen!

Terug
Bovenaan