Fijn dat het ontdooien goed is gegaan en je nog 2 cryo's hebt. Ja die 2e week is altijd verschrikkelijk. Hopelijk valt het je allemaal mee en gaan de dagen snel voorbij.
Hier is verder alles goed. Ben goed het nieuws in de gaten aan het houden ivm onze vakantie die voor de deur staat. dus hoop dat die door mag gaan. Als het goed is wordt ik aan het einde van onze vakantie ongesteld en mag mij dan gaan aanmelden voor onde cryo tp. Mits mn lichaam een beetje meewerkt hebben we nog voor het eind van een jaar een tp. Als ik het zo een beetje bereken zouden we ergens tussen kerst en oud en nieuw de tp hebben. We halen aan het eind van het jaar ons kindje op om het nieuwe jaar mooi te kunnen starten.
We hebben nu zelf nog 2 cryo's. Mijn man heeft aangegeven graag beide terug te plaatsen. De reden hiervoor is dat hij merkt dat hij er toch best wel veel moeite mee heeft om steeds weer naar de plek terug te moeten die gelinkt is aan het verlies van onze dochter. Wat ik heel goed begrijp, want zelf vind ik het soms ook lastig. Helemaal de punctie was emotioneel. Bij mij heeft het wel een dubbel gevoel. Aan een kant confronterend aan de andere kant voelt het soms alsof ze dan weer een beetje extra bij ons is. In theorie is het onze 3e tp dus volgens mij zouden we ze allebei mogen terugplaatsen, maar zelf zit ik nog een beetje in het dubio wat nou wijsheid is. Mijn man zou graag als een volgende tp niet lukt een nieuwe ronde in een kliniek willen doen bij die in het dorp zit waar we gaan wonen. (zitten te wachten op onze nieuwe woning)