Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hey @zwindo fijn dat je een goed gevoel hebt over je volgende TP en fijn dat je snel kan beginnen weer :)
Ik weet niet of het een goed teken was. Heb sinds gister (11 dpo) wel een heel licht menstruatie gevoel... Maakt me wel wat onrustig. Ik ben niet zo een tester dus moet t afwachten. Thanks voor t succes. Ik kan t wel gebruiken haha 

Wanneer is je testdatum nu officieel? Zijn het nu echt een beetje de laatste wachtdagen? Ik hoor dat er bij een cryo tp soms nog wat verschil zit tussen de testdagen die men meekrijgt vanuit het ziekenhuis. Als je nu 13 dpo zit zou je morgen mogen testen toch? 

[quote quote=10507241]Wanneer is je testdatum nu officieel? Zijn het nu echt een beetje de laatste wachtdagen? Ik hoor dat er bij een cryo tp soms nog wat verschil zit tussen de testdagen die men meekrijgt vanuit het ziekenhuis. Als je nu 13 dpo zit zou je morgen mogen testen toch?[/quote]
Mijn officiële test datum van het ziekenhuis is 30 november. Dat is 18 dpo geloof ik. Vandaag ben ik 14 dpo. Gister had ik echt vet pijn me heup me heup en onderrug... De soort pijn je soms krijgt bij menstruatie. Toen heb ik ff een uurtje geslapen en toen was het weg. Ik dacht echt van oke ik krijg straks een bloed explosie ofzo..... Vandaag voel ik veel minder en nog steeds geen bloed. Zal niet verrast zijn als t nog steeds gebeurd trouwens.. ik verwacht me bloed eerlijk gezegd elk moment. Vorige keer werd ik 14 dpo ongesteld.. halverwege de middag dusja.... Wel had ik toen al bruin bloed 13 dpo en dat heb ik nu niet. Ik zit ook aan utro ze zeggen dat dat de menstruatie ook tegen kan houden...vorige keer knalde ik gewoon door de utro heen haha maar wie weet is dat nu anders. We gaan t zien. De pijn in me borsten is ook aan het afnemen daar voel ik me ook niet goed over. En ja ik zou vandaag al kunnen testen en de uitslag kunnen weten.. maar ik ben gewoon super bang voor de teleurstelling. Dus ik steek een beetje me kop in het zand. + Mijn ziekenhuis laat ons super laat testen.... Dus het moment ik me test doorgeef gaan hun waarschijnlijk vervelend doen en zegge dat ik door moet gaan met medicatie tot de test datum of echt moet wachten tot ik ongesteld word. En dat ga ik echt niet trekken.... Het is lastig. Het is heel lastig. Moeilijke dagen dit...

Vandaag trouwens achtergekomen dat je sowieso zo niet ongesteld word als je een tp met progynova doet. Dusja.... Dat ik nu nog niet ongesteld ben zegt dus helemaal niets.

Ahh wat spannend allemaal weer! Ik had bij mijn eerste TP ook dat ik de gevoeligheid van mijn borsten etc. minder voelde worden. Ik dacht toen ook dat het echt niet gelukt was, want dacht dat als je zwanger zou worden de kwaaltjes van de pregnyl wel zouden blijven hangen of erger zouden worden. Dat was dus niet zo. Hoe is het weekend verlopen qua wachten? er een beetje doorheen kunnen komen? Nog een dagje te gaan! Knap van je dat je, je in kan houden om niet eerder te testen. 
Trouwens een ander vraagje heb jij ook wel eens meer last van een eisprong gehad na een punctie? Ik had de 23 een positieve ovulatietest en heb die dag en die dag ernaa flink wat steken gehad. Ook zat er wat bruinverlies bij de dag voor ik de positieve ovulatietest had en de dagen erna. Maar nu nog heb ik een gevoelige onderbuik en normaal is dat wel echt verdwenen na de eisprong. 

Hi dames,

Ik sluit me graag aan. Eerste ivf. Heb een verse terugplaatsing gehad op 23-11. 27-11 pijnlijke kramp gehad, pijnlijker dan de menstruatie. Niet eerder meegemaakt. . Gebruik elke avond Crinone gel en vanochtend kwam voor het eerst alle gel eruit. Zat allemaal in mijn slip. En bij het afvegen een klont rood bloed en wat draadjes tussen de witte afscheiding. Sindsdien niets meer. Iemand ervaring hiermee?

Oh ja had eerst hele pijnlijke borsten, nou ja meer meloenen. Zo groot zijn ze niet geweest, komt door alle hormonen. Alleen dat is nu weg. Heb wel pijn aan mijn onderrug.

[quote quote=10507959]Ahh wat spannend allemaal weer! Ik had bij mijn eerste TP ook dat ik de gevoeligheid van mijn borsten etc. minder voelde worden. Ik dacht toen ook dat het echt niet gelukt was, want dacht dat als je zwanger zou worden de kwaaltjes van de pregnyl wel zouden blijven hangen of erger zouden worden. Dat was dus niet zo. Hoe is het weekend verlopen qua wachten? er een beetje doorheen kunnen komen? Nog een dagje te gaan! Knap van je dat je, je in kan houden om niet eerder te testen. Trouwens een ander vraagje heb jij ook wel eens meer last van een eisprong gehad na een punctie? Ik had de 23 een positieve ovulatietest en heb die dag en die dag ernaa flink wat steken gehad. Ook zat er wat bruinverlies bij de dag voor ik de positieve ovulatietest had en de dagen erna. Maar nu nog heb ik een gevoelige onderbuik en normaal is dat wel echt verdwenen na de eisprong.[/quote]
Ja ik had ook meer pijn bij me eisprong de keer na de punctie. Het was veel gevoeliger. Misschien omdat het toch nog wondjes zitten van de punctie ofzo... Heb gister getest en ik had een heel dun streepje.... Voor mijn idee te dun voor 16 dpo dus ik maak me er een beetje zorgen om.. denk dat het nog wel is biochemisch kan zijn ..... Dusja het ziekenhuis zei gewoon vergeet deze test en kijk hoe het er dinsdag uitziet. Er zijn natuurlijk gewoon vrouwen die langzamer hcg aanmaken. Dat is de reden ze ons pas zo laat laten testen. Dus morgen doe ik er nog 1. Kijken of t iig mooi is opgelopen en ik doe er ook 1 die zegt hoeveel weken je bent. Ben eerlijk gezegd meer bang dat het streepje morgen gewoon weg is :( maar we gaan het zien.

Terug
Bovenaan