Hee MelisserT!
Wat een geweldig nieuws dat je al een datum hebt voor je TP! Ik heb woensdag mn eerste echo gehad op dag 10 en alles zag er goed uit was een follikel van 13,4 mm te zien dus de arts verwacht een dezer dagen mijn eisprong. Als ik zondag/maandag nog geen positieve ovulatietest heb moet ik maandag terugkomen en gaan ze kijken of ik eventueel wel een klein beetje geholpen moet worden met een triggershot. Bij mij is het trouwens juist andersom qua cyclus. Ik had juist helemaal geen cyclus (soms 60 dagen) en samen met mijn bloedwaardes was er een sterke verdenking van PCOS. ik had alleen de policystische eierstokken niet, dus heb nooit een officiele PCOS diagnose gekregen, maar alleen een verdenking van. Maar sinds het traject en met name de zwangerschap lijkt het wel alsof mijn lichaam zich als het ware heeft gereset en weer enigsinds in een ritme is gekomen. Het is nog steeds niet een consequent ritme want ene keer zit ik op ergens in de 30 dagen en nu was het dus een van 28 dagen, maar wel met een korte LF. Als ik inderdaad nu op zondag een positieve ovulatietest heb is dat echt voor het eerst in jaren dat ik die op dag 14 zou hebben. Ik voel wel echt aan mijn lichaam dat er van alles gebeurd. Kan namelijk aan mijn stoelgang voelen wanneer mn ovulatie eraan zit te komen (ook pas sinds na zwangerschap). Dus hoop op een positieve test dit weekend en dan heb ik echt net voor kerst nog een tp en kan ik net na oud en nieuw volgens mij testen. Ga heel hard voor ons duimen! Heb wel al vanaf het begin een goed gevoel voor deze ronde. Hopelijk dat mijn gevoel gelijk krijgt.