Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Oohh jeetje wat maakt je lichaam het spannend! Hopelijk is de test vandaag mooi opgelopen en geeft de cb met wekenindicator ook gewoon een duidelijk antwoord. Ik heb wel eens ergens gelezen dat een cryo er soms ook langer over kan doen om in te nestelen ofzo. Dat kan natuurlijk ook een reden zijn waardoor je toch ook 2 weken na tp moet wachten. Hopelijk kom je vandaag nog met goed nieuws!

[quote quote=10508498]Oohh jeetje wat maakt je lichaam het spannend! Hopelijk is de test vandaag mooi opgelopen en geeft de cb met wekenindicator ook gewoon een duidelijk antwoord. Ik heb wel eens ergens gelezen dat een cryo er soms ook langer over kan doen om in te nestelen ofzo. Dat kan natuurlijk ook een reden zijn waardoor je toch ook 2 weken na tp moet wachten. Hopelijk kom je vandaag nog met goed nieuws![/quote]
Helaas geen goed nieuws. Mijn test was vandaag witter dan wit. Dusja het was gewoon biochemisch. Zal wel even ingenesteld zijn geweest maar heeft het toch niet gered :(

[quote quote=10508578]Ah wat naar! Heel veel sterkte en hoop heel erg dat een volgende tp wel lekker goed blijft plakken[/quote]
Hey dankjewel. Was wel even van slag maarja.... Dit hoort er helaas gewoon een beetje bij. Ben nu eindelijk ongesteld geworden. Voor mij ook geen tp meer (voorlopig) in kunstmatige cyclus. Volgende ronden doe ik natuurlijk met ovulatie testen :) hoe isset met jou? Weet je al wanneer je TP is?

Hoi melissert!

Snap dat je er echt even van slag van bent. Is toch ook weer een tegenslag om te verwerken en alle hoop die je had die weer wegvalt.
Wij zijn even lekker op vakantie. Die helaas niet helemaal relaxed is verlopen in het begin, maarja het is niet anders en maken er het beste van. Ik heb de 15e mijn controle echo. Heb een beetje een rare cyclus gehad. Sowieso mn ovulatie die eerder was dan verwacht wat alleen maar fijn is. Maar nou kwam mn menstruatie ook nog eens een paar dagen eerder. Want die zit er nu alweer bijna op werd de 6e echt ongesteld en daarvoor 2 dagen al wat roze/bruinverlies. Dus alles een beetje anders als anders. Dus nog geen idee wanneer de tp is, maar ik gok tussen kerst en oud en nieuw ergens. Zou toch een mooi begin van het nieuwe jaar zijn als we dan een positieve test in handen mogen houden ?

Hey zwindo. Wat vervelend van je vakantie. Hoop dat je alsnog een top tijd hebt!  Ja het is vervelend als je cyclus moeilijk doet. Heb jij ook dat je cyclus anders is sinds de behandeling? Mijnes was altijd netjes 24-25 dagen .. nooit langer. Sinds de behandeling is die 26-27-28 dagen. Vind ik zelf niet zo heel fijn. Hoop dat t wel weer terugdraait ofzo. Ik vond t wel fijn dat die super voorspelbaar was... Ik heb zelf ook al met de dokter gesproken. Ik mag een tp doen in natuurlijke cyclus. Leek haar een goed idee. Het probleem is alleen dat als je natuurlijk doet je kortdag moet melden en dan kan t zijn dat ze vol zitten.... Krijg dan wel 100% de 2e cyclus een plek. Dusja ik neem dat risico maar. Beter dan weer die progynova. Moet er niet aan denken. Als ik dus deze maand mijn tp krijg en mijn cyclus is nog steeds langer dan normaal (wat ik verwacht omdat ik weer aan de hormonen zat) krijg ik ook rond die tijd m'n tp!!. En ik hoop ook voor je dat je met een kleintje in je buik t nieuwe jaar in mag. Mooiste kerstcadeau ever toch ❤️

Hey @zwindo. Hoe is het met jou? Weet je al wanneer je je TP hebt? Mijn eisprong kwam eerder dan verwacht en heb 22 december een tp!!! :) Mits ze natuurlijk niet goed ontdooien.... Maar late we er vanuit gaat dat iig 1 van deze 2 wel teruggeplaatst kan worden. Ik heb vanochtend gebeld en ze hadden wonder boven wonder nog een plekje op de dag dat ik mijn tp moet hebben. (Had gehoord dat ze wel aardig vol zaten al) dit word me eerste keer dat ik alles natuurlijk doe... Gewoon de natuur z'n gang laten gaan. Geen trigger shot. Geen progynova & geen utro. Echt heerlijk haha. Hoop dat jij m ook snel hebt!!

Hee MelisserT!
Wat een geweldig nieuws dat je al een datum hebt voor je TP! Ik heb woensdag mn eerste echo gehad op dag 10 en alles zag er goed uit was een follikel van 13,4 mm te zien dus de arts verwacht een dezer dagen mijn eisprong. Als ik zondag/maandag nog geen positieve ovulatietest heb moet ik maandag terugkomen en gaan ze kijken of ik eventueel wel een klein beetje geholpen moet worden met een triggershot. Bij mij is het trouwens juist andersom qua cyclus. Ik had juist helemaal geen cyclus (soms 60 dagen) en samen met mijn bloedwaardes was er een sterke verdenking van PCOS. ik had alleen de policystische eierstokken niet, dus heb nooit een officiele PCOS diagnose gekregen, maar alleen een verdenking van. Maar sinds het traject en met name de zwangerschap lijkt het wel alsof mijn lichaam zich als het ware heeft gereset en weer enigsinds in een ritme is gekomen. Het is nog steeds niet een consequent ritme want ene keer zit ik op ergens in de 30 dagen en nu was het dus een van 28 dagen, maar wel met een korte LF. Als ik inderdaad nu op zondag een positieve ovulatietest heb is dat echt voor het eerst in jaren dat ik die op dag 14 zou hebben. Ik voel wel echt aan mijn lichaam dat er van alles gebeurd. Kan namelijk aan mijn stoelgang voelen wanneer mn ovulatie eraan zit te komen (ook pas sinds na zwangerschap). Dus hoop op een positieve test dit weekend en dan heb ik echt net voor kerst nog een tp en kan ik net na oud en nieuw volgens mij testen. Ga heel hard voor ons duimen! Heb wel al vanaf het begin een goed gevoel voor deze ronde. Hopelijk dat mijn gevoel gelijk krijgt.

Terug
Bovenaan