Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Even een korte update nog geen positieve ovulatietest helaas. Net een extra echo gehad en ze verwachten nu dat hij woensdag positief zal zijn. Toch langzamer gegroeid als verwacht. We gaan het zien.

Oke klinkt alsof zwanger zijn geweest dan wel voor je cyclus geholpen heeft. Hoor je wel vaker..
Is er geen manier om er achter te komen of je PCOS hebt? Is dat ook mogelijk zonder dat je dat aan je eierstokken hebt? Ik heb er echt helemaal geen verstand van eigenlijk. 
Ik voel me ovulatie echt heel duidelijk. Ik krijg in het begin wat steekjes aan de linker of rechterkant van mijn onderbuik en ik krijg heel veel van dat dikke slijm(sorry haha ik probeer het netjes te houden) vaak als dat begint test ik binnen 1 of 2 dagen positief... En ik denk dat ik ook me eisprong voel want ongeveer een half dag of dag later krijg ik altijd een ongesteldheids gevoel aan 1 kant van me onderbuik en dat trekt door naar me onderrug en achterste gat zegmaar hahaha. Ik vind het zo speciaal dat dat allemaal te voelen is. (Had mijn positive test cyclus dag 13)
Ik hoop echt dat je ovulatie test snel positief is!!! En je voor het eind van t jaar nog een tp hebt ook. Ik ga ook heel hard voor ons duimen. En ik hoop dat je gevoel goed is en je zwanger word. Mijn gevoel is heel wisselend. Ben denk gewoon bang te positief te zijn omdat ik toch al 2 teleurstellingen heb gehad.... Het is heel zwaar. Dit is de eerste keer dat ik alles compleet natuurlijk doe ik ben echt benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen!! Oh ik had nog een recept zelf bedacht met avocado (inspiratie door wat je eerder op t forum zei) het is een smoothie:
Avocado. Frambozen. Granaatappelpitjes. Banaan & amandelmelk.  Ik vind t echt heel lekker en avocado en granaatappel schijnt allebei top te zijn haha.

PCOS is nog een beetje een lastig iets om echt vast te stellen schijnt. Dus geen idee. Zal er vast een vorm van hebben, maar waarschijnlijk mild (gelukkig).
Ik voel mijn ovulatie inderdaad ook door steekjes in mn buik aan de linkerkant duidelijker door de cyste die daar zit. De laatste dagen was het ook echt al aan het rommelen in mijn buik en had ook al aardig wat slijmverlies. Met de echo gisteren werd dat ook bevestigd.
Maar vanmorgen was hij positief! En heb net bericht vanuit het ziekenhuis gekregen dat de 26e (2e kerstdag) onze ice baby ontdooid gaat worden. We worden dan sochtends gebeld of het is gelukt en krijgen dan te horen hoe laat we ons mogen melden voor de terugplaatsing. Ik merk wel dat ik het echt mega spannend vindt nu. Zeker omdat het ontdooien vorige keer niet goed is gegaan. Gelukkig waren deze embryo's wel van betere kwaliteit en hebben we er 2.
Oeh tnx voor het recept die ga ik van de week misschien wel even proberen. Ik ga vanmiddag even naar de winkel om weer wat avocado's in te slaan haha. Hoe heb jij het nu met je voeding gedaan in aanloop naar de terugplaatsing. Ik heb net het ziekenhuis nog even gemaild om te vragen wat hun advies is. Want in theorie zou ik 1e kerstdag nog mee kunnen eten, maar twijfel er wel aan om dat te doen. Ik houd namelijk heel erg van stoofpeertjes, maar die zijn met wijn gemaakt en vorig jaar heb ik ze niet mogen eten omdat ik toen echt net zwanger bleek te zijn. Nu is het op een randje van wel/niet. ziekenhuis zegt het mag en kan gewoon, maar met mate. en doe vooral waar je jezelf goed bij voelt.  
Ik herken het heel erg de balans zoeken tussen positief zijn en de angst dat het weer fout gaat en jezelf voorbereiden op eventueel weer een klap die je moet verwerken. Ik probeer het allemaal heel positief te zien. Voor mijn gevoel valt alles nu een soort van op zijn plek. Anders dan dit kan ik de situatie niet omschrijven. Vorig jaar was mijn testdag 25 december. Hierdoor heb ik een beetje extra het gevoel alsof onze dochter er extra bij is op het moment dat we de terugplaatsing hebben. Betekend overigens ook dat de uitgerekende datum dicht op elkaar zou liggen. Het is bijna alsof ik een soort dejavu moment heb en probeer daar voor mezelf aanvast te houden en er met die positieve blik in te gaan. Neemt niet weg dat ik het ook nog steeds super spannend blijf vinden. 
Jij heel erg veel succes morgen met jullie terugplaatsing! Ga heel hard duimen voor ons!

Hey zwindo. Spannend! 2e kerstdag wat leuk! :) Het is een lang bericht en ik wil overal op reageren. Ik doe dat later ik hou t nu ff kort want ik ben heel erg moe... Ik heb dus me tp gehad. Toen ik de vraag kreeg of ik de kwaliteit wou weten heb ik nee gezegd. Ik wil er even geen label op hebben. Maar het embryo is gelukkig goed ontdooit.... Het is nu 3 dagen na de tp van een blasto en ik voel me prima... Tot in de ochtend voelde ik helemaal niets... Vandaag een licht ongesteld gevoel.. heel licht.(had ik helaas ok met mijn eerste verse.. maar was toch net ff wat anders.) En super felle steken in mijn baarmoeder eierstok area.... Geen idee of dit goed of slecht is. Voelde t met lopen wat in m'n liezen..... Maar dat kan ook van het sporten zijn. Dusja ik zit hier weer aardig gek te worden haha. Ik schrijf al mijn symptomen per dpo op. Ik deed dit ook in kunstmatige cyclus.... Zodat ik vergelijkings materiaal heb mocht deze mislukken haha. Ik was trouwens de avond van de tp in 1 keer ziek. Erge keelpijn en hoofdpijn .... Geen koorts. Maar nog steeds wel bang dat het t verpest heeft.. heeft 1 nacht geduurt... Dag daarna alleen wat moe.

Ik heb gewoon zo normaal mogelijk gedaan met voeding maar wel zo min mogelijk slecht vet gegeten.
En nogmaals ik hoop echt dat je gevoel goed zit :) het klinkt allemaal mooi en het is je gegund. ❤️
Super veel succes de 26e. Hoop dat er een mooi embryo voor je ontdooit word.

Melissert Fijn dat alles bij jou goed is gegaan! Hier ook erna indd ook echt last van een trekkende baarmoeder. Nu lekker 2e kerst vieren en hopen op een mooi start van het nieuwe jaar met een positieve test! Hoe gaat het wachten bij jou?

Zwindo. Wachten is moeilijk. Ben nu 10 dpo... Dus komt dichtbij. Maar volgens mijn cyclus zou ik wel de 29e of 30e ongesteld moeten worden. Dus het komt wel eng dichtbij zegmaar..  begin m wel te knijpen haha zoals ik hier boven beschreven heb waren dat wel ne symptomen. De nacht van 8 dpo naar 9 had ik dus wel pijn me onderrug en een branderig gevoel in me heup Lies ook. Geen idee of dat goed of slecht is...... Kan allebei geloof ik. Heb t wel vaker gehad ook wel is rond me eisprong. Dus zegt niks wsl. Vandaag voel ik niks. Maar vaak komt dat allemaal meer op als ik moe word enzo dusja. Wel bang voor komende dagen ga er iig snel achterkomen. Hoe gaat t met jou? Jij doet ook natuurlijk toch? Ook geen utro? Leuke kerst gehad ook?? Mijn kerst was oke... Was veel aan het trippen op symptomen dusja... Haha

Terug
Bovenaan