PCOS is nog een beetje een lastig iets om echt vast te stellen schijnt. Dus geen idee. Zal er vast een vorm van hebben, maar waarschijnlijk mild (gelukkig).
Ik voel mijn ovulatie inderdaad ook door steekjes in mn buik aan de linkerkant duidelijker door de cyste die daar zit. De laatste dagen was het ook echt al aan het rommelen in mijn buik en had ook al aardig wat slijmverlies. Met de echo gisteren werd dat ook bevestigd.
Maar vanmorgen was hij positief! En heb net bericht vanuit het ziekenhuis gekregen dat de 26e (2e kerstdag) onze ice baby ontdooid gaat worden. We worden dan sochtends gebeld of het is gelukt en krijgen dan te horen hoe laat we ons mogen melden voor de terugplaatsing. Ik merk wel dat ik het echt mega spannend vindt nu. Zeker omdat het ontdooien vorige keer niet goed is gegaan. Gelukkig waren deze embryo's wel van betere kwaliteit en hebben we er 2.
Oeh tnx voor het recept die ga ik van de week misschien wel even proberen. Ik ga vanmiddag even naar de winkel om weer wat avocado's in te slaan haha. Hoe heb jij het nu met je voeding gedaan in aanloop naar de terugplaatsing. Ik heb net het ziekenhuis nog even gemaild om te vragen wat hun advies is. Want in theorie zou ik 1e kerstdag nog mee kunnen eten, maar twijfel er wel aan om dat te doen. Ik houd namelijk heel erg van stoofpeertjes, maar die zijn met wijn gemaakt en vorig jaar heb ik ze niet mogen eten omdat ik toen echt net zwanger bleek te zijn. Nu is het op een randje van wel/niet. ziekenhuis zegt het mag en kan gewoon, maar met mate. en doe vooral waar je jezelf goed bij voelt.
Ik herken het heel erg de balans zoeken tussen positief zijn en de angst dat het weer fout gaat en jezelf voorbereiden op eventueel weer een klap die je moet verwerken. Ik probeer het allemaal heel positief te zien. Voor mijn gevoel valt alles nu een soort van op zijn plek. Anders dan dit kan ik de situatie niet omschrijven. Vorig jaar was mijn testdag 25 december. Hierdoor heb ik een beetje extra het gevoel alsof onze dochter er extra bij is op het moment dat we de terugplaatsing hebben. Betekend overigens ook dat de uitgerekende datum dicht op elkaar zou liggen. Het is bijna alsof ik een soort dejavu moment heb en probeer daar voor mezelf aanvast te houden en er met die positieve blik in te gaan. Neemt niet weg dat ik het ook nog steeds super spannend blijf vinden.
Jij heel erg veel succes morgen met jullie terugplaatsing! Ga heel hard duimen voor ons!