Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Hey @zwindo had ff afstand nodig. Ben inmiddels weer aan de medicatie begonnen voor me laatste cryo... Niet heel veel hoop meer maar oke wil doorgaan ... Voel me toch iets beter bij een medicatie cyclus(had toen toch een biochemische zwangerschap.. meer dan nu) het zeurderig gevoel in me buik enzo wat ik na 2 dagen al had na me tp was toch een slecht teken... Heb ook een hele pijnlijke menstruatie gehad. Heb dat normaal niet dus vraag me wel af of dat toch met de tp te maken had. Het is nu gelukkig weer bijna over. Hoop dat het bij jou beter gaat. Jij gaat testen toch? Spannend. Over je symptomen.... Het is moeilijk te zeggen want ieder lichaam reageert weer anders. Kan een innesteling bloeding zijn ja...  Maar dat het innesteld wil helaas niet altijd zeggen dat je ook zwanger bent. Kan daarna helaas ook nog mis gaan.. wat volgens mijn arts vaak gebeurt. Zoals die vervelende biochemische zwangerschap die ik had. Probeer rustig te blijven en ja de enigste manier er achter te komen is een test. Maar ik ben er ondertussen wel achter wat ik voel als t mis gaat en hoe het kan voelen als het dus ff goed gaat. Maar ja dat is ook weer per persoon en misschien zelfs wel per zwangerschap. Heel veel succes met testen vandaag ik ga voor je duimen. Hoe was je oud en nieuw?

Melissert heel begrijpelijk dat je er even tijd voor nodig had om alles weer even te verwerken. Het is toch ook weer steeds een klap die we te verwerken krijgen. Wel fijn dat je zo snel weer door kan gaan. Bij ons is het fertiliteitscentrum aan het verhuizen deze maand dus kan me pas weer vanaf februari aanmelden.
Hier vanmorgen weer opnieuw wat bruinverlies gehad na juist een dag weer helemaal niets. Dus weer even een flinke domper. Ook de test is echt omo wit. En domme ik lees dat veel meiden juist 6 a 7 dagen na tp van een cryo dan al positief testen. Dus klinkt allemaal niet heel positief. Ik probeer nog een beetje vast te houden aan dat ik 10 a 14 dagen na tp mocht testen van het ziekenhuis. 10 dagen is de officiële testdag maar ze zei als je het tot 14 dagen erna kan volhouden is dat nog betrouwbaarder. Haha zit ik hier op dag 7 na tp al te testen hahaha. Ik probeer nog vast te houden aan zolang er geen bloed is is er hoop. Dus we gaan nog even door met wachten.
Succes met deze nieuwe tp en ik duim voor ons!

[quote quote=10517262]Melissert heel begrijpelijk dat je er even tijd voor nodig had om alles weer even te verwerken. Het is toch ook weer steeds een klap die we te verwerken krijgen. Wel fijn dat je zo snel weer door kan gaan. Bij ons is het fertiliteitscentrum aan het verhuizen deze maand dus kan me pas weer vanaf februari aanmelden. Hier vanmorgen weer opnieuw wat bruinverlies gehad na juist een dag weer helemaal niets. Dus weer even een flinke domper. Ook de test is echt omo wit. En domme ik lees dat veel meiden juist 6 a 7 dagen na tp van een cryo dan al positief testen. Dus klinkt allemaal niet heel positief. Ik probeer nog een beetje vast te houden aan dat ik 10 a 14 dagen na tp mocht testen van het ziekenhuis. 10 dagen is de officiële testdag maar ze zei als je het tot 14 dagen erna kan volhouden is dat nog betrouwbaarder. Haha zit ik hier op dag 7 na tp al te testen hahaha. Ik probeer nog vast te houden aan zolang er geen bloed is is er hoop. Dus we gaan nog even door met wachten.Succes met deze nieuwe tp en ik duim voor ons![/quote]
Sorry ik had beter voor je gehoopt. :( Hoop dat het alsnog positief word maarja weetje wat het is? Ik heb heel veel geleerd over m'n lichaam sinds ik in dit traject zit. Het is dus 3x mis gegaan waarvan 1 biochemische zwangerschap. De keren dat t gelijk mis was voelde ik dat gewoon aan m'n hele lichaam.. ik had pijn me buik was aan het zeuren ik wist t gewoon. De keer dat t biochemisch was voelde het anders in het begin.. ik voelde wel dingetjes maar geen pijn hele subtiele drukjes ofzo.. het was zo appart. Nog nooit eerder gevoelt in m'n leven... ik kan me nog herinneren ik en m'n vriend lage in bed en ik zei er gebeurt iets schat ik voel het gewoon.... Nouja na een paar dagen(echt tegen het eind aan) begon dat gezeur en die pijn weer en ik denk dat het op dat moment mis is gegaan toen ging me vertrouwen ook weg... En toen zag ik op 15 dpo een veel te lichte test .. toen wist ik nee dit is niet goed helaas. Test hoorde gewoon te knallen en deed t absoluut niet. Dusja luister naar je eigen lichaam.. let niet op het bloed of de test. Wat zegt je lichaam je? Jij hebt eerder een zwangerschap gehad misschien herken je dingen? Echt heel veel succes ik duim nog ff voor je door.

Melissert ik probeer dus indd heel erg naar mn lichaam te luisteren, maar deze keer heel erg lastig. Ik denk namelijk dingetjes te herkennen van indd mijn vorige zwangerschap, maar juist ook weer tegenstrijdige symptomen die juist weer op mn menstruatie lijken. Dan bedenk ik me dat ik dat toen ik zwanger was ook wel had. Toen dacht ik dat het niet gelukt was omdat ik ook zweetbuien kreeg die ik normaal voor mn menstruatie kreeg, maar was toen dus gewoon zwanger. Ik heb tot nu toe nog geen buikkrampen ofzo. Vorige tp voelde ik gewoon echt aan alles dat het niet gelukt was, ondanks dat ik toen wel lichte streepjes op de test had. Nu weet ik het gewoon echt niet. Het is in ieder geval nog een aantal dagen volhouden dan weet ik meer. Hoe gaat het bij jou met de medicatie? Is dat weer wennen?

Medicatie is oke. Ik voel me eerlijk gezegd prima. Maar ben ook nog maar 3 dagen bezig merk er niks van nog haha vorige keer kreeg ik wat bijwerkingen na een dag of 4/5. Maar ja ik moet wel zeggen dat ik er van utrogestan meer had en daar mag ik pas 2 dagen voor de tp mee beginnen....
Oke ja heel spannend allemaal! Ik hoop op goed nieuws. Zolang jij nog niet zeker bent kan t nog alle kanten op. Het is idd wel moeilijk te zeggen überhaupt waarschijnlijk. Want ja het enigste vergelijkingsmateriaal ik heb is die biochemische zwangerschap..... Dusja wie weet als ik straks hopelijk blijvend zwanger mag worden ik me ook gewoon weer anders voel en denk dat t fout is.. we gaan t zien. Heel veel vrouwen voelen volgens mij ook wel t zelfde ongeveer maar soms worden die ook nog wel is verrast dat ze echt dachten ongesteld te worden. Daar probeer ik soms ook nog wel is aan vast te houden. Het is allemaal erg pittig he? Ik denk dat dit traject wel t moeilijkste is wat ik ooit heb gedaan...... 

Fijn dat je, je goed voelt hopelijk valt het over een paar dagen nog steeds mee met de bijwerkingen. En indd die utro is wel een dingetje. Ik weet zelf alleen niet of ik daar nou veel last van heb of de pregnyl tot nu toe heb ik die steeds beide moeten gebruiken of deze ronde dan helemaal niets. Spannend allemaal weer.

Hier nog steeds bruinverlies, wat ook ietsje meer lijkt te worden. Op basis daarvan en dat ik toch ook aardig wat menstruatieachtige kwaaltjes heb denk ik inderdaad dat ook ik een streep kan zetten door deze tp. Helaas. We hebben er wel nog eentje in de vriezer, maar dat blijft ontzettend spannend. Daarnaast is onze kliniek dus deze maand dicht waarin ze niets doen. Dus is het waarschijnlijk wachten tot feb/maart tot we weer mogen. Nu maar even afwachten tot alles goed doorzet. 

[quote quote=10517471]Fijn dat je, je goed voelt hopelijk valt het over een paar dagen nog steeds mee met de bijwerkingen. En indd die utro is wel een dingetje. Ik weet zelf alleen niet of ik daar nou veel last van heb of de pregnyl tot nu toe heb ik die steeds beide moeten gebruiken of deze ronde dan helemaal niets. Spannend allemaal weer. Hier nog steeds bruinverlies, wat ook ietsje meer lijkt te worden. Op basis daarvan en dat ik toch ook aardig wat menstruatieachtige kwaaltjes heb denk ik inderdaad dat ook ik een streep kan zetten door deze tp. Helaas. We hebben er wel nog eentje in de vriezer, maar dat blijft ontzettend spannend. Daarnaast is onze kliniek dus deze maand dicht waarin ze niets doen. Dus is het waarschijnlijk wachten tot feb/maart tot we weer mogen. Nu maar even afwachten tot alles goed doorzet.[/quote]
Hey hoop dat het een beetje goed met je gaat. Die teleurstellingen zijn echt heel zwaar... Ik heb echt up en downs en er begint steeds meer door m'n hoofd te spoken: wat als ik geen moeder word... Het is moeilijk. Ben best depri laatste tijd. Ene moment goed anderen moment wil ik alleen maar in het donker in bed liggen. Ik ben nu dan bezig voor m'n laatste cryo maarja vertrouwen in deze ronde is wel echt weg... Zie het niet meer gebeuren eerlijk gezegd. Dusja het voelt nu al alsof ik het voor niks doe maar het moet maar gebeuren he. Gaat moeilijk worden om straks met 4 mislukte tp te zitten terwijl ik sommige mensen een hele familie uit 1 poging zie baren.... Hoe oneerlijk is het eigenlijk. Jammer dat je zo lang moet wachten op je laatste tp.. laat me even weten hoe alles is afgelopen. Sorry dat ik inhoudelijk steeds minder overal opin ga het is gewoon een moeilijke tijd

Hee Melissert,
Ik begrijp je heel goed hoor, dus geen excuses. Ik had gisteren eigenlijk ook echt zo'n dag van het liefst meld ik me ziek op werk en ga ik de hele dag opgekruld in mn bed series kijken. Vandaag niet veel anders eigenlijk. Zeker niet met dit vieze weer. Ik hoop heel erg had voor je dat deze 4e terugplaatsing het gewoon gaat worden. Misschien is het juist wel degene die blijft zitten, omdat je het verder los hebt gelaten en nu wel ziet wat er gebeurd. Ik duim in ieder geval heel erg had voor je.
Hier dacht ik dat het bruin aan het toenemen was en donkerder werd, maar later op de dag werd het juist weer minder. Vanmorgen ook wakker geworden en nog steeds geen rood, maar wel nog steeds bruin. Ik had gisteren middag wel ook nog een test gedaan en die was omo wit en nergen een tuur streepje te bekennen. Dus heb echt zoiets van zet nu dan ook maar gewoon door. Met mijn vorige verse tp was het nog dat ik van die hele lichte streepjes op de test had die heel even opliepen, maar daarna weer minder werden. Ook een mindfuck maar weer anders. Nu ook weer zo super frustrerend. Zet gewoon door, niet dit half bakken gedoe. 
In ieder geval een dikke digitale knuffel! Laat even weten wanneer je de tp weer achter de rug hebt. Ik duim voor je dat je over een paar weekjes hier heel enthousiast komt vertellen dat het is gelukt. 

Terug
Bovenaan