Hey @zwindo had ff afstand nodig. Ben inmiddels weer aan de medicatie begonnen voor me laatste cryo... Niet heel veel hoop meer maar oke wil doorgaan ... Voel me toch iets beter bij een medicatie cyclus(had toen toch een biochemische zwangerschap.. meer dan nu) het zeurderig gevoel in me buik enzo wat ik na 2 dagen al had na me tp was toch een slecht teken... Heb ook een hele pijnlijke menstruatie gehad. Heb dat normaal niet dus vraag me wel af of dat toch met de tp te maken had. Het is nu gelukkig weer bijna over. Hoop dat het bij jou beter gaat. Jij gaat testen toch? Spannend. Over je symptomen.... Het is moeilijk te zeggen want ieder lichaam reageert weer anders. Kan een innesteling bloeding zijn ja... Maar dat het innesteld wil helaas niet altijd zeggen dat je ook zwanger bent. Kan daarna helaas ook nog mis gaan.. wat volgens mijn arts vaak gebeurt. Zoals die vervelende biochemische zwangerschap die ik had. Probeer rustig te blijven en ja de enigste manier er achter te komen is een test. Maar ik ben er ondertussen wel achter wat ik voel als t mis gaat en hoe het kan voelen als het dus ff goed gaat. Maar ja dat is ook weer per persoon en misschien zelfs wel per zwangerschap. Heel veel succes met testen vandaag ik ga voor je duimen. Hoe was je oud en nieuw?