[quote quote=10517956]Hee Melissert, Ik begrijp je heel goed hoor, dus geen excuses. Ik had gisteren eigenlijk ook echt zo’n dag van het liefst meld ik me ziek op werk en ga ik de hele dag opgekruld in mn bed series kijken. Vandaag niet veel anders eigenlijk. Zeker niet met dit vieze weer. Ik hoop heel erg had voor je dat deze 4e terugplaatsing het gewoon gaat worden. Misschien is het juist wel degene die blijft zitten, omdat je het verder los hebt gelaten en nu wel ziet wat er gebeurd. Ik duim in ieder geval heel erg had voor je. Hier dacht ik dat het bruin aan het toenemen was en donkerder werd, maar later op de dag werd het juist weer minder. Vanmorgen ook wakker geworden en nog steeds geen rood, maar wel nog steeds bruin. Ik had gisteren middag wel ook nog een test gedaan en die was omo wit en nergen een tuur streepje te bekennen. Dus heb echt zoiets van zet nu dan ook maar gewoon door. Met mijn vorige verse tp was het nog dat ik van die hele lichte streepjes op de test had die heel even opliepen, maar daarna weer minder werden. Ook een mindfuck maar weer anders. Nu ook weer zo super frustrerend. Zet gewoon door, niet dit half bakken gedoe. In ieder geval een dikke digitale knuffel! Laat even weten wanneer je de tp weer achter de rug hebt. Ik duim voor je dat je over een paar weekjes hier heel enthousiast komt vertellen dat het is gelukt.[/quote]
Ja jij weet wel hoe ik me voel... Wij staan er op t moment een beetje t zelfde voor natuurlijk. Nog 1 embryo over. Nu moet ik natuurlijk ook nog open dat die goed ontdooit. Maar ja eerlijk gezegd denk ik gewoon dat ik een 2e ronde nodig ga hebben helaas ... Waarom zou deze wel blijven plakken als al die andere het niet deden. Dat is nu hoe het voelt weetje wel... Maar denk dat jij dat wel kent.
Jammer dat het bruin erger word en de test nog steeds negatief is.. als jij in eerdere pogingen toch een licht streepje had was dat wsl ook biochemisch. Dat betekent dat ze ergens toch wel willen.... Heb je wel is een tp met Progynova en utro gedaan? Die medicijnen samen? Wie weet werkt dat wel voor je. Iets wat je misschien moet proberen. Ik ga dat ook weer doen nu.... Dikke knuffel terug en ik hoop het zelfde voor jou Stay strong
Ja jij weet wel hoe ik me voel... Wij staan er op t moment een beetje t zelfde voor natuurlijk. Nog 1 embryo over. Nu moet ik natuurlijk ook nog open dat die goed ontdooit. Maar ja eerlijk gezegd denk ik gewoon dat ik een 2e ronde nodig ga hebben helaas ... Waarom zou deze wel blijven plakken als al die andere het niet deden. Dat is nu hoe het voelt weetje wel... Maar denk dat jij dat wel kent.
Jammer dat het bruin erger word en de test nog steeds negatief is.. als jij in eerdere pogingen toch een licht streepje had was dat wsl ook biochemisch. Dat betekent dat ze ergens toch wel willen.... Heb je wel is een tp met Progynova en utro gedaan? Die medicijnen samen? Wie weet werkt dat wel voor je. Iets wat je misschien moet proberen. Ik ga dat ook weer doen nu.... Dikke knuffel terug en ik hoop het zelfde voor jou Stay strong