Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

[quote quote=10493391]@MelisserT; ik begin met Rekovelle, dan Fyramadel erbij en voor de punctie Ovitrelle. Goede tip, dankjewel!! Ga ik doen :D![/quote]
Ik heb van rekovelle nog nooit gehoord. Die anderen wel wat meer. Hoelang moet je ongeveer prikken? Heel veel succes ik hoop nog te horen hoe het allemaal is gegaan :)

@ Dankjewel NoorSW!
Ik had ook Rekovelle en Ovitrelle tijdens de eerste poging. Ik zag de Rekovelle bij andere op het forum ook weinig/niet terugkomen. Daarnaast had ik Orgalutran.

Ik heb vandaar de terugplaatsing gehad! Man man, wat was ik zenuwachtig maar alles is goed gegaan.  Voor wie het leuk vindt om te volgen, ik ben begonnen met een instagram pagina bij te houden:  Wens op een wonder (@wensopeenwonder) • Instagram-foto's en -video's

Hoi meiden,

Hier zojuist de eerste menopur injectie gezet en daarmee dus de start van ons 2e traject. Super spannend allemaal weer. Zaterdag eerste controle en dan mogelijk de fyremadel erbij. Voor mij een heel ander prik schema als de eerste keer en ook fyremadel ken ik nog niet. Ben benieuwd hoe mn lichaam op alles gaat reageren deze ronde. Hopen op goede resultaten.

[quote quote=10494895]@ Dankjewel NoorSW! Ik had ook Rekovelle en Ovitrelle tijdens de eerste poging. Ik zag de Rekovelle bij andere op het forum ook weinig/niet terugkomen. Daarnaast had ik Orgalutran. Ik heb vandaar de terugplaatsing gehad! Man man, wat was ik zenuwachtig maar alles is goed gegaan. Voor wie het leuk vindt om te volgen, ik ben begonnen met een instagram pagina bij te houden: Wens op een wonder (@wensopeenwonder) • Instagram-foto’s en -video’s[/quote]
Fijn dat alles goed is gegaan!! Hopelijk is het een klein plakkertje! Ik ga je zeker volgen op Instagram. Lijkt me heel leuk!

[quote quote=10494896]Hoi meiden, Hier zojuist de eerste menopur injectie gezet en daarmee dus de start van ons 2e traject. Super spannend allemaal weer. Zaterdag eerste controle en dan mogelijk de fyremadel erbij. Voor mij een heel ander prik schema als de eerste keer en ook fyremadel ken ik nog niet. Ben benieuwd hoe mn lichaam op alles gaat reageren deze ronde. Hopen op goede resultaten.[/quote]
Hoop dat je goed reageert op alle nieuwe medicatie. Heel veel succes met prikken.. fyremadel ook geen ervaring mee ken wel iemand die het heeft gebruikt. Ging heel goed volgens mij klein beetje irritatie op de prikplek. Maarja iedereen reageerd anders erop natuurlijk

Hoi allemaal! Zojuist de 3e Rekovelle gezet en eigenlijk gaat het allemaal heel goed. Prikken gaat goed en voel mij ook gewoon goed! Donderdag mag ik de fyremadel erbij prikken en zaterdag moet ik weer terug. Dan gaan ze kijken hoe het ervoor staat en of het evt al mogelijk is de punctie te plannen.
@Lief-leven; oh wat fijn dat het goed is gegaan! Wat bijzonder zo'n embabytje nu in je buik. Het zit daar heerlijk warm en blijft daar de komende 9 maanden lekker zitten! Duim heel hard voor je! 

@Zwindo; wat spannend! Ik zal je laten weten hoe ik de fyremadel vond. Schijnt niet een hele chille prik te zijn, maar heb een klein ijspackje gekregen voor ervoor en erna. Hou ons maar op de hoogte, ben benieuwd hoe het je vergaat. Prik strijders zijn we!! 

@MelisserT; hoe is het met jou?
Knuffel voor jullie!

[quote quote=10494904]Hoi allemaal! Zojuist de 3e Rekovelle gezet en eigenlijk gaat het allemaal heel goed. Prikken gaat goed en voel mij ook gewoon goed! Donderdag mag ik de fyremadel erbij prikken en zaterdag moet ik weer terug. Dan gaan ze kijken hoe het ervoor staat en of het evt al mogelijk is de punctie te plannen. @Lief-leven; oh wat fijn dat het goed is gegaan! Wat bijzonder zo’n embabytje nu in je buik. Het zit daar heerlijk warm en blijft daar de komende 9 maanden lekker zitten! Duim heel hard voor je! @Zwindo; wat spannend! Ik zal je laten weten hoe ik de fyremadel vond. Schijnt niet een hele chille prik te zijn, maar heb een klein ijspackje gekregen voor ervoor en erna. Hou ons maar op de hoogte, ben benieuwd hoe het je vergaat. Prik strijders zijn we!! @MelisserT; hoe is het met jou? Knuffel voor jullie![/quote]
Wat fijn dat het prikken allemaal goed gaat! Ik hoop dat je snel je punctie krijgt. Super spannend word het daarna want je gaat dan echt te horen krijgen hoe de bevruchtingen zijn gegaan. Ik vond dat zelf allemaal heel erg bijzonder. Terugplaatsing is ook echt een bijzonder moment. Heel erg mooi. Met mij gaat verder alles goed. Morgen om half 3 EINDELIJK het gesprek met de dokter over hoe en wat met de cryos. Hoop snel weer een terug plaatsing te hebben. Ook gewoon zo benieuwd hoe we dat gaan doen. En wat ze gewoon vind van hoe alles is gegaan. 
Iig heel veel succes meid! X

Hoi Allemaal! Ik ben eindelijk gisteren ongesteld geworden (na een cyclus van 45 dagen?‍♀️). Nu is eindelijk de 1e tp in zicht! Volgende week vrijdag echo, en dan hoop ik dat eind oktober ergens de tp plaatsvind.  Ik vind het zo spannend, heb er heel veel zin maar ook heel bang voor weer een teleurstelling. Maak mezelf momenteel weer helemaal gek met allerlei doemscenario's ('wat als de cryo's toch niet goed genoeg zijn?' 'Wat als het zaad straks nog minder en slechter wordt?). Heel irritant. ?‍♀️

Terug
Bovenaan