Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

[quote quote=10494998]Hoi Allemaal! Ik ben eindelijk gisteren ongesteld geworden (na een cyclus van 45 dagen?‍♀️). Nu is eindelijk de 1e tp in zicht! Volgende week vrijdag echo, en dan hoop ik dat eind oktober ergens de tp plaatsvind. Ik vind het zo spannend, heb er heel veel zin maar ook heel bang voor weer een teleurstelling. Maak mezelf momenteel weer helemaal gek met allerlei doemscenario’s (‘wat als de cryo’s toch niet goed genoeg zijn?’ ‘Wat als het zaad straks nog minder en slechter wordt?). Heel irritant. ?‍♀️[/quote]
Wat fijn dat je bijna kan beginnen. Dat is een lange cyclus. Heb je dat altijd of denk je dat het door de behandeling die je hebt gehad komt?
Ja ik snap je gevoel. Ik heb dat zelf ook heel erg. Maar probeer vertrouwen te hebben! ♥️ Probeer niet te veel in: wat als.. te denken. Makkelijker gezegd dan gedaan ik heb dat zelf ook haha maar het gaat het resultaat iig niet beter maken. Gewoon vertrouwen hebben maar wel realistisch blijven en dan komt t wel goed. Je resultaten zijn tot nu toe wel heel goed dus.. ik geloof zeker wel dat je een tp krijgt van een goed embryo ?

Ik heb vandaag mijn gesprek gehad.. ze was tevreden met mijn resultaten en ze vind dat we mooie embryos maken! Dus dat is goed.. ze zei ook het was een embryo met een goede kans maar helaas blijven ze vaker niet dan wel plakken.. Dat is gewoon hoe het is...Ze heeft gelukkig nog wel goede hoop! Ik vroeg er ook van wat gebeurt er als het blijft mislukken? Welke onderzoeken gaan er dan komen? En daar wou ze nog niet op in gaan ze wil het stapje per stapje bekijken .. dat begrijp ik wel! Ze wil me natuurlijk niks aanpraten. Geeft onnodig stress. We hebben ook samen besloten het in een cyclus met medicatie te doen. Progynova en die lekkere utro weer Maarja moet maar haha. Iemand ervaring hier met progynova? Zwangerschap mee ontstaan? Veel bijwerkingen? Ze zei ok mocht deze mislukken en dit bevalt je niet kunnen we de volgende keer gewoon een natuurlijke cyclus doen. Dusja... Ik word eind oktober ergens ongesteld(weet nog niet precies want me cyclus is nog steeds ontregeld helaas.. was altijd super regelmatig) en dan ergens in de 2e week van november een tp!

[quote quote=10494895]@ Dankjewel NoorSW! Ik had ook Rekovelle en Ovitrelle tijdens de eerste poging. Ik zag de Rekovelle bij andere op het forum ook weinig/niet terugkomen. Daarnaast had ik Orgalutran. Ik heb vandaar de terugplaatsing gehad! Man man, wat was ik zenuwachtig maar alles is goed gegaan. Voor wie het leuk vindt om te volgen, ik ben begonnen met een instagram pagina bij te houden: Wens op een wonder (@wensopeenwonder) • Instagram-foto’s en -video’s[/quote]
Hey ik heb je pagina een volg verzoek gestuurd. Ik moet er ff bij zeggen dat ik wel een beetje een appart account heb laat je daardoor niet afschrikken haha? ik ben verder gewoon normaal. Ik heb een beetje een horror themed pagina. Niet dat je denkt wat is dat voor een weirdo haha maar t lijkt me leuk om je verhaal daar te volgen. Vind t altijd wel heel leuk als meiden zoiets opzetten.

Hoi allemaal! Sinds vandaag merk ik dat ik het wat zwaarder begin te krijgen. M'n buik voelt 'vol' en is een beetje pijnlijk. De fyremadel prik was ook wel pittig. Gelukkig is het morgen vrijdag en daarna lekker weekend. Vind het wel een uitdaging alles nog met werk te combineren. Merk dat m'n hoofd een beetje chaos is. Maargoed, verder gaat het goed haha! Ben benieuwd hoe het ervoor staat en wat ze zaterdag zien. 

@Famke; ontzettend spannend allemaal! Mij helpt het om veel dingen te doen die mij ontspannen, om zo mijn gedachte positief te kunnen houden. Meditatie, lekker in bad, wandelen etc. Ik denk aan je! 

@ MelisserT; goed om te horen! En fijn dat ze dat zei van de mooie embryo's. Wel nog even geduld hebben, dat is dan wel weer jammer.. hopelijk gaat de tijd snel voorbij voor je!  

Veel liefs!

NoorSW wat was er pittig qan die fyremadel prik? Ik krijg die waarschijnlijk aankomende zaterdag mee. Ik merk wel dat ik deze keer flink meer last heb van mn darmen en vermoeidheid van de menopur iets wat ik totaal niet had of kan herinneren van mn vorige ronde. Buik begint voor mn gevoel wel al iets op te zetten, maar nog geen last van een zwaar gevoel.

Famke en MelissaT dan zullen we denk ik redelijk gelijk gaan lopen. Ik gok dat ik ergens eind volgende week mn punctie heb en dan 3 dagen erna als het goed is een tp dus dst zou eind oktober worden. Morgen eerst maar even die eerste echo afwachten.

@Zwindo; de fyremadel prik is wat botter, dus moest ik wel echt wat meer doorprikken. En daarna ging het ook wel meer branden en werd m'n huid een beetje rood daaromheen enzo. Ik ben ook zo benieuwd morgen, hoe het ervoor staat...

[quote quote=10495569]Hoi allemaal! Sinds vandaag merk ik dat ik het wat zwaarder begin te krijgen. M’n buik voelt ‘vol’ en is een beetje pijnlijk. De fyremadel prik was ook wel pittig. Gelukkig is het morgen vrijdag en daarna lekker weekend. Vind het wel een uitdaging alles nog met werk te combineren. Merk dat m’n hoofd een beetje chaos is. Maargoed, verder gaat het goed haha! Ben benieuwd hoe het ervoor staat en wat ze zaterdag zien. @Famke; ontzettend spannend allemaal! Mij helpt het om veel dingen te doen die mij ontspannen, om zo mijn gedachte positief te kunnen houden. Meditatie, lekker in bad, wandelen etc. Ik denk aan je! @ MelisserT; goed om te horen! En fijn dat ze dat zei van de mooie embryo’s. Wel nog even geduld hebben, dat is dan wel weer jammer.. hopelijk gaat de tijd snel voorbij voor je! Veel liefs![/quote]
Ja het is wel heftig zo een behandeling ik snap wel dat het wat veel kan zijn met werk soms. Het is toch altijd wel aanwezig. Goed dat je je dingetjes hebt om je mind goed te houden. Ik heb geen ervaring met die prik maar ik had dat wel met deca. Gemenen prik was dat.... En moest er een hoop zetten. 
Het was idd fijn om te horen dat mijn embryo's mooi waren volgens haar. Ze leek erg tevreden. Geeft toch wel zelfvertrouwen. Nu hopen dat mijn lichaam ook goed is en ze een goeden kans krijgen te groeien in me ? tijd mag idd wel wat sneller. Moet wel zeggen dat ik erg op zie tegen de hormonen die ik weer moet gebruiken. Zijn dan wel geen prikken maartoch. Hoop wel op wat minder bijwerkingen deze keer...

[quote quote=10495621]NoorSW wat was er pittig qan die fyremadel prik? Ik krijg die waarschijnlijk aankomende zaterdag mee. Ik merk wel dat ik deze keer flink meer last heb van mn darmen en vermoeidheid van de menopur iets wat ik totaal niet had of kan herinneren van mn vorige ronde. Buik begint voor mn gevoel wel al iets op te zetten, maar nog geen last van een zwaar gevoel. Famke en MelissaT dan zullen we denk ik redelijk gelijk gaan lopen. Ik gok dat ik ergens eind volgende week mn punctie heb en dan 3 dagen erna als het goed is een tp dus dst zou eind oktober worden. Morgen eerst maar even die eerste echo afwachten.[/quote]
Klopt we lopen allemaal redelijk gelijk. Toen ik dit groepje starten was dat ook eigenlijk een beetje de opzet. Het is wel fijn om een beetje op hetzelfde punt in de behandeling te zitten zodat je ook gewoon er over kan kletsen en hetzelfde mee maakt. Ik ben dan nu alleen niet met prikken bezig maartoch. Allemaal rond dezelfde tijd een TP. hoop echt dat we allemaal een positieve test hebben in november!! X

Terug
Bovenaan