Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

Nou net de eerste fyremadel prik gekregen de eerst heeft de verpleegkundige gezet in het ziekenhuis. Ze zei al dat veel mensen denken dat de naald botter is, maar het schijnt meer aan de media te liggen die erin zit. Ze raadde aan om de spuit ook op te warmen met de hand wanneer je deze in de koelkast bewaard. Maar hij hoeft sowieso niet in de koelkast bewaard te worden. De prik zelf voelde ik niets van het pijnlijke gevoel kwam echt pas later. Verder waren er minder eitjes als vorige keer. Moet rekening houden met 6 a 7 max. mogelijk minder. Ik zei al vorige keer hadden we er 14 maar van slechte kwaliteit dus liever minder eitjes en van top kwaliteit dan heleboel en weer een heleboel afvallers. Merk wel dat ik het heel spannend begin te vinden of we wel mooie embryo's gaan krijgen uit deze ronde. Maandag moet ik in ieder geval komen voor een 2e controle. Punctie werd geschat op donderdag of vrijdag. Super spannend!

Hoi allemaal! Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. De echo was wel helemaal goed. Mooi aantal eitjes, niet teveel en niet te weinig. Qua grootte ook precies hoe ze zouden moeten zijn. De grootste is nu 14,5mm en moet eigenlijk rond de 17-18 zijn voor de punctie. Dus maandag moet ik weer terug komen en dan waarschijnlijk tussen woensdag en vrijdag de punctie. Dus positief allemaal!

@Zwindo; dan lopen we echt bijna gelijk! Leuk om op deze manier met elkaar mee te kunnen leven. Hoe voelt jouw buik verder? En last van blauwe plekken?

@MelisserT; maar veel afleiding zoeken. Knuffel voor jou! 

[quote quote=10496095]Hoi allemaal! Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. De echo was wel helemaal goed. Mooi aantal eitjes, niet teveel en niet te weinig. Qua grootte ook precies hoe ze zouden moeten zijn. De grootste is nu 14,5mm en moet eigenlijk rond de 17-18 zijn voor de punctie. Dus maandag moet ik weer terug komen en dan waarschijnlijk tussen woensdag en vrijdag de punctie. Dus positief allemaal! @Zwindo; dan lopen we echt bijna gelijk! Leuk om op deze manier met elkaar mee te kunnen leven. Hoe voelt jouw buik verder? En last van blauwe plekken? @MelisserT; maar veel afleiding zoeken. Knuffel voor jou![/quote]
Wat fijn meid! Goed nieuws.. hoeveel eitjes precies? Hebben ze al gezegd hoeveel ze er denken te gaan oogsten? Ik had na 1 echo al m'n punctie maar ik had ook een heel lang protocol... Ik was al bijna een maand aan het prikken.

[quote quote=10496048]Nou net de eerste fyremadel prik gekregen de eerst heeft de verpleegkundige gezet in het ziekenhuis. Ze zei al dat veel mensen denken dat de naald botter is, maar het schijnt meer aan de media te liggen die erin zit. Ze raadde aan om de spuit ook op te warmen met de hand wanneer je deze in de koelkast bewaard. Maar hij hoeft sowieso niet in de koelkast bewaard te worden. De prik zelf voelde ik niets van het pijnlijke gevoel kwam echt pas later. Verder waren er minder eitjes als vorige keer. Moet rekening houden met 6 a 7 max. mogelijk minder. Ik zei al vorige keer hadden we er 14 maar van slechte kwaliteit dus liever minder eitjes en van top kwaliteit dan heleboel en weer een heleboel afvallers. Merk wel dat ik het heel spannend begin te vinden of we wel mooie embryo’s gaan krijgen uit deze ronde. Maandag moet ik in ieder geval komen voor een 2e controle. Punctie werd geschat op donderdag of vrijdag. Super spannend![/quote]
Die score is helemaal zo slecht nog niet. Bij mij zagen ze maar ook maar 7 follikels.. waarvan 1 te klein. Dus 6 grote follikels.. uiteindelijk toch nog 8 eitjes weten te scoren. Dusja probeer je daar niet te veel van aan te trekken. Je hebt ook dames die er maar 3 groeien ofzo. En die worden ook gewoon zwanger. Kwaliteit boven kwantiteit!!!

Hoi allemaal! Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest, de eitjes waren mooi gegroeid. In totaal zo'n 15 te zien volgens mij. De punctie is aankomende woensdag om 11:00 uur gepland, dus heel spannend! Het zag er nu allemaal wel goed uit, maar uit voorzorg voor overstimulatie moet ik nu in plaats van de ovitrelle de decaptyl spuiten vanavond om 23:59 uur. 

Hoe gaat het met jullie?

[quote quote=10496642]Hoi allemaal! Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest, de eitjes waren mooi gegroeid. In totaal zo’n 15 te zien volgens mij. De punctie is aankomende woensdag om 11:00 uur gepland, dus heel spannend! Het zag er nu allemaal wel goed uit, maar uit voorzorg voor overstimulatie moet ik nu in plaats van de ovitrelle de decaptyl spuiten vanavond om 23:59 uur. Hoe gaat het met jullie?[/quote]
Hey 15 is echt een heel mooi aantal! Hoop dat ze mooie eitjes vinden :) echt heel veel succes vandaag met de punctie. ❤️ Met mij gaat verder alles goed. Vooral mentaal aan 't voorbereiden op me volgende TP. :) X

NoorSW succes vandaag met de punctie! Hopelijk valt het je allemaal mee en vinden ze mooie eitjes voor mooie embryo's.

Ik heb te horen gekregen dat ik vrijdag de punctie heb. Spannend weer!

[quote quote=10497043]NoorSW succes vandaag met de punctie! Hopelijk valt het je allemaal mee en vinden ze mooie eitjes voor mooie embryo’s. Ik heb te horen gekregen dat ik vrijdag de punctie heb. Spannend weer![/quote]
Spannend. Alvast heel veel succes voor vrijdag!

Terug
Bovenaan