The Dreamgirls

ey ingrid had ook 2 dagen 2 dikke strepen bij mijn ovu testen.
wat betreft dat gevoel en slijm.. geen idee!

verder denk ik dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb, ik weet ik kan beter niet internet doktoren maar, ik heb 2 positieve testen en niks in mijn baarmoeder...
das toch raar.

ik hoor het morgen.. al had ik het liever vandaag als morgen gehoord

liefs nelle

hoi nelle

wat zou dat vervelend zijn als dat zo zijn. Hopelijk krijg je morgen zo snel mogelijk de uitslag. Ik ga ook ff op internet zoeken wat dat allemaal inhoudt. We horen van je!

De vorige keer had ik maar 1 dag een dikke streep en nu 2. Dan zal het wel kloppen. Dan moet ik vanavond maar aan de klus

Hey meiden,

Nelle, wat een toestand allemaal zeg!!!Hoop dat je morgen goed bericht krijgt!!!Ik ga heel hard duimen, en denk aan je!!!
We zijn idd met z'n vieren, had mezelf niet meegerekend!
Heb woensdag 16 mei mijn nod, maar ga er vanuit dat het niet gelukt is, heb wel buikpijn maag geen zere borsten.We wachten het gewoon maar af!!!
Ingrid, als ik in mijn vruchtbare periode zit, heb ik ook altijd last van extra slijm.Dat is een teken dat je vruchtbaar bent!!!Dus lekker doorklussen,hihi!En   2 dagen 2 strepen, weet iik ook niet, maar het zou vast kunnen???
Ga zo naar bed, heb morgen een lange dag voor de boeg!!!Tot snel!!

Liefs anies

He meiden,
idd nog maar met z'n vieren.
Nelle, ik hoop dat je goed bericht krijgt vandaag, ik ga voor je duimen.
volgens mijn zoeken we allemaal veel op het internet, wat moet je anders als je moet wachten.

wij wachten nog even af, ik denk ook niet dat ik zwanger ben, voel me niet anders, al heb ik af en toe wel twijvels en hoop. hihi

ey meiden

goed nieuws uit het bloed bleek ook dat ik zwanger ben. nog wel pril van af 20 april...
er kan dus nog van alles gebeuren. als alles goed gaat heb ik voor de zekerheid 2 juni een echo...

kan nog niet heel blij zijn ben zo bang dat het mis gaat. wou het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt kopen maar wacht toch tot na de echo

verder heb ik nog steeds af en toe krampjes en licht roze bleodverlies..

we wachten af... raar dacht dat ik nu wel klaar zou zijn met wachten.. pff

voor mij is dus de  NOD net zo spannend als voor jullie   als ik niet ongesteld wordt dan is het toch wat zekerder

hoe gaat het verder met jullie...

liefs Nelle

hoi Nelle,

GEFELICITEERD!!!!!! zwanger is zwanger en natuurlijk kan er nog van alles mis gaan maar daar moet je niet vanuit gaan. Ik zou zeggen geniet ervan! Het gaat gewoon goed komen meid! Ben echt heel blij voor je. Hopelijk blijf je nog een tijdje bij ons.

Terug
Bovenaan