The Dreamgirls

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???
Hier alles z'n gangetje, we genieten enorm van het mooie weer!!!Zwembadje staat buiten en Jesse vindt het super!
Heb vandaag erge buikpijn dus zal vannacht wel ongi worden!!!GGGRRR!

Liefs anies

volgens mij heb ik een miskraam gehad.

ik was aan het werk en had al wat last van kramp als of ik voor een grote boodschap moet dit lukte al bijna 3 dagen niet dus dacht dat het van de obstipatie kwam.

tot ik echt menstruatie krampen had en ik bloed voelde. iknaar toilet en ja hoor bloed verlies met 1 stukje er in ik denk het vruchtzakje.daarna stopte het bloeden. nu net heb ik weer behoorlijk wat rood bloed gevloeid.. voel me dood moe en heel zwakjes.. en ikmoet morgen werken enik ben alleen thuis tot 11 uur... bah

ingrid wanneer begon bij jou je menstuatie weer en hoe lang verloor jij bloed...
ik voel me zo onzeker over mijn lichaam had het wel ergens verwacht maar toch ben k wel verdrietig.

wou   het even kwijt

liefs Nelle

O Nelle wat erg, en erg vervelend om dan allen thuis te zijn.
En wij snappen allemaal dat het toch heel erg erg is en dat je er stiekem op had gehoopt.

moet je nog meer werken dit weekend? of kan je lekker even tijd voor je zelf nemen?
Sterkte
Kus Vanja

Hier verder alles gewoon.
bij ieder gevoel ga je twijvelen, nog wachtend tot dinsdag.
verder lekker aan het genieten van het mooien weer.

Wij hebben ook een zwembad gekocht kunnen hem alleen nog niet kwijt.
Gaan vandaag eerst zand scheppen dan kan hij dara komen te staan.
en de voortuin is ondertussen helemaal bestaat, nu nog de afwerking en de planten.

Kus Vanja

Hoi Nelle,

Wat erg! Heb je wel de huisarts of de verloskundige gebeld? Dat moet je namelijk wel doen hoor. Toen ik de miskraam had vertelde de huisarts dat deze miskraam gewoon op een verlate menstruatie was.  Dus als je niet wist dat je zwanger was, dan wist je ook niet dat het een miskraam was.
bij mij duurde de bloeding 2-3 dagen. Daarna duurde het 29 dagen voor ik ongi was.
Ik had de ochtend ook kramp en een hele harde buik. Had jij dat ook?
Als ik jou was zou ik lekker een paar dagen vrij nemen. Die moe blijft nog even een paar dagen. Je hebt eigenlijk gewoon (heel licht) weeen gehad.
Dus neem vrij zou ik zeggen en praat er veel over dat helpt!

Sterkte meid. je kan hier altijd terecht en vragen stellen. ik weet wat je door maakt!

Ik moet nog best lang wachten voor ik kan testen. Ik heb hele gevoelige borsten. Dat heb ik dus nooit. Mijn oudste hond is sinds gister erg onrustig. Dat was hij voor de miskraam ook toen ik zwanger was. Mijn vriend denkt dat het raak is.
Laten we daar maar op hopen!

Anies hoe is het met jou?

Hey Nelle,

Wat ongelooflijk k*t zeg!!!!En dan ben je ook nog alleen thuis!!!Ik zou als ik jou was wel ff de huisarts opbellen, of desnoods ff naar de huisartsen post.Heb ik ook gedaan met mijn miskraam, en dan komt er een gyn kijken.Verder zou ik zeggen, neem de tijd en neem een paar dagen vrij,.ik denk aan je!Liefs anies

Hey allemaal,

Ben nog niet ongi geworden, maar had vanmorgen ineens een megapuist, dus het zal er wel aankomen,Moet het ook pas de 14de worden, dus heb nog 3 dagen.Al had ik het wel eerder verwacht omdat ik al een week buikpijn heb, en nu doen mijn borsten zeer, maar dat heb ik ook wel als ik ongi moet worden.Maar het stomme is, stiekem krijg ik toch hoop, omdat ik eigenlijk zolang ik in het zh loop, altijd eerder ongi wordt dan wat zij voorspelt, maar goed heb ook nog 3 dagen!!!
Wil het zo graag zonder medicatie en toestanden, maar ja, daar heb je niks over te zeggen!!!
ik ben vandaag verwendt met moederdag, Jesse had op de creche wat gemaakt, en op de peuterspeelzaal!Ook kreeg ik nog een dovepakket!We gaan straks nog ff langs mijn moeder.Jesse ligt nu in zijn blote billen te slapen op de bank,haha!Hij was zeker kapot van al dat zwemmen,hihi!!!

Tot snel,xje anies

Terug
Bovenaan