The Dreamgirls

Hoi

Anies wanneer ga jij testen? Ik heb ook zere borsten. Dat heb ik dus nooit...ook ik denk stiekem dat het raak is! maar ja dat duurt nog wel ff voor ik kan testen.

Nelle Hoe is het nu met je? heb je de huisarts of verloskundige nog  gebeld? Doe het rustig aan zou ik zeggen en misschien heb je er nu nog even niks aan maar je weet in ieder geval wel dat je zwanger kan worden!  

Vanja hoe is het met jou?  

ey meiden

heb gister nog gewoon gewerkt. en ben vandaag een dagje vrij.
heb nog bloed verloren gister en wat menstruatie krampen. mijn borsten zijn niet meer gevoelig en hoef ook niet meer zo vaak naar toilet. dus weet zeker dat ik niet meer zwanger ben. ik ga de gynacoloog nog wel even bellen moet tenslotte de echo afzeggen. wil ook weten of dit mijn mens ook was en of ik nu 28 dagen moet wachten en er dan weer voor  mag gaan of dat ik gelijk mag gebinnen..

jullie mogen testen toch deze week.. ik duim voor jullie

ingrid ik heb het gevoel dat je zwanger bent. .

bedankt voor al jullie lieve reactie...

kus Nelle

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie???Hier gaat alles goed, nog geen ongi te bekennen!!!Loop al wel 2 dagen met maandverband, maar nog niks aan het handje!(verbandje,haha)
Ook heb ik nu niet echt buikpijn meer, wel zere borsten.Heb uitgerekend dat als ik woensdag(zoals de arts zegd)ongi word mijn cyclus 28 dagen is.Ik denk dat ik woensdagmorgen ga testen als ik nog niet ongi ben.Wordt helemaal gek van mezelf, kon er vannacht niet van slapen.normaal wordt ik altijd een aantal dagen eerder ongi dan wat de arts zegd, ben het nu nog niet, nou ja heb ook nog 2 dagen!Maar krijg toch weer hoop!!!!
Nelle, hoe is het met jou, trek je het een beetje??Weet je al meer???

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?Ik ga straks ff naar mijn oma, en vanmiddag lekker niks, misschien ff zwemmen ofzo!!!
Ik spreek jullie snel!!!

Liefs anies

hoi,

Anies wat spannend zeg! Nog 2 dagen.. Ik zou heel hard voor je duimen!
vandaag lekker in het park gewandeld met de hondjes. Ze hebben heerlijk gezwommen en met andere honden gespeeld. Nu ga ik lekker lui in de tuin zitten. Morgen weer werken dus lekker vroeg naar bed.
Nelle hoe is het met je?
Vanja ga jij dinsdag testen? Ook duim ik voor jou natuurlijk!

He meiden,

ik ga door voor een volgende ronde,
ben vandaag ongi geworden, toen ik lekker op het strand was en niks bij had.
Ik had er nog niet echt opgerekend meestal voel ik het wel aan komen.

Maar dat betekend nu wel dat een soort van regel maat hebt, in ieder geval waren de laatste twee cyclusen ongeveer even lang en kunnen we hier weer wat gerichter gaan klussen, ik denk met ovu testen. maar dat is nog even weg..

Ik ga nog even verder duimen voor jullie allemaal. en laat jullie later weten hoe het zit met mijn nieuwe nod.
maar we gaan nu uit eten.

Groetjes

Hey meiden,hoe is ie???

Vanja, balen zeg, dat je ongi bent geworden!!!Hoe lang is je cyclus nu dan???Je moest toch wat later ongi worden?
Ingrid wanner heb jij je NOD, of wanneer ga je testen???
Ik denk woensdag, maar heb nog 2 testen in huis, dus heel stiekem ga ik denk ik morgenvroeg testen!!!

Liefs anies

hoi

Vanja balen zeg! volgende keer ovu-testen? Helpt echt! succes ermee

Anies je hebt groot gelijk dat je morgenvroeg al gaat testen. Ik kan mezelf ook nooit inhouden .
Ik ga volgende week testen.

Nelle had je nog gevraagd aan de verpleegkundige of je de miskraam moet mee tellen als een menstruatie? Dat heb ik namelijk wel gedaan maar daar klopt niks van namelijk.
Ik heb dan eigenlijk een cyclus van 29 dagen en heb dan eigenlijk vandaag of morgen mijn ei. maar dat was afgelopen dinsdag al... Ik heb ovu-testen gebruikt. raar he? dus ik ben wel heel benieuwd.
Hoe is het verder met je? Ben je nog moe en heb je nog buikpijn?  

Tot morgenavond
liefs

Hey meiden,

Daar ben ik weer!Wordt helemaal gek vanmezelf!!!@!Loop telkens naar de wc om te kijken of ik ongesteld ben of niet.Kijk ook steeds op internet naar symptomen enzo, maak mezelf helemaal gek!!!!
Die onzekerheid is zooooo vervelend!!!!Heb nog liever dat ik nogesteld wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!!
Sorry, dit was ff een zeurberichtje, maar moest het ff kwijt!!!!!

Laat het jullie mo0rgen weten!!!

xje anies

Terug
Bovenaan