The Dreamgirls

Anies,
ik zou ook morgen testen als je echt niet meer kan wachten. hihi laat ons weten wat het is.

Ik zit nu op een cyclus van 34 dagen dat is een dag korter dan de vorige.

http://tt.lilypie.com/0goZp2.png

maar nu eerst een week even helemaal niks en er niet te veel over nadenken. en daarna weer klussen!

Kus

Hallo,

Heb getest, en natuurlijk negatief!!!Had zelfs gedroomd dat ik een positieve test in mijn handen had!Ben om 6.30 opgestaan, om te testen, krijg nu visite, vanavond de rest!

xje

Ben ik weer.
De test was dus negatief, heb nu wel weer buikpijn maar toen ik net naar de toilet ging, had ik met afvegen wat rose spul ofzo.Er zit nu niks in mijn maandverband.Het zal wel doorzetten, die nogesteldheid ben ik bang, of zou het eventueel een innestelinggsbloedingkje zijn geweest???Hoord daar ook buikpijn bij???
Ik weet het allemaal niet meer!!!
Moet zo aan het werk, vindt ik wel lekker, een beetje afleiding!!!
Hoop snel wat van jullie te horen,

xje anies

hoi hoi

Anies wat balen zeg! geef de moed niet op he!

Ik denk nu dat ik ook naar de volgende ga. hoe kan ik nou na 8 dagen mijn ei hebben? terwijl ik een cyclus had  van 29 dagen? de ovu-testen gaven wel 2 dikke strepen aan. ik snap er niks meer van.
Vanja spannnend zeg! ga je  morgenvroeg nog testen?

Nelle hoe gaat het nu met je?  

jeetje anies en vanja balen dat jullie ongsteld zijn geworden

met mij gaat het goed maar ik heb nog steeds pijnlijke borsten en een opgezette buik
af en toe menstruatie krampen en af en toe bloed verlies.
ik wou vandaag de arts bellen omdat hij vandaag weer werkt maaar het is er bij in geschoten door een lange werkdag van 9 tot 16 vergadert.

ik dacht ik test even voor de zekerheid zodat ik zeker wist dat ik een miskraam heb gehad maar binen 20 sec hadik 2 dikke strepen. snap er dus echt niks van... wat moet ik nu...

ik zou pas 18 mei mijn nod hebben en dus hcg kunnen meten en zoals jullie weten is er dus 5, 8 en 9 mei al hcg gemeten en nu dus weer... het hcg zou dus pas minimaal moeten zijn en met een miskraam na 3 weken zwangerschap zou het hcg  eigenlijk toch al weg moeten zijn. ik ga morgen op werk maar de gynacoloog bellen..

ik weet het allemaal niet meer zo

jullie horen het...

liefs nelle

Terug
Bovenaan