The Dreamgirlssss

hoi

Hier gaat alles goed! Ben heel moe en soms kotsmisselijk.Dat hoort er allemaal bij dus vind het niet zo erg. woensdag 9 juli heb ik een intake gesprek en gelijk een echo bij de verloskundige! kijk er nu al naar uit!

Anies jij gaat as maandag al op vakantie, lekker hoor. Rust lekker uit zou ik zeggen.

Nelle ben je al ongi?

Vanja: wachten op je klus periode, Spannend. Ga echt voor je duimen!

liefs  

Wat is het hier weer rustig!
Komt vast doordat we er nu allemaal nog even niet mee bezig zijn.

He Ingrid, wat snel al je eerste echo, maar wel echt iets om naar uit te kijken.

Nelle, is je ongi al in aantocht?

Anies, ben je er al klaar voor? alle spulle in de tas?

Hier verder nog niet echt nieuws, ongi is gelukkig al weer even over dus wij oefen al vast. vrijdag ga ik beginnen met ovu testen.

Jammer he dat we gisteren hebben verloren.

Kus

Hey meiden,

Ja echt balen dat Nederland verloren heeft!!!

Heb mijn koffer nog niet gepakt, ga ik straks ffdoen maar heb een groot probleem!!!
Gisteren kwam ik erachter dat ik een id kaart had, en je hebt voor Tunesie een paspoort nodig!nooit bij nagedacht dat het buiten europa is!!!Zo stom van mezelf, en op het reisburo heb ik mijn id nog laten zien en zij hebben ook niks gezegd!!!

Moet morgen met spoed naar de gemeente om er een te laten maken, dat kan via een spoedprocedure, maar ook dan is het pas de volgende werkdag klaar, dusss ook niet op tijd.Wil proberen of het morgen wel klaar kan zijn, zoniet heb ik een probleem!!!
Op maandagochtend zijn ook de winkels nog dicht en jheb dus ook geen goeie pasfoto van Jesse, alleen van school maar die mag er niet op!Weet niet hoe het allemaal moet, jullie nog tips???

Ga morgen maar heel lief lachen en proberen of ze het a.u.b binnen een werkdag willen doen, maar dan nog zit ik met die pasfoto!!!HEEELLLPPP!!!

kussie

hoi hoi

JA echt k*t dat nederland eruit ligt!!!! nu hoop ik dat hiddink kampioen wordt ook!

Anies wat erg zeg! sorry ik kan je niet helpen:( Ik vind het wel heel slecht van het reisbureau. Ik zou daar ook nog wel naar toe gaan voor of na je vakantie.
succes met alles! laat je het ons nog weten hoe het afgelopen is?

Vanja veel oefen plezier hihi!

Nelle hoe is het met jou?

Hier gaat alles goed. Ben nu al zenuwachtig voor 9 juli! soms ben ik nog wel een beetje bang maar meestal ben ik wel positief hoor! Had vrijdag mijn verjaardag gevierd en had van een vriendin al wat kleine spulletjes gekregen...zo schattig!

liefs

He Anies,
ik weet dat mijn vader een keer een nood paspoort heeft aangevraagd,
misschien heb je hier iets aan: noodpasport
Succes. hoe laat ga je weg morgen?

Ingrid, Nog gefeleiciteerd met je verjaardag!
Heb je het al aan veel mensen verteld? of ga je daar nog even mee wachten?

Hoi Anies,

Heel veel plezier en tot binnenkort!
Geniet van je vakantie!

liefs ingrid

Anies,
een hele fijne vakantie! geniet lekker van de zon, zee en het strad.

Vanja

Hey meiden,

Nou na een gestreest weekend heb ik de ambassade van Tunesie te pakken kunnen krijgen en ik mag met id kaart reizen, mits ik een hotelvoucher en een terugreis ticket heb, en die heb ik!!!Dus ga ervan uit dat het nu goedkomt!

Meiden, allemaal lekker klussen, en tot over een dikke week!!!

Kus Anies

Terug
Bovenaan