The Dreamgirlssss

eyla nog geen rode duivel te bekennen pff wat baal ik hier van.
moet 15 juli voor controle terug en ze zeggen dat het 4 tot 8 weken kan duren voor je menstuatie terug is dus dan moetik nog 3.5 week

deze week is niet mijn beste week na de bbz.
vrienden lieten weten dat ze papa en mama worden 3 dagen na dat ik was uit gerekend. ik gun het ze met heel mijn hart, maar het deed zo'n pijn! het besef dat we gelijk zwanger waren en dat het bij haar wel goed gaat en bij mij niet is zo confronterend.
misschien omdat ik ook niet weet hoe lang ze bezig zijn en of er vooraf ook wat mis is gegaan... maar ben die avond huilend in slaap gevallen. dat is na de operatie de 2de keer.

ingrid hoe is het met je misselijk, moe, zere borsten.... tell us..

vanja hoe gaat het met je heb je alles al wat kunnen relativeren... en op een rijtje kunnen zitten... doe je rustig aanmet je zelf.. en loop je zelf niet voorbij hoor meid..

marie leuk dat je mee komt kletsen. het forum is zeker fijn om dat je zo alles van je af kan schijven en je het besef hebt dat je dit niet als enige door maakt.
ik ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis gaat.. laat je het ons weten..

anies... ben benieuwd hoe je vakantie is.. ik had nu ook wel met mijn kont op het strand willen liggen..

tot snel meiden
liefs Nelle

He Ladies,
Ik voel me al weer een stuk beter, op mijn werk een paar goede gesprekken gehad. dus dat komt wel weer goed.
Ben vandaga weer begonnen met ovu testen, een hele lichte streep dus het komt er wel weer aan. verwacht hem ma of di dus wij gana lekker kussen dit weekend.

Nelle, jeetje wat moet je nog lang wachten ik hoop echt voor je dat het er weer aan zit te komen.
En ik kan me heel goed voorstellen dat je het even niet kan gebruiken hoe leuk je het ook voor ze vind dat vrienden van jullie nu zwanger zijn. en zij snappen ook vast wel dat jij het ze gunt maar het er echt even moeilijk mee hebt.
kan je er wel goed met je vriend over praten?
Je mag hier ook altijd je verhaal kwijt wij luisteren graag.

Ingrid, alles goed?

Anies, al lekker bruin?

He Marie, leuk dat je er bij komt met kletsen.
hebben jullie het aan veel mensen verteld? behalve je team leider? Werk je veel in de week? ik werk 40 uur en dat is af en toe echt te veel. dus dat gaan we veranderen als ik zwanger ben.
Wat lekker nu vakantie, ik moet nog even wachten tot eind augustus. wanneer en voor hoe lang gaan jullie naar Parijs?
Ik denk dat we allemaal wel even toe zijn aan een break al ben ik nog niet zo heel lang bezig met zwanger worden. sinds februari.

Groet Vanja

He Ladies,
Ik voel me al weer een stuk beter, op mijn werk een paar goede gesprekken gehad. dus dat komt wel weer goed.
Ben vandaga weer begonnen met ovu testen, een hele lichte streep dus het komt er wel weer aan. verwacht hem ma of di dus wij gana lekker kussen dit weekend.

Nelle, jeetje wat moet je nog lang wachten ik hoop echt voor je dat het er weer aan zit te komen.
En ik kan me heel goed voorstellen dat je het even niet kan gebruiken hoe leuk je het ook voor ze vind dat vrienden van jullie nu zwanger zijn. en zij snappen ook vast wel dat jij het ze gunt maar het er echt even moeilijk mee hebt.
kan je er wel goed met je vriend over praten?
Je mag hier ook altijd je verhaal kwijt wij luisteren graag.

Ingrid, alles goed?

Anies, al lekker bruin?

He Marie, leuk dat je er bij komt met kletsen.
hebben jullie het aan veel mensen verteld? behalve je team leider? Werk je veel in de week? ik werk 40 uur en dat is af en toe echt te veel. dus dat gaan we veranderen als ik zwanger ben.
Wat lekker nu vakantie, ik moet nog even wachten tot eind augustus. wanneer en voor hoe lang gaan jullie naar Parijs?
Ik denk dat we allemaal wel even toe zijn aan een break al ben ik nog niet zo heel lang bezig met zwanger worden. sinds februari.

Groet Vanja

Hoi Nelle:

Dit berichtje hier onder heb ik even voor de gekopieert van het zwanger zijn forum. misschien heb je er niks aan maar misschien geeft het je wel een beetje hoop, Ik hoop het. Ik leef echt met je mee!

Hi ladies,
het is van mij ook mijn eerste kindje, was afgelopen woensdag precies 5 weken en heb op 8 juli mijn eerste echo. Ook zo vroeg omdat ik de vorige keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Ik ben in april daaraan geopereerd (eileider eruit) en ben gelukkig heel snel weer zwanger geworden. Ben nu ook echt lang niet zo blij en onbevangen als de eerste keer. Hoop dat de echo zal uitwijzen dat alles goed is en dat het hartje klopt! Vind het echt superspannend!! Leuk dat jullie precies even ver zijn.
Groeten, Y

He Vanja!

Ik werk ook 40 uur, das inderdaad best veel! Ik werk in de gehandicaptenzorg, onregelmatig dus das soms best zwaar! Ik wil als ik een kindje krijg ook zeker minder werken, financeel moet je tegenwoordig wel beide blijven werken! Maar ik vind het zelf ook erg belangrijk om te blijven werken en vind me werk ook veel te leuk! Misschien praat ik wel anders als ik eenmaal zwanger ben hoor! Maar ik wil in ieder geval niet meer als drie dagen werken dan! Heb het wel aan meerdere mensen vertelt, vooral omdat ik er toch over wil hebben! En ik ben gek op kinderen en we krijgen regelmatig vragen waarneer we met kinderen beginnen en dan kan ik me al niet meer stil houden haha! Mijn moeder en vriend weet het, mijn zus, mijn vader en vriendin, mijn vriend zijn ouders! En een paar goeie vriendinnen! Dus wel een aantal mensen maar dat is heel persoonlijk of je het wel of niet vertelt en aan wie! Dit voelt voor mij goed maar zou voor een ander weer anders zijn! Ik praat er veel over! En met wie doe je dat beter dan de mensen die dicht bij je zijn!

We gaan donderdag tot dinsdag naar Parijs, heerlijk!!!!!!!!!!! Even tot rust komen! En dan zijn we een paar dagen thuis en dan vertrekken we naar Nijmegen!!!!!!!!!!!

Liefs Marie

ze zijn gearriveerd en ik ben er nog nooit zo blij mee geweest....de vlag hangt uit.

ik heb buik pijn vreet buien maar wel blij

moest het even kwijt

liefs nelle

p.s. dank je voor je berichtje ingrid deed me zeker goed.

de rode duivels

we drinken er 1 op

hopelijk waren ze er voorlopig voor het laatst!

hoe is het met jullie?

x

He Nelle,
voor deze ene keer wat fijn dat ze er zijn.
En idd ik hoop dat het voorlopig voor het laats is en dat je heel snel zwanger nag zijn!

Hebben jullie nog leuke plannen vanaag?
Ik ga een baby van dre weken oud fotograferen. vind ik toch wel lastiger dan een zwangere moeder.

Kus Vanja

Terug
Bovenaan