The Dreamgirlssss

hoi hoi

Ik was vandaag echt even bang. Ik voelde me net als of ik ongi moest worden. dat had ik toen voor de miskraam ook. Net toch maar de verloskundige gebeld. Zij zei dat het erbij hoorde en dat die steek in mijn buik de baarmoederspier is die aan het groeien is...laten we het hopen...
Ben vandaag lekker op tijd naar huis gegaan. Net ff geslapen. dat doet me echt goed. Ben zo moe...pff. Ach ja nog 1,5 week werken en dan 6 weken vakantie!!!!

Vanja hoe is het met jou? ging jij vrijdag beginnen met de ovi-testen?
Ik ga hard voor je duimen!

Nelle hoe is het nu met jou?

Ik ga me omkleden want ik ga lekker uit eten samen met mijn vriend.

Nelle, is je ongi al in aantocht?

Ingrid, ik kan me alleen maar voorstellen dat het nu heel spannend voor je is en dat je bij alles denkt als het nu maar goed gaat.
Ik blijf gewoon hard voor je duimen.
Voel jij je al weer zwanger? en wat zijn je kwaaltjes? en is dit week vijf of zes van je zwangerschap?
Wat had je voor kleine dingetjes gehad voor je verjaardag?
Vergeet er niet van te genieten he!

Kus Vanja

Oja wij zijn al weer aan het klussen om de dag en vrijdag gaan we idd beginnen met ovu testen, maandag ongeveer mijn ei. Dus we blijven hopen.

He Meiden,
alles goed?
Ik heb een beetje een baaldag vandaag.
beetje moeite met de werkzaamheden die ik moet doen op mijn werk, en ik weet niet zo goed hoe ik dit moet veranderen. heb ongeveer een maand gelede een gesprekje gehad met mijn baas en die snapt het wel.
maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen om het te veranderen. en nou zij hij(mijn baas) dat hij vind dat ik het door mij zelf komt omdat ik ook niet mijn best doe om het te veranderen.
Maar goed komt vast wel goed. ga morgen nog maar even met ene paar andere collega's overleggen hoe zij dit zouden aan pakken.

Hebben jullie er eigelijk ook z'n last van nu je gestopt bent met de pil dat je nog emotioneler bent dan voorheen en dat je ook weer puistjes hebt.
hier baal ik dus ook van.
moest dus ook huilen op mijn   werk echt vreselijk.

Kus Vanja

ey meiden

alles goed?

@ingrid ik kan je stress helemaal begrijpen... welke week zit je en nog even en dan ga je voor de echo!  

@vanja heb het ook een poos gehad dat ik het gevoel had dat het werk niet bij me paste ben toen toch van werk geswitch wel de zelfde sector en bedrijf maar andere locatie en functie.. soms moet je ook even een korte break van je werk hebben om weer gemotiveerd te raken. je werkt toch er veel ...

verder lijkt het of mijn menstruatie komt maar nog niks.. ik word er gek van het wachten. het i nu 4wk en 1 dag geleden dus ik hoop dat het snel op gang komt.

ik heb wel gelezen dat er sommige homeopatische middelen zijn die het op kunnen wekken hebben jullie daar wel i van gehoord?

verder vanja weet ik niet hoe he zit met emoties die verergeren door het stoppen met de pil ik heb 3 jaar een mirena spiraal gehad..

tot snel liefs Nelle

He hoi;

Ik zit denk ik nu in ronde 12, ben nu een jaar bezig! Volgende week mogen we voor het eerst naar het ziekenhuis, wel spannend hoor voor wat komen gaat maar geeft me ook wel weer rust dat je weet dat ze nu gaan kijken wat er aan de hand is! Ik wil zo graag een kleintje! Heb het nu ook aan mijn teamleider vertelt! Vind het soms wel moeilijk om te bepallen aan wie je het vertelt en aan wie niet maar das denk ik gevoel! Maar mijn teamleider maakte zich wat zorgen omdat ik af en toe weer wat hyper was terwijl ik van mezelf heel rustig ben! In het begin van het jaar ben ik oververmoeid bij huis komen te zitten, een maandje hoor en daarna ging het wel weer! Wat een grote invloed heeft is  onze kinderwens maar ook het huis, we zouden eerst gaan verhuizen maar het huis wilde niet verkocht worden! Nu hebben we uit eindelijk besloten om er te blijven wonen en nu gaan we ook echt verbouwen en zo! Wat eerst ook de nodige spanning met zich mee bracht! Spanning is ook niet echt bevordelijk voor het zwanger willen worden! Ik moet nu nog een nachtje werken en dan heb ik vakantie! We gaan samen naar Parijs, ben ik erg aan toe en is ook goed voor ons! Dus wie weet kom ik daar wel zo tot rust!!!!!!!! Succes met alles en zou graag met meiden in contact komen die het zelfde nu doormaken!

Liefs Marie

hoi hoi,

Vanja: ik ben wel emotioneler geworden door het stoppen van de pil. Nu is het soms helemaal erg. Hoe is het nu op je werk? heb je nog kunnen praten met collega's? Ik zou de tijd nemen en goed na denken over wat je wil. En alle positieve en negatieve dingen van je werk opschrijven. misschien dat het helpt succes meid.

Nelle wat k*t zeg! Is dit normaal na een operatie? of moet je binnenkort weer contact op nemen met de dokter als de rode duiveltjes niet komen? sterkte meid! ik denk aan je!

Ik heb woensdag 9 juli mijn eerste echo! kan niet wachten!

hoi marie,

Gezellig dat je bij ons komt kletsen! succes met je eerste zh bezoek! ik hoop dat ze niks vinden en dat jullie beide gewoon vruchtbaar zijn! zal voor je duimen!

liefs ingrid

Hoi ingrid;

Bedankt voor je reactie! Ben nu wat activer op het forum en merk dat ik er echt wat aan heb omdat de meesten het zelfde door maken hier! En praten met vriendinnen is toch weer anders!!!!!! Woensdag naar het ziekenhuis, ben nu toch wel wat zenuwachtig! Het gaat toch wel door je heen wat las ze wat vinden, maar we zullen het beste hopen!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan